Vi har sløvet hjemme i varmen, lille synes det er slitsomt med varm dag, tropenatt for så å få enda en varm dag... I kveld skal vi sove i kjelleren![]()
I ettermiddag slo været om, så i kveld er det kjøligere. Litt godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sløvet hjemme i varmen, lille synes det er slitsomt med varm dag, tropenatt for så å få enda en varm dag... I kveld skal vi sove i kjelleren![]()
Husker ikkeSå fint!Hva heter det?
Så utrolige fine dere erHei hei. En stund siden jeg har hatt særlig tid til å være innpå her. Men nå er bryllup og dåp over. Så nå får jeg nok litt mer tid igjen :-D hadde en helt fantastisk dag på lørdag![]()
![]()
![]()
Hei hei. En stund siden jeg har hatt særlig tid til å være innpå her. Men nå er bryllup og dåp over. Så nå får jeg nok litt mer tid igjen :-D hadde en helt fantastisk dag på lørdag![]()
![]()
![]()
Hei hei. En stund siden jeg har hatt særlig tid til å være innpå her. Men nå er bryllup og dåp over. Så nå får jeg nok litt mer tid igjen :-D hadde en helt fantastisk dag på lørdag![]()
![]()
![]()
Gratulere så mykje!! så fin brud du varHei hei. En stund siden jeg har hatt særlig tid til å være innpå her. Men nå er bryllup og dåp over. Så nå får jeg nok litt mer tid igjen :-D hadde en helt fantastisk dag på lørdag![]()
![]()
![]()
Gratulere så mykje!! så fin brud du var![]()
god erh.. natt?
her har dagen vært super! var først i hunderfossen med familien min (som jeg spontant kjørte 8t for å besøke.. hihi) jeg sto vel mest å så på for mini sov i vogn meen koselig likevel! etterpå dro jeg å besøkte ei veninne jeg ikke har sett på over to år! hart kontakt via nettet men er ikke det samme - kom akkurat inn døra hjemme til aøstra mi
enn der?
Så koselig
Vi hadde besøk av samboers bror og dama hans + broren til dama, så det var kjekt.Er ikke så ofte vi ser dem.
Du sov over hos søstera di da?
Idag skal jeg til fysio.
Hva er deres planer for dagen?![]()
Så utrolige fine dere ergratulerer så mye
Så nydelige bilder! Gratulerer så mye som gift!
Fine bilderGratulerer
![]()
Gratulere så mykje!! så fin brud du var![]()
Ja, det var en nydelig kjole.![]()
besøke onkelen min før vi kjørerenn der.. bortsett fra fysio ?
![]()