Skravletråd

Kjempegod, men utrooolig mektig :p
77e16a1029611621409b2fb6f8e657c0
Omg !!! den vil jeg ha

Bør legge meg men... Er så deilig å ha litt alenetid <3

Noen som vet hvor lenge vi må unngå stua når vi har malt taket der? pappa ville spare penger og har kjøpt infra merke. Så er jo endel avgasser som ikke er god for mini. Vi har i midlertidig flytta oss til kjelleren. Men vil jo ut av jorda fortest mulig.

Noen som vet hvor lenge vi må unngå stua når vi har malt taket der? pappa ville spare penger og har kjøpt infra merke. Så er jo endel avgasser som ikke er god for mini. Vi har i midlertidig flytta oss til kjelleren. Men vil jo ut av jorda fortest mulig.
Er det ikke 3 uker da? Iaf det jeg har hørt når det gjelder barnerom..

Har vore på barseltreff i dag. Vesla var heilt utkjørt no (vært våken sia kl 11 - nokon powernapser) så no sovna ho og ser ut til at ho kjem til å sove ein stund :)

Har vore på barseltreff i dag. Vesla var heilt utkjørt no (vært våken sia kl 11 - nokon powernapser) så no sovna ho og ser ut til at ho kjem til å sove ein stund :)

Så koselig. :)
Jeg har vært på besøk hos en venninne. :)

Lillebror har vært roligere enn vanlig etter vaksinen, syns jeg. Lettere å få til å sove. Bra eller dårlig, tro?

Så deilig :)
Ja det var helt fantastisk :) har sola meg litt, men Gikk inn for det er nesten 50 grader på verandan :o

Det var varmt! Vet ikke hvor varmt det er her. :P Er deilig i hvert fall! Egentlig passe temperatur, kanskje litt varmere. Nå kom sola også og da blir det enda varmere. ;)
Deilig med sommer!!

Back
Topp