Æsj, skummelt..

Dette var forferdelig vondt å lese :( Helt grusomt! Ta godt vare på hverandre, det virker det allerede som om dere er flinke til, også håper jeg ny spire sitter som et skudd fortere enn fy! *klem*
 
Dette var forferdelig vondt å lese :( Helt grusomt! Ta godt vare på hverandre, det virker det allerede som om dere er flinke til, også håper jeg ny spire sitter som et skudd fortere enn fy! *klem*
Takk for støtten :) har allerede fått det litt på avstand. Kommer nok tilbake litt når det først skjer på ordentlig, men så smeller vi til et par uker etter, også blir det sikkert sommerbaby ^_^ Akkurat nå er jeg tom for tårer og begynner å se lysere på framtiden.
 
Takk for støtten :) har allerede fått det litt på avstand. Kommer nok tilbake litt når det først skjer på ordentlig, men så smeller vi til et par uker etter, også blir det sikkert sommerbaby ^_^ Akkurat nå er jeg tom for tårer og begynner å se lysere på framtiden.
Så godt å høre, man kan jo ikke gjøre annet enn å gå videre :)
 
Takk for støtten :) har allerede fått det litt på avstand. Kommer nok tilbake litt når det først skjer på ordentlig, men så smeller vi til et par uker etter, også blir det sikkert sommerbaby ^_^ Akkurat nå er jeg tom for tårer og begynner å se lysere på framtiden.
Godt å høre. Utrolig hva vi kommer oss gjennom. Tenker på deg. Sender deg en klem.
 
Ånei. Det var ikke dette jeg ville lese. :( Godt du har mannen som hjelper deg gjennom det, og snart er dere klare igjen. Mange gode klemmer til deg.
 
Da var timen på Tønsberg vel overstått. Det to mm fosteret de fant 7+2 var fortsatt ikke noe større. Jeg har såvidt begynt med blødninger. Ingen smerter enda. Men en MA er et faktum, kroppen får til mandag morgen på å ordne opp selv, jeg har fått med meg hjemme-kit med cytotec og smertestillende som jeg tar på mandag. Ny kontroll uka etter for å se at alt er ute. Det har blitt noen flere tårer idag, og blir nok enda flere i løpet av helga, men vi klarer oss. Opp på hesten igjen så fort kroppen er klar :)
Men da takker jeg for et hyggelig opphold her med dere, og masse lykke til! Jeg håper virkelig at jeg er siste som drar før tida.
 
Utrolig trist <\3 :-(

Ønsker deg masse lykke til videre. Håper den sitter neste gang <3

Stor klem.
 
Back
Topp