Så deilig har dere mye å ordne ?Sånn sett er det jo greit. Vesla hadde i juni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig har dere mye å ordne ?Sånn sett er det jo greit. Vesla hadde i juni.
Ah! Da skjønner jeg! Sånn er det! Håper også dåpskjolen passer, men den er strikket, så regner med at den er tøyeligMannens forbanna nordsjøjobb ødela. Og han bør jo være hjemme. Begge datoene jeg fikk er mannen ute, og vil ikke ha dåp i september. Gutten vår vil også være 4,5 måneder. Håper dåpskjolen passer!
Så deilig har dere mye å ordne ?
Ah! Da skjønner jeg! Sånn er det! Håper også dåpskjolen passer, men den er strikket, så regner med at den er tøyelig
Satser på at det går bra bordkort til dåpen har kommet idag :-DHusker ikke helt hva den vi skal bruke er. Enten heklet eller strikket, tror jeg.
Det meste er klart !Tja... Jeg har planlagt endel, så føler meg ok forberedt på den måten. Mye mat å lage, da, men kommer nok til å få mye hjelp.
Du da?
Satser på at det går bra bordkort til dåpen har kommet idag :-D
Nyter sommeren som endelig har kommet <3 er såå deilig!Det er så stille for tiden. Hva gjør folk?
Nyter sommeren som endelig har kommet <3 er såå deilig!
Pusser opp, planlegger dåp, ordner til nye leieboere (må møblere leiligheten), ordner for vofsen som måtte fjerne en klo idag... travelt!Det er så stille for tiden. Hva gjør folk?
Har sola meg å laga middagDet er så stille for tiden. Hva gjør folk?
Pusser opp, planlegger dåp, ordner til nye leieboere (må møblere leiligheten), ordner for vofsen som måtte fjerne en klo idag... travelt!
Har sola meg å laga middag
Ja det går i ett. Mannen er på jobb, spiser middag og går ut å pusser opp. Jeg hjelper til hver gang lillegutt sover for seg selv..Da har du mye å gjøre, ja.
Ja det går i ett. Mannen er på jobb, spiser middag og går ut å pusser opp. Jeg hjelper til hver gang lillegutt sover for seg selv..
Nyter sommer'nDet er så stille for tiden. Hva gjør folk?
Akkurat nå er det yttergangen ballet på seg litt når vi lukket trappa til kjellern og lagde bod.. måtte ta opp gulvet og da var det gjort.. mannen legger gips nå, så er det sparkling, pussing og maling etter det.. så skal vi legge teppe i trappa opp til slutt skal være ferdig innen 1. Juli.. men hele kjellern gjenstår da.. er nok et år igjenHar dere mye igjen? Hva pusser dere opp?
Akkurat nå er det yttergangen ballet på seg litt når vi lukket trappa til kjellern og lagde bod.. måtte ta opp gulvet og da var det gjort.. mannen legger gips nå, så er det sparkling, pussing og maling etter det.. så skal vi legge teppe i trappa opp til slutt skal være ferdig innen 1. Juli.. men hele kjellern gjenstår da.. er nok et år igjen
Grilla laks, med hjemmelaget potetsalat, sopp stuing og avokado smørHva ble det til middag?