Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig da! Hvor bor du?
sør-trøndelag..
men temp.ute har gått opp til 17 nå da! men regner å jeg har ikke tak på verandaen
De er helt sykt ! Jeg vurderte det i øs pøs, men tørte ikkeHørte av samboeren at et foreldrepar i Drammen lot toåringen sitte igjen i bilen mens de skulle handle... Trodde folk var litt mer opplyste nå enn å la ungen sitte i en bakerovn..
De er helt sykt ! Jeg vurderte det i øs pøs, men tørte ikke
Eg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gåUff, nei, jeg tør ikke babyen sitte alene uansett vær. Tar ikke sjansen på at han kommer til å hylskrike i fem minutter. :/
I slik varme som nå bør man ikke la tanken streife seg engang!
Eg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gå
Jepp, det er det jeg gjør også. Kan gå fra han i bilen når vi er hjemme fra handling og går inn med poser om han sover, men da med døra åpenEg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gå
Nei er du galUff, nei, jeg tør ikke babyen sitte alene uansett vær. Tar ikke sjansen på at han kommer til å hylskrike i fem minutter. :/
I slik varme som nå bør man ikke la tanken streife seg engang!
Nei skal eg være borte i meir enn 30 sek tar eg ho med meg!Ja, det har jeg også. Men går ikke og handler liksom. :/
Word !Nei skal eg være borte i meir enn 30 sek tar eg ho med meg!
Nei skal eg være borte i meir enn 30 sek tar eg ho med meg!
Men folk må roe seg ned litt.Hørte av samboeren at et foreldrepar i Drammen lot toåringen sitte igjen i bilen mens de skulle handle... Trodde folk var litt mer opplyste nå enn å la ungen sitte i en bakerovn..
Men folk må roe seg ned litt.
Jeg har hørt at ruta ble knust mens moren var for og trekke parkeringsbillett
Har kjøpt ute møbler og ny stellekommodeHei hei.
Hva har dere gjort på idag?
Har kjøpt ute møbler og ny stellekommode
Kan legge ved bildet når de er ferdig skrudd oppHvilke utemøbler? må ha det vi og