Æsj, skummelt..

Det håper jeg også ^_^ en uke kunne like gjerne vært et år..
Ja, det skjønner jeg. Prøv å hold deg opptatt hele uka med besøk eller hasting eller hva som helst. Seriemaraton? :D
 
Ja, det skjønner jeg. Prøv å hold deg opptatt hele uka med besøk eller hasting eller hva som helst. Seriemaraton? :D
Seriemarathon funker en god stund ihvertfall. Og i kveld eller imorra så kommer et vennepar for å bo hos oss litt til de kan overta det nye stedet sitt, da får jeg litt annet å tenke på. :)
 
Seriemarathon funker en god stund ihvertfall. Og i kveld eller imorra så kommer et vennepar for å bo hos oss litt til de kan overta det nye stedet sitt, da får jeg litt annet å tenke på. :)
Så bra :) Godt og høre at dere har planer!
 
Krysse fingrane for at lille spiren bare leker hjemsel med ul "staven" ;-)
Å jah..ingenting får en til å tenke på andre ting bedre en en god serie! :-D
 
Jeg antar det var det som var tanken. Jeg klarte ikke å summe meg til å stille masse spørsmål, men hun sa at det ikke behøvde å bety noe, så jeg får bare klamre meg til det så lenge. Jeg forbereder meg på det verste, men håper selvfølgelig på det beste.
Forstår følelsen. Krysser fingrene for deg!
 
Fikk komme inn til legen min med en gang i morges, kom ikke fram til så mye mer, men tok en blodprøve til, og han skulle ringe meg med resultatet, så venter jeg på ul til uka igjen.
 
Huff, så vond følelse det må være å må gå og vente slik! Håper virkelig, og krysser alt jeg har, for at den bare har gjemt seg, og at alt egentlig er bra!:Heartred
 
Huff, så vond følelse det må være å må gå og vente slik! Håper virkelig, og krysser alt jeg har, for at den bare har gjemt seg, og at alt egentlig er bra!:Heartred
Tusen takk, jeg og.. Grusomt å gå og vente sånn.. satser på at lille bare gjemmer seg og at jeg får et bankende hjerte om en liten uke.
 
Uuu.. Brunt blod på papiret, det liker jeg ikke..

Sies det ikke at brunt blod er gammelt blod, at hvis det er noe galt at det skal være friskt blod?:wideyed: Håper ikke det har skjedd noe galt :Heartred
 
Sies det ikke at brunt blod er gammelt blod, at hvis det er noe galt at det skal være friskt blod?:wideyed: Håper ikke det har skjedd noe galt :Heartred
Jeg håper inderlig det samme, dette er ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg er laga for fysiske berg-og-dalbaner, ikke mentale. Hadde igrunn roa meg greit, jeg nå..
 
Leser litt om brunt blod, som ja, er gammelt. Og det kan komme i uke 6-10 fordi morkaka graver seg fast, eller at mormunnen er irritert. Behøver ikke å bety noe, og jeg har ikke vondt. Ingen smerter eller kramper, bare den vanlige stølheten nedi der. Fortsetter å krysse fingre og tær for et bankende hjerte på mandag. Fikk time i Larvik, heldigvis, litt kortere dit enn til Tønsberg, og Fritzøeklinikken er jeg mer kjent med.
 
Huff å nei! Alle gravides mareritt du må igjennom nå. Håper for deres del at det ender bra! Ønsker deg masse lykke til kjære deg.... :Heartbigred
 
Krysser fingrene for at spiren bare har gjemt seg godt. :( Kan ikke være lett å bare gå å vente på svar. Seriemaraton, fargelegging eller en god bok kan kanskje få tankene litt bort..
 
Hvordan går det med deg? Har du fått svar på hcg nå? Krysser fingrene ♡
 
Hvordan går det med deg? Har du fått svar på hcg nå? Krysser fingrene ♡
Bekymringsnivået går opp og ned. Jeg tenker at uansett hva som skjer, så får jeg ikke gjort noe fra eller til, og så takler vi det sammen. Jeg har time til blodtrykksmåling imorra, så da kan jeg høre om resultatet, og i tillegg til ul på mandag, har jeg fått jordmortime neste fredag. Føler meg godt ivaretatt, og har nok å henge fingrene i med husboere og stor tomt som trenger litt tlc.
 
Bekymringsnivået går opp og ned. Jeg tenker at uansett hva som skjer, så får jeg ikke gjort noe fra eller til, og så takler vi det sammen. Jeg har time til blodtrykksmåling imorra, så da kan jeg høre om resultatet, og i tillegg til ul på mandag, har jeg fått jordmortime neste fredag. Føler meg godt ivaretatt, og har nok å henge fingrene i med husboere og stor tomt som trenger litt tlc.
Bra du blir tatt godt vare på :) håper du får gode nyheter hos legen :)
 
Back
Topp