Symptom-tråden

Jeg er super tørr i munnen
Hodepine
Treg mage
Mye luft i magen
Tisser oftere
Matlyst fra helvete
Ømme pupper
Blir fortere sliten og er mer trøtt
Hadde glemt hvor fælt det var med alt for god luktesans, men den kom snikende idag gitt. Parfymelukt og kjøleskapet er ikke helt venner med meg idag!

Tørr i munn, hodepine, luft i magen, treg mage, økt matlyst og trøtt ble jeg ganske med engang, tissing og ømme bryster har kommet de siste to dagene!

Lite murringer og strekk i magen, men er kun 3+5 da!

Forrige svangerskap kjente jeg absolutt ingenting før kvalmen kom å tok meg ved 7 uker. Håper virkelig jeg slipper denne gangen!
 
Last edited:
6+5
Puppene er like ømme og vonde, våkner hver natt :/
Murring, strekk, stikk
Trøtt
 
5+3 i dag.
Økt utflod siden før positiv test til nå. Ømme bryster og murring som startet for noen dager siden. Ekstremt trøtt. Sover midt på dagen og sovner fort igjen på kvelden. Vil sove hele tiden! Tar også lettere til tårene og er ekstra følsom. Ikke kvalm enda...
 
Forrige gang hadde jeg bare noen få dager med kvalme helt frem til uke 7. Nå er jeg ca 5 uker og kan vedde på jeg har hatt symfysesmerter og kvalme siden egget festet seg. Spesielt kvalm på kvelden når jeg begynner å bli sliten. Og mer og mer trøtt om kvelden. Kjente ikke det i forrige uke. Men den trøttheten har kommet nå...
 
Snart en fullgått 7 uke, og her avtar alle symptomer mer og mer....godt jeg skal til UL på tirsdag!
 
7+1 og her er det småkvalme om jeg spiser for sjeldent, ekstra trøtt og oppblåst.. Magen kjennes hard og stram ut :(
 
3+4 ømme brystvorter, null matlyst før jeg blir SKRUBBsulten, jeg blir mye fortere sint over filletinger, "stramminger" i magen, småkviser, og fortere trøtt på kvelden :p
 
I dag (6+1) stikker det skikkelig nederst i magen hvis jeg strekker på meg. Sovet dårlig en natt men det var kanskje pga mareritt.
 
Last edited:
5 uker, og fascinert av hvordan hormonelle endringer påvirker følelseslivet. Blir rørt av ALT og ingenting. Litt slitsomt og litt fint. Hadde glemt det fra de forrige svangerskapene.
 
Blæææh. Kvalm og uggen i dag. Orker ikke spise middag med snuppa og mannen en gang. Det er ikke ofte..... *matvrak*
 
Artig å følge med dere, og se hvor forskjellige symptomer dere har. :)
 
Back
Topp