Æsj, skummelt..

Skuldrene senker seg litt, hcg hadde steget fra 5900 til 7200 på litt under et døgn. Tar også ny blodprøve på mandag når jeg skal til ny ul. Så da slapper jeg litt bedre av i helga.
Det er jo kjempebra :) Krysser fingrene for at alt går bra på ul på mandag :Heartred
 
Merker at jeg gru-gleder meg.. Heldigvis skal mannen være med inn denne gangen, så jeg blir ikke alene om å huske på spørsmål og svar. Og han kan holde meg i handa.
Kan tenke meg det er nervepirrende ja. Fint at mannen blir med, er godt med støtte uansett utfall. Krysser fingrene for at alt er bra på ul. At hcg stiger er hvertfall et godt tegn :)
 
Må bare få fortelle en positiv historie til: jeg var på innvendig ul for 1,5 uke etter blødninger. Var da6+5. Vi fant fostersekken (det sorte området), men legen klarte ikke å finne noe foster inni. Han rotet rundt med ul-"staven" men fant fortsatt ingenting. Akkurat da han hadde konstatert at "jeg klarer ikke å fastslå noen graviditet der i dag" dukket babyen opp, med sterke, fine hjerteslag! Men det var jo helt tilfeldig at jeg kunne gå hjem den dagen med visshet om at alt var ok. Hadde han lett ett sekund kortere, hadde vi ikke funnet babyen!

Så med din fine hcg-stigning, krysser jeg fingrene for at alt er ok!
 
Må bare få fortelle en positiv historie til: jeg var på innvendig ul for 1,5 uke etter blødninger. Var da6+5. Vi fant fostersekken (det sorte området), men legen klarte ikke å finne noe foster inni. Han rotet rundt med ul-"staven" men fant fortsatt ingenting. Akkurat da han hadde konstatert at "jeg klarer ikke å fastslå noen graviditet der i dag" dukket babyen opp, med sterke, fine hjerteslag! Men det var jo helt tilfeldig at jeg kunne gå hjem den dagen med visshet om at alt var ok. Hadde han lett ett sekund kortere, hadde vi ikke funnet babyen!

Så med din fine hcg-stigning, krysser jeg fingrene for at alt er ok!
Takk, det er godt å lese solskinnshistorier :) så bra at han tok seg det ene sekundet ekstra!
 
Bäh, en hvilken som helst annen dag så skulle jeg vel greit ha takla å spotte rosa, men idag så er det bare dritekkelt..
 
Bäh, en hvilken som helst annen dag så skulle jeg vel greit ha takla å spotte rosa, men idag så er det bare dritekkelt..
Uff da :( dette er noe drit altså :( heldigvis ikke lenge til du får noe klart svar! Håper alt er fint. Mange opplever jo blødninger i graviditeten uten at noe er galt :)
 
Uff da :( dette er noe drit altså :( heldigvis ikke lenge til du får noe klart svar! Håper alt er fint. Mange opplever jo blødninger i graviditeten uten at noe er galt :)
Jau, det behøver jo ikke å være noe skummelt med spotting i seg selv. Er bare litt ekstra skummelt når jeg allerede er bekymra. Men det kom bare litt etter at jeg måtte sitte på do og trykke, så kan jo være derfor. Kan ha gått et blodkar eller bare lettblødelige vegger.
 
Jau, det behøver jo ikke å være noe skummelt med spotting i seg selv. Er bare litt ekstra skummelt når jeg allerede er bekymra. Men det kom bare litt etter at jeg måtte sitte på do og trykke, så kan jo være derfor. Kan ha gått et blodkar eller bare lettblødelige vegger.
Da satser vi på at det er grunnen :) er det i morgen du har ul?
 
Da satser vi på at det er grunnen :) er det i morgen du har ul?
Imorra , ja. Så en liten stund etter halv tre imorra vet vi hva som skjer inni der. Det som er positivt er jo stigningen som er fin, og jeg er fortsatt støl nedi der, det verker i korsryggen, men jeg har ikke ordentlig vondt eller kramper. Og spottinga er ganske svak, vil jeg si.
 
Imorra , ja. Så en liten stund etter halv tre imorra vet vi hva som skjer inni der. Det som er positivt er jo stigningen som er fin, og jeg er fortsatt støl nedi der, det verker i korsryggen, men jeg har ikke ordentlig vondt eller kramper. Og spottinga er ganske svak, vil jeg si.
Jeg krysser alt jeg har for at morgendagen blir en fantastisk dag ♡♡
 
Æsj, så ekkelt med blødninger :( Men fint at det bare er bittelitt. Sier som Nienna, det er mange som opplever små (og store) blødninger uten at det er noe galt. Krysser fingre, tær og hårstrå for at alt er fint i morgen :)
 
Tusen takk for støtten, alle sammen! Det er så godt å kunne dele med dere og få råd og lykkeønskninger. Mannen er god å han og, men det er ikke alt han har helt greie på, hehe. Men veldig god å klemme på og bli holdt rundt av.
 
Ønsker deg lykke til i morgen! Sender gode tanker og krysser alt som krysses kan :)
 
Masse lykke til i dag :Heartred. Håper på god beskjed til deg. Godt tegn at hcg stiger. kryss for deg.
 
Back
Topp