Ja hun var med også var hun 3 timer hjemme med pappan sin
Så koselig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hun var med også var hun 3 timer hjemme med pappan sin
Ja og deiligSå koselig.
Har vært på barseltreff i 6 timer i dag Vært og gjort litt andre ting også da, men er jo et tegn på at man har det trivelig sammen
Du får prøve å bli med neste høgang de møtes, går sikkert bra vi har allerede fått flere medlemmer fordi andre grupper ikke har fungert så godtoii! så koselig
starter med det på tirsdag her.. hadde gledet meg kjempemye men må passe lillebroren min :/
Heisann i dag føler jeg meg helt ødelagt i kroppen
Vet ikke, har bare ikke energi skulle hatt vaska badet, og kjøkkenet er bomba og kurven er fullHei.
Hvorfor det?
Jeg har vært hos fysio idag. Nå var lillegutt våken og har nettopp fått mat. Har lyst til å bake eller vaske, men er ikke så lett når alarmen(baby) kan gå når som helst.
Deilig med en pust i bakken innimellom Her sitter jeg i sofaen med lillen sovende på fanget og ser på rotet Får besøk litt senere, så lå vel ta en liten sjainingsSkulle stått opp, rydda hus, spist frokost og vaska klær. Men neeeida. Ligger i senga og sløver bort tiden mens lillesnuppen sover Gjort litt for masse de siste dagene og kjenner jeg trenger en liten pust i bakken Husarbeid kan vente litt til. Det går ingen steder
Skjønner liksom ikke hvor alt rotet kommer fra Det er ting strødd ut over hele stua og gangen. Er nesten som om noen kontinuerlig avbryter meg midt i det jeg holder på med Har hvertfall fått satt på et par vaskemaskiner, men så prioriterte jeg trilletur før resten. Var greit med en tur ut så slapp jeg å se på rotetDeilig med en pust i bakken innimellom Her sitter jeg i sofaen med lillen sovende på fanget og ser på rotet Får besøk litt senere, så lå vel ta en liten sjainings
Nam! Mannen bestilte kake i går, så jeg må innom butikken og handle det jeg mangler. Baker sjelden fordi jeg alltid ender opp med å spise opp alt selv da han ikke er glad i kake. Med mindre det er pavlova, da spiser vi opp hele på én kveldHar hatt en trang til å bake lenge nå, så idag fikk jeg endelig laget browniesmuffins.
Nam! Mannen bestilte kake i går, så jeg må innom butikken og handle det jeg mangler. Baker sjelden fordi jeg alltid ender opp med å spise opp alt selv da han ikke er glad i kake. Med mindre det er pavlova, da spiser vi opp hele på én kveld
Han fant oppskrift på kokosbollekake Høres jo lovende ut hvertfallPavlova er godt!
Hva skal du bake da?
Han fant oppskrift på kokosbollekake Høres jo lovende ut hvertfall