Ulv+rev=kull?

Håper det går litt bedre med deg! Husker selv opplevelsen av å ligge bak et forheng helt alene før jeg skulle inn å operere. Når jeg våkna var jeg helt tom. Værste følelsen , men på en annen side er man jo da ferdig og klar for ny innsats . Se fremover og fyll dagene med mye hyggelig. <3
 
Er enda litt bedre idag, bare litt øm, ikke så akutt lei meg. Blødninga har allerede avtatt ganske mye, trenger snart bare truseinnlegg. Så det bare å komme seg opp på hesten igjen (eller ulven da hehe) når jeg er ferdig.
 
Etter tre uker kjip ferie og to dager sjukemelding skal jeg tilbake på jobb idag. Jeg vet at et par av damene, om ikke alle, vet hvorfor jeg var borte, det er litt skummelt og litt godt. Da er det ihvertfall ingen som maser om barn med det første. Det virker som om hele kontorbygget venter på at vi skal ha barn, etter at vi kjøpte hus på landet.
 
Godt å høre at ting går bedre. Nå er det bare å se frem til ny runde med prøving, og jeg vedder på at det sitter en spire igjen ganske så snart, og den skal vokse seg stor og sterk helt til termin. :)
 
Uka har gått relativt greit, litt opp og ned-turer. Blødninga ser ut til å ha gitt seg alt, hadde bare litt antydning til rosa spotting igår. Så da blei det endelig litt sengekos igjen, det var på tide ;-)
 
Bittelitt spotting fremdeles, regner med det kan ta en stund til, men er så klar for å prøve igjen, at vi bare hopper i det og ser hvordan det går. Det er ganske sårt å stå bak kassa i kiosken etter en måneds fravær i ferie og sykemelding, og se fler av de faste kundene dukke opp med begynnende bollemager..
 
Hatt en fin helg, med rockfestival, bursdagen til venninna mi og tur til Blaafarveverket med mamma. Og positiv el test både lørdag og søndag. Fortsetter å teste for å se at den dropper og ikke bare er høy pga gjenværende hcg. Får en liten pakke av hvert slag test snart, så da kan jeg holde et øye med ting.
 
Vært småkvalm i et par dager. Håper virkelig ikke det er omgangssyke. Jeg vet ei på jobben nettopp hadde. Det gidder jeg ikke altså.
 
Fortsatt småkvalm, men ikke noe mer enn det. Jeg tør ikke håpe at jeg kan være så heldig allerede, men hodet mitt klarer ikke helt å legge det fra seg heller.
 
Fortsatt småkvalm, men ikke noe mer enn det. Jeg tør ikke håpe at jeg kan være så heldig allerede, men hodet mitt klarer ikke helt å legge det fra seg heller.
Spennende! :D Krysser fingrene for at det er en liten spire igjen. :D
 
Spennende! :D Krysser fingrene for at det er en liten spire igjen. :D
Det hadde jo vært fantastisk ^_^ men det er mer sannsynlig eggløsningskvalme eller anspenthet. Har ikke pleid å få kvalme av el, men vet mange andre har hatt det, og har hatt mye nytt siden jeg tok ut p-staven. Men det er jo lov å håpe! :D
 
Igår var jeg ikke småkvalm, men idag er jeg det igjen :/ irriterende. Heldigvis ikke så ille da, kunne jo vært spykvalm.
 
Nå vet jeg ihvertfall at hcg har sunket som den skulle, tok en blendahvit test idag, nesten tre uker etter cytotec-behandlinga. Og om en uke eller to så vet vi om vi har fått det til igjen alt. Hvis dette hadde vært en normal syklus så ville jeg ha ikm mandag 21. Og jeg hadde positiv el test på lørdag og søndag, og nå er den også blenda.
 
Ugh, våkna med kink i ryggen. Godt det er lenge mellom hver gang.. Ow. Også hele dagen i kiosken da..
 
Travel helg i kiosken, var utslitt da jeg våkna idag. Men altså.. Tor og Odin og Frøya og Siv og Heimdal og jeg kommer ikke på flere i farta, men Oh My Gods and Goddesses, jeg ser en ekstra strek! Tror jeg. Som vanlig vrient å få med på bildet, men men men.. Er det bare meg? Har det funka igjen alt? Øverste fra igår (og har vært totalt blenda lørdag og fredag) og dagens nederst.
798335959b44a2fecc90542ba633f5a7
 
Spennende! :D Jeg hadde ikke kjangs til å få de første strekene med på bilde, men jeg var helt sikker på at jeg så dem IRL. ;)
 
Blei ikke noe test idag, rakk ikke før jobb, og gadd ikke i løpet av dagen, for jeg har flydd og tissa så ofte at det ikke hadde vært noe poeng. Dessuten er det jo tidlig. Sist fikk jeg en svak men tydelig test 12 dpo, og er jo bare ca 9. Men fredag eller lørdag burde det bli bra.
 
Back
Topp