Skravletråd

Hørte av samboeren at et foreldrepar i Drammen lot toåringen sitte igjen i bilen mens de skulle handle... Trodde folk var litt mer opplyste nå enn å la ungen sitte i en bakerovn..

Hørte av samboeren at et foreldrepar i Drammen lot toåringen sitte igjen i bilen mens de skulle handle... Trodde folk var litt mer opplyste nå enn å la ungen sitte i en bakerovn..
De er helt sykt ! Jeg vurderte det i øs pøs, men tørte ikke

De er helt sykt ! Jeg vurderte det i øs pøs, men tørte ikke

Uff, nei, jeg tør ikke babyen sitte alene uansett vær. Tar ikke sjansen på at han kommer til å hylskrike i fem minutter. :/

I slik varme som nå bør man ikke la tanken streife seg engang!

Uff, nei, jeg tør ikke babyen sitte alene uansett vær. Tar ikke sjansen på at han kommer til å hylskrike i fem minutter. :/

I slik varme som nå bør man ikke la tanken streife seg engang!
Eg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gå :P

Eg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gå :P

Ja, det har jeg også. ;) Men går ikke og handler liksom. :/

Eg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gå :p
Jepp, det er det jeg gjør også. Kan gå fra han i bilen når vi er hjemme fra handling og går inn med poser om han sover, men da med døra åpen :)

Det er ikke ofte det er koselig å måtte avbryte den heerlige nattesøvnen.. men nå denne uka har det vært herlig! kan våkne av lillegull som "skravler" veldig med seg selv i flere min.. (15 igår) før han kan bli litt "streng" da svarer jeg før jeg titter ned i senga - der ligger han med verdens største glis og er superfornøyd med å endelig ha fått svar :D

De fleste av dere har vel også kommet hit - og lengre vil jeg tro, siden han ble født på mai..

Men folk må roe seg ned litt.
Jeg har hørt at ruta ble knust mens moren var for og trekke parkeringsbillett :p

Vi har sløvet hjemme i varmen, lille synes det er slitsomt med varm dag, tropenatt for så å få enda en varm dag... I kveld skal vi sove i kjelleren :-)

Back
Topp