Omg !!! den vil jeg haKjempegod, men utrooolig mektig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omg !!! den vil jeg haKjempegod, men utrooolig mektig
Takk!Jepp jepp http://www.godt.no/#!/oppskrift/6927/kokosbollekake Veldig enkel og fort gjort å lage
Bør legge meg men... Er så deilig å ha litt alenetid <3
Er det ikke 3 uker da? Iaf det jeg har hørt når det gjelder barnerom..Noen som vet hvor lenge vi må unngå stua når vi har malt taket der? pappa ville spare penger og har kjøpt infra merke. Så er jo endel avgasser som ikke er god for mini. Vi har i midlertidig flytta oss til kjelleren. Men vil jo ut av jorda fortest mulig.
Har vore på barseltreff i dag. Vesla var heilt utkjørt no (vært våken sia kl 11 - nokon powernapser) så no sovna ho og ser ut til at ho kjem til å sove ein stund
God dag hva bringer denne dagen ?God morgen/formiddag.
God dag hva bringer denne dagen ?
Så deiligHar vært hos fysio og så har jeg tynnet ut i kassen med gulrotspirer. Du da?
Det var vel kos å treffe den nye tanteungen?
Så deilig
Ja det var helt fantastisk har sola meg litt, men Gikk inn for det er nesten 50 grader på verandan
Ja veldig deiligDet var varmt! Vet ikke hvor varmt det er her. Er deilig i hvert fall! Egentlig passe temperatur, kanskje litt varmere. Nå kom sola også og da blir det enda varmere.
Deilig med sommer!!
Så kjedligher regner det og er kaaaldt
Så kjedlig
Skjønner detjaa.. jeg vil ha varme og sommer! kjedelig å sitte inne hele tiden... orker ikke gå så lange turer i regn :/
her regner det og er kaaaldt