Hehe nei så mye surkål spiser ikke viGlad jeg klarte å sikker meg noen pakkermen forstår ikke de son hamstrer som gale
fulle vogner bare med surkål?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei så mye surkål spiser ikke viGlad jeg klarte å sikker meg noen pakkermen forstår ikke de son hamstrer som gale
fulle vogner bare med surkål?
Blir det like enkelt dom i går MON tro?Klart![]()
Det er over 11 dager siden nå.. Ikke fått Mail om at den er pakket å sendt en gang.Ja ikke santhar det tatt lang tid?
Uhh klagDet er over 11 dager siden nå.. Ikke fått Mail om at den er pakket å sendt en gang.
Litt mer spennende håper jegBlir det like enkelt dom i går MON tro?eller litt mere spennende ?
I knowHåper de får inn her snartfår jo bare ekstra lyst på det når de ikke har
![]()
Jeg så at hjelp oss å hjelpe Rogaland hadde fått tak i masseEr helt tullete egentlig. Verste er at de som jeg kanskje kunne forstått at hamstret litt (som frelsesarmeen og andre steder de deler ut varm mat) ikke har fått tak I disse varene heller :/
Haha ikke vi heller jammen :/Hehe nei så mye surkål spiser ikke vi![]()
Hehe jeg å håper detLitt mer spennende håper jeg![]()
HeiHeisann dereTitter innom bare en snartur. Skyndter meg å ta en matbit mens frøkna sover for seg selv
Her er vi fortsatt litt trøtte og slitne, men det kommer seg.
Håper alt står bra til med dere?![]()
Ja de var kanskje ikke med i krigen de?I know
Her ble det til at vi kjøpte inn på Meny
Trøtte her ogHeisann dereTitter innom bare en snartur. Skyndter meg å ta en matbit mens frøkna sover for seg selv
Nei - de er ikke det, og sjelden jeg har vært så glad for å betale vanlig prisJa de var kanskje ikke med i krigen de?
Hei på dereHeisann dereTitter innom bare en snartur. Skyndter meg å ta en matbit mens frøkna sover for seg selv
HeheheNei - de er ikke det, og sjelden jeg har vært så glad for å betale vanlig pris![]()
Ja ble til at vi zappet littHehe jeg å håper detlitt kjedelig når det ikke skjer noe serlig
![]()
Veldig forståelig jaKommer snart til å gjøre detjeg vill jo ha den
![]()