Skravletråd

Da er vi på vei til seng - plutt har fått flaske og sover på meg enn så lenge.

Pumpet for å se hvordan jeg ligger an, fikk ut 40ml samlet. Fremdeles ikke mye, men litt bedre enn før ^-^

Har ellers kost oss med Tvserien Marco Polo mens lille har brukt oss som madrass :)

Hun sover, men e trenger mye kroppsvarme og kos ♡ Og pupp! :) og det nytes virkelig! Litt slitsomt, siden man ikke får gjort så veldig mye annet, og sovet dårlig selv. Men men :) Det er en spesiell tid ♡ Hatt veldig såre brystvorter, men det og har kommet seg veldig allerede:) Alt i alt går det brannfarlig vi føler vi er verdens heldigste :)

Hvordan er det hos dere?

Nei skjøner:) men fint dere koser dere. hvor lenge var dere på kalnes?
Hvordan sover hun? :)

Bare fryd og gammen her:) Verdens skjønneste lille pike:)
Hvordan takler storebror det:)? Han er jo så stor da:)

Som dere skravler her inne da;)
Hadde faktisk tenkt å få skravla litt i desember, men kjenner at baby, hus og familie tar mye tid og energi nå. Så blir nok bare å titte litt innom. Kommer sterkere tilbake senere;)
Ja, må jo se ann :) Her titter jeg innom når tid...og når snuppa sover ofte. Noen dager er travle, andre roligere:)

Da er vi på vei til seng - plutt har fått flaske og sover på meg enn så lenge.

Pumpet for å se hvordan jeg ligger an, fikk ut 40ml samlet. Fremdeles ikke mye, men litt bedre enn før ^-^

Har ellers kost oss med Tvserien Marco Polo mens lille har brukt oss som madrass :)

Så bra :) De sier jo også at babyen får ut mer enn det man klarer med pumpe :)

God morgen :) Har fått dusja, spist frokost og sitter nå her med latten min :)

Håper det blir hyggelig :) Er det samme hs som til OJ? Vi fikk ikke samme som til lillegutt, syns egentlig det var litt rart :p
nei vettu hva...det er litt trist. Hun som var på hjemmebesøk til oj er død. tapte kampen mot kreften alt for tidlig:( Så var det en ny en til oj, hun er også sluttet fikk ny jobb...henne her har vi kun møtt engang...men søt dame.

nei vettu hva...det er litt trist. Hun som var på hjemmebesøk til oj er død. tapte kampen mot kreften alt for tidlig:( Så var det en ny en til oj, hun er også sluttet fikk ny jobb...henne her har vi kun møtt engang...men søt dame.

Å nei så trist :(

Så bra :) De sier jo også at babyen får ut mer enn det man klarer med pumpe :)
Ja, håper jo på det.

Samtidig kan det ikke være så mye, siden han fremdeles sluker en flaske etter puppene :P

Våknet igjen ca 8 - skulle ha påfyll (input) samt kvitte seg med to bæsjebleier etter hverandre ><

Ja, håper jo på det.

Samtidig kan det ikke være så mye, siden han fremdeles sluker en flaske etter puppene :p

Våknet igjen ca 8 - skulle ha påfyll (input) samt kvitte seg med to bæsjebleier etter hverandre ><
Ikke godt å si nei, jeg aner ikke hvor mye hun spiser :P Hvordan er det med gulping hos dere?

huff og huf. godt du får hjelp.
håpe det snart er over og at snuppa ikke får det.
riktig god bedring
Tusen takk:) han kasta opp en gang i halv tolv tiden, men mannen ordnet det. Så har han tydeligvis kasta opp en gang til uten å si noe. Jeg ligger enda i senga men høres ut som han er i bedre form alt:)

Back
Topp