Skravletråd

koselig :) samme her.. ser vel søstra med fam. sånn en gang i året :/
sov til søstra mi ja :)

idag skal jeg kjøre hjem igjen! gruer meg litt.. slitsomt å kjøre i 8t alene..

hva gjør du til fysio?

8 timer er lenge, da, så skjønner den. Hvordan går det med baby så lenge i bil?

Jeg trener opp bekkenet mitt og magemusklene. Har hatt litt smerter i korsryggen pga bekkenløsning i svangerskapet, så håper at dette skal hjelpe. Er uansett et pluss å få trent musklene litt.

Hva er deres planer for dagen? :)
Heihei! Jeg er hjemme på østlandet hos foreldrene mine. Naboen har en gutt 5 dager eldre enn min, så har invitert henne på lunsj siden jeg er alene på dagtid. I kveld skal vi besøke tanta mi og samboern hennes så de får hilse på mini ☺ du da?

8 timer er lenge, da, så skjønner den. Hvordan går det med baby så lenge i bil?

Jeg trener opp bekkenet mitt og magemusklene. Har hatt litt smerter i korsryggen pga bekkenløsning i svangerskapet, så håper at dette skal hjelpe. Er uansett et pluss å få trent musklene litt.

ja det er igrunn det.. nei mini- han bare sover :)
godt du får trent det opp da! :)

Heihei! Jeg er hjemme på østlandet hos foreldrene mine. Naboen har en gutt 5 dager eldre enn min, så har invitert henne på lunsj siden jeg er alene på dagtid. I kveld skal vi besøke tanta mi og samboern hennes så de får hilse på mini ☺ du da?

Så koselig da. :)
Vi skal spise middag hos besteforeldrene til samboeren min, så nå slapper jeg av hos de før jeg henter vesla i barnehagen. :)

Så koselig da. :)
Vi skal spise middag hos besteforeldrene til samboeren min, så nå slapper jeg av hos de før jeg henter vesla i barnehagen. :)
Så koselig! Deilig å ha familie rett i nærheten sikkert! Her er det nye besøk hver dag.. må benytte tida til å vise frem mini til venner og familie ☺

Ja, det er det. :)
Da blir det nok enden besøk, ja. ;) Hvot lenge bor dere?
Vi bor 8 t unna.. skal være her en uke, så 14 dager til kypros m min familie og så en uke til sambos familie :-)

Her har lillegutt slått seg helt vrang i dag :( Vært bare skriking hele dagen, ikke roet seg annet enn om han sovner ved puppen. Muligens mageknip, for det ligner sånn som han har vært før...

Her har lillegutt slått seg helt vrang i dag :( Vært bare skriking hele dagen, ikke roet seg annet enn om han sovner ved puppen. Muligens mageknip, for det ligner sånn som han har vært før...

Stakkars liten. :( Han spiser ikke når du legger han til? Bare sovner?

Stakkars liten. :( Han spiser ikke når du legger han til? Bare sovner?
Nei, sover etter å ha spist. Men kom en bæsjebleie og så var han blid igjen ;)

Nei, sover etter å ha spist. Men kom en bæsjebleie og så var han blid igjen ;)

Er ikke økedøgn, da?
Så bra han ble blid igjen. :) Min har slitt litt med å sovne på dagen et par dager, men idag har det gått greit. Hadde til og med en lur på 2,5 time! Det er sikkert over en uke siden sist. :P

Back
Topp