*Innsett i oktober*

Da er det med tungt og trist hjerte at jeg forlater dere jenter. Ingen positiv test og mensen er kommet. Ingen baby på meg denne gangen
Lykke til videre alle sammen. Krysser fingrer for dere at dere lykkes ☺️
Huff, det var trist å høre. Det er en vanskelig dag når mensen kommer :( lykke til med neste forsøket, det kan fort bli deg neste gang!!!

Er den øverste fra i dag? Da ser det i såfall ut til å være veldig nedgang :)

Den øverste et bare en jeg tok på kvelden vi hadde innsett, altså på fredag.. de andre er fra hver morgen etter det.. så den øverste er ingenting å bry seg om hehe.. var teste tøsa meg som bare måtte haha :)

Den øverste et bare en jeg tok på kvelden vi hadde innsett, altså på fredag.. de andre er fra hver morgen etter det.. så den øverste er ingenting å bry seg om hehe.. var teste tøsa meg som bare måtte haha :)

Skjønner hva du mener, jeg har også testet så og si hver dag :p Men tipper du får en negativ veldig snart, for så å bli positive igjen :)

Skjønner hva du mener, jeg har også testet så og si hver dag :p Men tipper du får en negativ veldig snart, for så å bli positive igjen :)

Ovitrellen går ut etter 10 dager, så innen 2 dager nå må den jo bli negativ .. testetøsa vokser inni meg hehe..

Ovitrellen går ut etter 10 dager, så innen 2 dager nå må den jo bli negativ .. testetøsa vokser inni meg hehe..
Det er jo en risiko for at du ikke får noen negativ da :-)

Trodde den måtte bli negativ jeg ?:)
Nei, det må den ikke om din egen produksjon av hcg starter som smått før eggløsningssprøyten er helt ute så blir den ikke det.

Nei, det må den ikke om din egen produksjon av hcg starter som smått før eggløsningssprøyten er helt ute så blir den ikke det.

Aha :) men da finner jeg det ut innen de neste dagene uansett da hehe

ImageUploadedByBV Forum1446565332.771481.jpg

Da tror jeg på at jeg er gravid :p jeeeeeeeeeeeeeeeej!

Tuuuusen takk ❤️❤️ endelig! Håper den holder hele veien ❤️ merker jeg ikke helt klarer å skjønne det selv enda. Hvordan går det med deg?
Ja, endelig:D det håper jeg også! Helt fantastisk ;) det går bra med meg. Venter bare på UL som er til mandag, gleder oss skikkelig, da blir det enda mer virkelig! Spesielt for mannen som hverken kan se eller kjenne noe så er det vanskelig å forstå:P så blir godt å se det er virkelig på en skjerm! :D

Ja, endelig:D det håper jeg også! Helt fantastisk ;) det går bra med meg. Venter bare på UL som er til mandag, gleder oss skikkelig, da blir det enda mer virkelig! Spesielt for mannen som hverken kan se eller kjenne noe så er det vanskelig å forstå:P så blir godt å se det er virkelig på en skjerm! :D

Det skjønner jeg at du gleder deg til! Jeg gleder meg også veldig til ultralyden :)

Men tester jo hver om morgen nå bare fordi jeg har masse billig tester
Spennende! :) Men ja er jo en mulighet for at du aldri får negativ test da :) skal du ta blodprøver eller bare test? :)

Fått med blodprøve skjema fra Riksen som jeg må ta uansett neste onsdag :)
Men den får jeg ikke svar på før noen dager etter det igjen hehe. .

Kjenner testetøsa meg virkelig sliter om dagen haha :)
Tisset 1430 på jobb og når jeg kom hjem kl 17 måtte jeg tisse på nytt men da tisset jeg i koppen og fikk svidd av nok en test haha..
Ble nøyaktig samme styrke på den som den idag tidlig .. ergo jeg er like uvitende enda haha :p

"Heldigvis" vet jeg at ovitrelle uansett skal gå ut av kroppen etter 10 dager ca så antar morgendagen allerede vil kunne gi meg lite peke pinn kanskje .. da er det tross alt 9 dager siden jeg tok den... :)

Back
Topp