Joda, greit at hun la seg tidlig. Men hun sover så dårlig når hun er overstimulert og overtrøtt, natta blir ikke så god likevel. Allerede vært våken og grått flere ganger.![]()
Ah så dumt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, greit at hun la seg tidlig. Men hun sover så dårlig når hun er overstimulert og overtrøtt, natta blir ikke så god likevel. Allerede vært våken og grått flere ganger.![]()
Ja, tror vi klarer å styre unna overstimuli i hverdagen med at hun får den pausen for seg selv i vogna i bhg. Hviling med lydbok gir henne bare enda mer stimuli, noe hun ikke trenger akkurat. Hun blir jo veldig fort overstimulert og mentalt utslitt.Ah så dumtsånn er det her å! Spesielt med Liana og Leoh. Sover fryktelig urolig om dem er overtrøtt eller overstimulert
![]()
Ja, tror vi klarer å styre unna overstimuli i hverdagen med at hun får den pausen for seg selv i vogna i bhg. Hviling med lydbok gir henne bare enda mer stimuli, noe hun ikke trenger akkurat. Hun blir jo veldig fort overstimulert og mentalt utslitt.
Idag sovna hun midt inne på kjøpesenteret, så ja, hun behøver nok den hvilen.Ja hun har nok et stort behov for den hvilendet er tydelig! Ser det er noen få 3 åringer i bhgen her å som må sove en kort dubb på dagen
så sånt er veldig forskjellig. Er nok lenge til Leoh er klar til å slutte! Men tror vi må trappe ned til 1 time igjen. For han bruker så lang tid på å sovne nå. Sovner jo ikke før i 20:30-21:00, og han blir lagt mellom 19:30-20:00! Blir så feil når han må opp kl 7 flere av dagene i uka
![]()
Hvordan ble natta?Ja, tror vi klarer å styre unna overstimuli i hverdagen med at hun får den pausen for seg selv i vogna i bhg. Hviling med lydbok gir henne bare enda mer stimuli, noe hun ikke trenger akkurat. Hun blir jo veldig fort overstimulert og mentalt utslitt.
Urolig og kort! Hun sover visst like mange timer natt uansett leggetid. Så hun sov 19-05.30, mot sine vanlige 20-06.30+dagsoving. Synes 06.30 er tidlig nok så vi holder oss til legging kl 19.30Hvordan ble natta?
Vi la oss ikke 5.50 hvis det var det du tenkte? Men 23.30 hihih! TakkHaha ja det var også en tid å legge seg påsynd med formen din da
god bedring!
Fint bilde av søte barn![]()
Sikkert best det daUrolig og kort! Hun sover visst like mange timer natt uansett leggetid. Så hun sov 19-05.30, mot sine vanlige 20-06.30+dagsoving. Synes 06.30 er tidlig nok så vi holder oss til legging kl 19.30![]()
Rolig fredag her!Hva gjør dere? Er hos pappa i helgen og i dag har søsteren min og broren til K med barna, tatt med M ig W fordi jeg er syk. Godt å slappe av![]()
Hvordan går det med dere? Hva skal dere i helgen?
Vi har hatt en koselig formiddag med kafé, julegavehandel og kos.![]()
Men jeg begynte å blø igjen etter å ha løfta barnevogna inn i bilen og bært Hermine inn.Har ikke fått beskjed om at løft ikke er greit, men nå lurer jeg på om jeg har gjort noe veldig dumt...har ubehag i magen også.
![]()
Vi la oss ikke 5.50 hvis det var det du tenkte? Men 23.30 hihih! Takk![]()
Hva gjør dere? Er hos pappa i helgen og i dag har søsteren min og broren til K med barna, tatt med M ig W fordi jeg er syk. Godt å slappe av![]()
Hvordan går det med dere? Hva skal dere i helgen?
Rolig fredag her!
Jeg klemte jo hånda mi i stad, da vi skulle løfte tørketrommelen opp på ny vaskemaskin. Greit nok det, men jeg ble helt utslått etterpå, fikk en veldig rar reaksjon hvor jeg nesten besvimte og mannen ikke fikk kontakt med meg
Så nå blir det å få lagt unger og lande på sofaen med snop og brus!
I morgen er det opplegg med T og speideren og middag hos søs etterpå![]()
Tror ikke gynekologen har så god peiling. Har time hos jordmor om to uker og hun vet nok garantert hva jeg skal og ikke skal gjøre. Inntil da skal jeg ikke løfte eller bære noeUff hørtes ikke bra utrart du ikke har fått beskjed? Kansje det bare var tilfeldig?
Så koselig med byturGod kveld
Som dere vet, så har jeg og sambo vært en tur til kongsberg idagtrengte div klær til ungene. Spesielt Emira! Og Leoh og Liana hadde fått litt bursdagspenger som vi brukte å
de to minste har lagt seg, og Emira skal straks legge seg nå
da må jeg ut på butikken. Også må jeg gjøre ferdig en kake på bestilling! Men er litt stressa, for kakebildet har ikke kommet
og kaken er til imårra!
![]()
Tusen takk <3Fortsatt god bedringsynd du ikke er i form, akkurat nå lissom! Men bra du har reist til pappan din
![]()