Nei, puppenekt ved ett måltid også..Er ikke økedøgn, da?
Så bra han ble blid igjen. Min har slitt litt med å sovne på dagen et par dager, men idag har det gått greit. Hadde til og med en lur på 2,5 time! Det er sikkert over en uke siden sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, puppenekt ved ett måltid også..Er ikke økedøgn, da?
Så bra han ble blid igjen. Min har slitt litt med å sovne på dagen et par dager, men idag har det gått greit. Hadde til og med en lur på 2,5 time! Det er sikkert over en uke siden sist.
Nei, puppenekt ved ett måltid også..
Vært i byen å kikka litt bareJa, faktisk.
Hva har du gjort idag da?
Jeg har vært optatt med vanskelig baby og ammeslitlite liv her.. er dere damer opptatt med ferie?
nåå ligger hele familien +lillebror på 4 og sover.. hva gjør jeg? leter etter hus jeg ikke har råa til :/
enn dere? - om noen fortsatt er våkne
Jeg har vært optatt med vanskelig baby og ammeslit
Strever med amminga her og ligger i bue vekk fra meg og hyyyyler...
Strever med amminga her og ligger i bue vekk fra meg og hyyyyler...
Leste akkurat for noen timer siden at ammevegring var et vanlig problem rundt 3 mnd alder (og 8 mnd). Va enn artikkelting. Tror det var her på babyverden.
http://www.babyverden.no/blogg/ammehjelper-bloggen/hjelp-babyen-vil-ikke-ta-puppen/
Kanskje noe her kan hjelpe lykke til
Ja tror det er pga vaksineååhh uffda :/
skriker masse ?
Vært på besøkHeisann Hva gjør dere idag?
Vært på besøk
Leka masse med mini i ettermiddag er jo så gøy når han ler å hyler Hehe
Enn du da?
Ja kjempe gøySå gøy da
Jeg har sovet lenge, og så har jeg trillet en liten tur og malt sammen med vesla. Er på mamma sin hytte med henne, mannen hennes og yngste søstera mi
Ja kjempe gøy
Så koselig deilig med hyttetur da
Ikke gjort noe særlig egentlig ! Satte på nye vipper, og vært på kino og hos en vennineHeisann Hva gjør dere idag?
Ikke gjort noe særlig egentlig ! Satte på nye vipper, og vært på kino og hos en vennine
Ja er det igrunn så minions!Åja. En bra dag det. Hva så du?