Skravletråd

Mannens forbanna nordsjøjobb ødela. :P Og han bør jo være hjemme. ;) Begge datoene jeg fikk er mannen ute, og vil ikke ha dåp i september. Gutten vår vil også være 4,5 måneder. Håper dåpskjolen passer!
Ah! Da skjønner jeg! Sånn er det! Håper også dåpskjolen passer, men den er strikket, så regner med at den er tøyelig :-)

Husker ikke helt hva den vi skal bruke er. ;) Enten heklet eller strikket, tror jeg.
Satser på at det går bra :-) bordkort til dåpen har kommet idag :-D

Vedlegg

• 1434375242643.jpg
    1434375242643.jpg
    68 KB · Visninger: 21
Tja... Jeg har planlagt endel, så føler meg ok forberedt på den måten. Mye mat å lage, da, men kommer nok til å få mye hjelp. :)
Du da?
Det meste er klart !
Har bestilt mat fra jobben, har booka lokale og alt. Kjøpt dåpskjole. Har noe pynt fra babyshowern som jeg skal bruke.
Så trenger egentlig bare noe lys og servietter og brus da

Har dere mye igjen? Hva pusser dere opp?
Akkurat nå er det yttergangen :-) ballet på seg litt når vi lukket trappa til kjellern og lagde bod.. måtte ta opp gulvet og da var det gjort.. mannen legger gips nå, så er det sparkling, pussing og maling etter det.. så skal vi legge teppe i trappa opp til slutt :-) skal være ferdig innen 1. Juli.. men hele kjellern gjenstår da.. er nok et år igjen

Akkurat nå er det yttergangen :-) ballet på seg litt når vi lukket trappa til kjellern og lagde bod.. måtte ta opp gulvet og da var det gjort.. mannen legger gips nå, så er det sparkling, pussing og maling etter det.. så skal vi legge teppe i trappa opp til slutt :-) skal være ferdig innen 1. Juli.. men hele kjellern gjenstår da.. er nok et år igjen

Aha. ;) Første juli er ikke så lenge til. :) Vi også har mye uferdig, men vi har så mange baller i luften at vi kan ikke gjøre alt ferdig med én gang. Garasje, plattingen utenfor ytterdøra, hemsen, kjelleren... Nå blir garasjen prioritert siden vi har godvær.

Hva må gjøres i kjelleren?

Back
Topp