Skravletråd

Tror nok kanskje han var overtrøtt. Gikk lang tur med vogna og han sov bare innimellom der. Ellers var det bare skriking til jeg la han 22.30. Sovna etter en time med klynking og stirring i taket...

Åja. Uff, stakkars liten (og deg), skal ikke være lett.

Takk og lov har dagen gått smertefritt for seg. Lille sov en time under kakebakinga, noe han nesten aldri har gjort. Sov seg også gjennom to timer med barnehagefest <3 juhu! Nå er det bare å få lagt for natta :)

Takk og lov har dagen gått smertefritt for seg. Lille sov en time under kakebakinga, noe han nesten aldri har gjort. Sov seg også gjennom to timer med barnehagefest <3 juhu! Nå er det bare å få lagt for natta :)

Så deilig da. :) Her har lillebror vært urolig...

9 t på shopping? Hørtes slitsomt ut!

gått overraskende fort tiden!
dro hjemmefra kl 10.15 imårrest og hjemme nå!
- skulle egentlig bare inn å handle ei vogn men hadde blitt no feil info så søstra mi brukte laang tid på å bestemme at vi måtte på en annen butikk.. å på det senteret var det jo salg overalt!! så idag har jeg vært på gåtur i ca 7t..:O

Det er ikke noe særlig. Har vært en del uro her og. Utviklingssprang?

Vet ikke... Håååper han har sovnet for natta nå. Han har nettopp sovna i senga. Det lengste han har sovet i strekk i dag er 90 minutter, og etter det var han pottesur fordi han ikke var uthvilt. ;) så er det byssing, trilling... Så sovnet han igjen, men bare i 15 minutt og da var det pån igjen. ;) Mulig det kan være fordi han sov kjempemasse igår og spiste bare tre ganger i løpet av dagen...

Men, jeg lurer på om melkeproduksjonen på magisk vis har økt?
Det går knapt tre timer mellom måltidene før jeg har hatt ørlite spreng. Både igår og idag.

Back
Topp