Ja, det skjønner jeg. Prøv å hold deg opptatt hele uka med besøk eller hasting eller hva som helst. Seriemaraton?Det håper jeg også ^_^ en uke kunne like gjerne vært et år..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skjønner jeg. Prøv å hold deg opptatt hele uka med besøk eller hasting eller hva som helst. Seriemaraton?Det håper jeg også ^_^ en uke kunne like gjerne vært et år..
Seriemarathon funker en god stund ihvertfall. Og i kveld eller imorra så kommer et vennepar for å bo hos oss litt til de kan overta det nye stedet sitt, da får jeg litt annet å tenke på.Ja, det skjønner jeg. Prøv å hold deg opptatt hele uka med besøk eller hasting eller hva som helst. Seriemaraton?
Så bra Godt og høre at dere har planer!Seriemarathon funker en god stund ihvertfall. Og i kveld eller imorra så kommer et vennepar for å bo hos oss litt til de kan overta det nye stedet sitt, da får jeg litt annet å tenke på.
Forstår følelsen. Krysser fingrene for deg!Jeg antar det var det som var tanken. Jeg klarte ikke å summe meg til å stille masse spørsmål, men hun sa at det ikke behøvde å bety noe, så jeg får bare klamre meg til det så lenge. Jeg forbereder meg på det verste, men håper selvfølgelig på det beste.
Tusen takk, jeg og.. Grusomt å gå og vente sånn.. satser på at lille bare gjemmer seg og at jeg får et bankende hjerte om en liten uke.Huff, så vond følelse det må være å må gå og vente slik! Håper virkelig, og krysser alt jeg har, for at den bare har gjemt seg, og at alt egentlig er bra!
Uuu.. Brunt blod på papiret, det liker jeg ikke..
Jeg håper inderlig det samme, dette er ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg er laga for fysiske berg-og-dalbaner, ikke mentale. Hadde igrunn roa meg greit, jeg nå..Sies det ikke at brunt blod er gammelt blod, at hvis det er noe galt at det skal være friskt blod? Håper ikke det har skjedd noe galt
Bekymringsnivået går opp og ned. Jeg tenker at uansett hva som skjer, så får jeg ikke gjort noe fra eller til, og så takler vi det sammen. Jeg har time til blodtrykksmåling imorra, så da kan jeg høre om resultatet, og i tillegg til ul på mandag, har jeg fått jordmortime neste fredag. Føler meg godt ivaretatt, og har nok å henge fingrene i med husboere og stor tomt som trenger litt tlc.Hvordan går det med deg? Har du fått svar på hcg nå? Krysser fingrene ♡
Bra du blir tatt godt vare på håper du får gode nyheter hos legenBekymringsnivået går opp og ned. Jeg tenker at uansett hva som skjer, så får jeg ikke gjort noe fra eller til, og så takler vi det sammen. Jeg har time til blodtrykksmåling imorra, så da kan jeg høre om resultatet, og i tillegg til ul på mandag, har jeg fått jordmortime neste fredag. Føler meg godt ivaretatt, og har nok å henge fingrene i med husboere og stor tomt som trenger litt tlc.
FlottSkuldrene senker seg litt, hcg hadde steget fra 5900 til 7200 på litt under et døgn. Tar også ny blodprøve på mandag når jeg skal til ny ul. Så da slapper jeg litt bedre av i helga.