Ja hun var medogså var hun 3 timer hjemme med pappan sin
![]()
Så koselig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hun var medogså var hun 3 timer hjemme med pappan sin
![]()
Ja og deiligSå koselig.![]()
Har vært på barseltreff i 6 timer i dagVært og gjort litt andre ting også da, men er jo et tegn på at man har det trivelig sammen
![]()
Du får prøve å bli med neste høgang de møtes, går sikkert braoii! så koselig
starter med det på tirsdag her.. hadde gledet meg kjempemye men må passe lillebroren min :/
Heisanni dag føler jeg meg helt ødelagt i kroppen
Vet ikke, har bare ikke energiHei.
Hvorfor det?
Jeg har vært hos fysio idag. Nå var lillegutt våken og har nettopp fått mat. Har lyst til å bake eller vaske, men er ikke så lett når alarmen(baby) kan gå når som helst.![]()
Deilig med en pust i bakken innimellomSkulle stått opp, rydda hus, spist frokost og vaska klær. Men neeeida. Ligger i senga og sløver bort tiden mens lillesnuppen soverGjort litt for masse de siste dagene og kjenner jeg trenger en liten pust i bakken
Husarbeid kan vente litt til. Det går ingen steder
![]()
Skjønner liksom ikke hvor alt rotet kommer fraDeilig med en pust i bakken innimellomHer sitter jeg i sofaen med lillen sovende på fanget og ser på rotet
Får besøk litt senere, så lå vel ta en liten sjainings
![]()
Nam! Mannen bestilte kake i går, så jeg må innom butikken og handle det jeg mangler. Baker sjelden fordi jeg alltid ender opp med å spise opp alt selv da han ikke er glad i kake. Med mindre det er pavlova, da spiser vi opp hele på én kveldHar hatt en trang til å bake lenge nå, så idag fikk jeg endelig laget browniesmuffins.![]()
Nam! Mannen bestilte kake i går, så jeg må innom butikken og handle det jeg mangler. Baker sjelden fordi jeg alltid ender opp med å spise opp alt selv da han ikke er glad i kake. Med mindre det er pavlova, da spiser vi opp hele på én kveld![]()
![]()
Han fant oppskrift på kokosbollekakePavlova er godt!
Hva skal du bake da?![]()
Han fant oppskrift på kokosbollekakeHøres jo lovende ut hvertfall
![]()