Skravletråd

Har vært på barseltreff i 6 timer i dag :P Vært og gjort litt andre ting også da, men er jo et tegn på at man har det trivelig sammen :)

oii! så koselig :)
starter med det på tirsdag her.. hadde gledet meg kjempemye men må passe lillebroren min :/
Du får prøve å bli med neste høgang de møtes, går sikkert bra :) vi har allerede fått flere medlemmer fordi andre grupper ikke har fungert så godt :)

Heisann :) i dag føler jeg meg helt ødelagt i kroppen

Hei. :)
Hvorfor det?

Jeg har vært hos fysio idag. Nå var lillegutt våken og har nettopp fått mat. Har lyst til å bake eller vaske, men er ikke så lett når alarmen(baby) kan gå når som helst. :P

Hei. :)
Hvorfor det?

Jeg har vært hos fysio idag. Nå var lillegutt våken og har nettopp fått mat. Har lyst til å bake eller vaske, men er ikke så lett når alarmen(baby) kan gå når som helst. :P
Vet ikke, har bare ikke energi :( skulle hatt vaska badet, og kjøkkenet er bomba og kurven er full :(

Skulle stått opp, rydda hus, spist frokost og vaska klær. Men neeeida. Ligger i senga og sløver bort tiden mens lillesnuppen sover :p Gjort litt for masse de siste dagene og kjenner jeg trenger en liten pust i bakken :) Husarbeid kan vente litt til. Det går ingen steder :p

Skulle stått opp, rydda hus, spist frokost og vaska klær. Men neeeida. Ligger i senga og sløver bort tiden mens lillesnuppen sover :p Gjort litt for masse de siste dagene og kjenner jeg trenger en liten pust i bakken :) Husarbeid kan vente litt til. Det går ingen steder :p
Deilig med en pust i bakken innimellom:) Her sitter jeg i sofaen med lillen sovende på fanget og ser på rotet:p Får besøk litt senere, så lå vel ta en liten sjainings:D

Deilig med en pust i bakken innimellom:) Her sitter jeg i sofaen med lillen sovende på fanget og ser på rotet:p Får besøk litt senere, så lå vel ta en liten sjainings:D
Skjønner liksom ikke hvor alt rotet kommer fra :p Det er ting strødd ut over hele stua og gangen. Er nesten som om noen kontinuerlig avbryter meg midt i det jeg holder på med :p Har hvertfall fått satt på et par vaskemaskiner, men så prioriterte jeg trilletur før resten. Var greit med en tur ut så slapp jeg å se på rotet ;)

Har hatt en trang til å bake lenge nå, så idag fikk jeg endelig laget browniesmuffins. :D
Nam! Mannen bestilte kake i går, så jeg må innom butikken og handle det jeg mangler. Baker sjelden fordi jeg alltid ender opp med å spise opp alt selv da han ikke er glad i kake. Med mindre det er pavlova, da spiser vi opp hele på én kveld :p :D

Nam! Mannen bestilte kake i går, så jeg må innom butikken og handle det jeg mangler. Baker sjelden fordi jeg alltid ender opp med å spise opp alt selv da han ikke er glad i kake. Med mindre det er pavlova, da spiser vi opp hele på én kveld :p :D

Pavlova er godt!
Hva skal du bake da? :)

Back
Topp