Skravletråd

Heisann dere:) Titter innom bare en snartur. Skyndter meg å ta en matbit mens frøkna sover for seg selv:) Her er vi fortsatt litt trøtte og slitne, men det kommer seg.

Håper alt står bra til med dere? :)

Er helt tullete egentlig. Verste er at de som jeg kanskje kunne forstått at hamstret litt (som frelsesarmeen og andre steder de deler ut varm mat) ikke har fått tak I disse varene heller :/
Jeg så at hjelp oss å hjelpe Rogaland hadde fått tak i masse :D men ja det er de som kunne ha trengt det. Ikke kjøpt en endrete pakke :p har sikkra meg Toro grøt poser da men jeg tok bare 6 pakker. Altså 3 middager til oss :) for rekna med det forsvant :/.. Å så den store marsipan grisen ( å godt var det for nå er den borte fra hyllene ) å litt marsipan ellers :)

Heisann dere:) Titter innom bare en snartur. Skyndter meg å ta en matbit mens frøkna sover for seg selv:) Her er vi fortsatt litt trøtte og slitne, men det kommer seg.

Trøtte her og :P mannen sover på sofaen, plutt bruker meg som food dispenser ^-^

Hei på dere :) Alt bra her, hva med dere?

Ser csi, de fant akkurat en fyr nedi do-tanken på et fly :o

Back
Topp