Gave eller bestilt?hentet julegaver. ellers kom det en laptop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gave eller bestilt?hentet julegaver. ellers kom det en laptop
Hvilken film?njaa tror jg dropper det og heller se julefilm. kjedelig med s¨å dårlig mostand
heiHeisann dereTitter innom bare en snartur. Skyndter meg å ta en matbit mens frøkna sover for seg selv
Her er vi fortsatt litt trøtte og slitne, men det kommer seg.
Håper alt står bra til med dere?![]()
Lyst på popcornNei ser den![]()
bestilt . komplettGave eller bestilt?
Nettopp ferdigutdannet fengselsbetjent, så begynte med pliktåret 1.des.Her skravles det mellom slagene vett hihi.
Kjekt man får gjort litt ja...
Merker det samme i helgene selv hehe
Hva jobber din mann med nå da?
Ååh det er nammeLyst på popcorn![]()
hehe skjønner hun ikke klarte vente jgÅ det hadde mellomste nesten spist opp sin pepperkake ku :/ jaddahehe men men
da får hun bare sitte å se på når broren spiser sin
Ofte bestilt derfrabestilt . komplett
ja stemmer det. han er fornøyd med utdannelsen?Nettopp ferdigutdannet fengselsbetjent, så begynte med pliktåret 1.des.
Har ikke sjangs til å skravle så mye jeg.![]()
meg. ville ha en mindre en. har et monster heheOfte bestilt derfratil deg eller mannen?
haha huff..må ikke se på sånn møkkHer står Cesar på i bakgrunnen :/ det er det jammen mange år siden jeg har fulgt med på![]()
madrass her også nå heheSultenmen blir brukt som madrass
å han har ikke sovet så godt i dag ( våken siden halv 4) så vill ikke vekke han
![]()
ikke rart. vi tømmes jo fullstendig heheSkjønner ikke at jeg blir sulten igjen så kort tid etter middag!
Hehe - har monster, men liker monsteret mitt jeg da ^-^ gamer pc som jeg ikke får brukt :/meg. ville ha en mindre en. har et monster hehe
good hva mat ble det?Der våknet mini. Fikk hentet mat før han ville ha![]()
hehe var det daHahaGlemte at du hadde monopol fra Bergen til Drammen
![]()
vet ikke enda heheHvilken film?