Dette var forferdelig vondt å lese Helt grusomt! Ta godt vare på hverandre, det virker det allerede som om dere er flinke til, også håper jeg ny spire sitter som et skudd fortere enn fy! *klem*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for støtten har allerede fått det litt på avstand. Kommer nok tilbake litt når det først skjer på ordentlig, men så smeller vi til et par uker etter, også blir det sikkert sommerbaby ^_^ Akkurat nå er jeg tom for tårer og begynner å se lysere på framtiden.Dette var forferdelig vondt å lese Helt grusomt! Ta godt vare på hverandre, det virker det allerede som om dere er flinke til, også håper jeg ny spire sitter som et skudd fortere enn fy! *klem*
Så godt å høre, man kan jo ikke gjøre annet enn å gå videreTakk for støtten har allerede fått det litt på avstand. Kommer nok tilbake litt når det først skjer på ordentlig, men så smeller vi til et par uker etter, også blir det sikkert sommerbaby ^_^ Akkurat nå er jeg tom for tårer og begynner å se lysere på framtiden.
Godt å høre. Utrolig hva vi kommer oss gjennom. Tenker på deg. Sender deg en klem.Takk for støtten har allerede fått det litt på avstand. Kommer nok tilbake litt når det først skjer på ordentlig, men så smeller vi til et par uker etter, også blir det sikkert sommerbaby ^_^ Akkurat nå er jeg tom for tårer og begynner å se lysere på framtiden.