Symptom-tråden

Såååå såre pupper! I dag har jeg hatt super mye luft i magen og alt for mange turer på toalettet :( lurer virkelig hva som er i disse vitaminene for det lukter py uansett om det er nr 1 eller nr 2. Beklager ekle detaljer :p
 
Er så kvalm på kveldene/nettene at jeg sliter med søvnen.... Kaster bare opp etter kl 22... Omvendt morgenkvalme dette her:-/
Formiddagen er faktisk ok! Men blir jo fryktelig sliten når jeg sover så dårlig.

Gruer meg til ny arbeidsuke....
 
Ingen andre symptomer enn at jeg plutselig ikke fikk noe lyst på kaffe! Samme var forrige gang, merket ikke noe annet enn at kaffe og cola smakte giftig plutselig :p
 
6+4 kvalm, ingen matlyst og elendig søvn:( håper det går over snart:)
 
Mine symptomer kommer og går litt. Før var jeg voldsomt trøtt, er sliten nå, men ikke helt overveldende. Nå derimot reagerer jeg så mye på lukt at jeg brekker meg mye..... Hang pent over doskåla i dag ja :p er forresten 7+3. Puppene er heller ikke like ømme som tidligere :)
 
I dag var jeg litt småkvalm igjen, på handling. Handlet mye rart:p Og den ene puppen er litt øm. Litt murring i livmor. Bittegrann brun utflod. 6+5 nå.
 
Har funnet 2 ting som fungerer mot kvalmen min! Jeg har blitt så kvalm om dagen at jeg kun får i meg 2 måltider om dagen, og jeg som elsker mat!!!
Men når kvalmen er som verst og jeg kjenner litt sug i magen at jeg og er litt sulten, så finner jeg meg et sprøtt og godt eple fra kjøleskapet(da er det iskaldt) skjærer opp det, og tar litt og litt. Men det fungerer. Og små slurker av iskald cola(vet man ikke skal ha det, men når man drikker lite så går nok det bra:)),
 
Har så å si ingen symptomer bortsett fra litt kort lunte kanskje... Hadde vært så mye mindre bekymring viss jeg har hatt en del symptomer :/
 
Jeg har ikke så mange symptomer egentlig.. Er 4+5. Jeg har litt stikninger og lette murringer nå og da. Småkvalm tidvis men synes det også har gitt seg litt.. Kanskje litt ekstra trøtt og sliter med å gå på do. Skikkelig vondt! Litt ekle detaljer men nå i kveld så kom det heldigvis ut en god del.. Håper virkelig ikke det er sånn her det skal bli for det er vondt. Men er jo så redd og engstelig av meg så skal prisgi alle symptomer jeg har og forhåpentligvis får! Men noen som har noen gode tips mot magen?
 
Men noen som har noen gode tips mot magen?
Prøvd å spise pære eller sviske?:) hvis du tar tilskudd med feks jern i kan jo det virke forstoppende i tillegg.. ikke greit å slite med. Klem:)
 
Jeg har ikke så mange symptomer egentlig.. Er 4+5. Jeg har litt stikninger og lette murringer nå og da. Småkvalm tidvis men synes det også har gitt seg litt.. Kanskje litt ekstra trøtt og sliter med å gå på do. Skikkelig vondt! Litt ekle detaljer men nå i kveld så kom det heldigvis ut en god del.. Håper virkelig ikke det er sånn her det skal bli for det er vondt. Men er jo så redd og engstelig av meg så skal prisgi alle symptomer jeg har og forhåpentligvis får! Men noen som har noen gode tips mot magen?
Ananas:)
 
Jeg har ikke så mange symptomer egentlig.. Er 4+5. Jeg har litt stikninger og lette murringer nå og da. Småkvalm tidvis men synes det også har gitt seg litt.. Kanskje litt ekstra trøtt og sliter med å gå på do. Skikkelig vondt! Litt ekle detaljer men nå i kveld så kom det heldigvis ut en god del.. Håper virkelig ikke det er sånn her det skal bli for det er vondt. Men er jo så redd og engstelig av meg så skal prisgi alle symptomer jeg har og forhåpentligvis får! Men noen som har noen gode tips mot magen?

Jeg fant den her på Rema, brukte den en helg og det hjalp som bare det!
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    700,3 KB · Visninger: 14
Tusentakk! Har vært supernervøs i hele dag...! Skal ta UL i morgen ettermiddag/ kveld, så må komme meg igjennom morgendagen også :p

Haha, jeg tror virkelig det går bra, men tenkte litt på deg i dag. Skjønner du er nervøs, send gjeeerne oppdatering når du vet noe! :happy:
 
ekstremt ubehagelig jernsmak i munn de to siste dagene.... skulle tro jeg blødde neseblod om natten og det bare rant nedi halsen-...
 
Back
Topp