Ja det er jo detsynes litt synd på hu.. mn det er selvvalgt da!
hvem spilte di mot?; )
Montenegro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo detsynes litt synd på hu.. mn det er selvvalgt da!
hvem spilte di mot?; )
Ja det er jo det
Montenegro
Rutiner gidder ikke vi å prøve på her lille får mat i halv 12 tiden og da sover ho hele nattavi skal ligge her da, derfor vi var oppe så lenge.. lille ville visst ikke holde på rutina om å legge seg halv 11..
er ikke di flinke i fotball da? eller er det bare jeg som har hørt helt feil?
Rutiner gidder ikke vi å prøve på her lille får mat i halv 12 tiden og da sover ho hele natta
Jo de er vel det
Ja en vennine av meg hsr begynt med rutiner, og det er veldig unødvendig å prøve på det på en 2 mnd gammel baby synes nå jeg da. Men alle har sitt opplegghar hatt det sånn i 2uker nå, der han vil ha mat til ca 10- ferdig spist halv 11 så i senga si og sover til 5/6 på mårran
synes det er litt greit at han sovner sånn jeg.. men går ikke bevisst inn for det da, han er jo bare 6uker, så regne med det forandrer seg!
var det dame eller mannefotball idag da?
ja det er veldig kos stakkars bestemmpr satt oppe helt til nå og hu ska på jobb imårra hva ble stillinga?
hehhe,opplevd noe selv eller?
Ja det er jo det
Montenegro
sex on the beach.. ?
Ja en vennine av meg hsr begynt med rutiner, og det er veldig unødvendig å prøve på det på en 2 mnd gammel baby synes nå jeg da. Men alle har sitt opplegg
Manne fotball. EM kamp
aaahh..! den er ikke den verste jeg har sett - men nå liker jeg å se skrekkfilmer daHeldigvis ikke! Men er blitt så sykt pingle overfor overnaturlige ting etter at jeg så The Grudge som femtenåring. Scarred for life.
hahahah.. skjønner det blir trening jaDe suger inn magen hver gang de der en dame i bikini.
Veldig greithelt enig! de skjønner det nok ikke enda- og det endrer seg alltids! men greit når baby følger sitt eget søvn mønster da
ahhh! gikk i fotballsnakk herå mn jeg kan ikke si jeg klarer å henge med !
aaahh..! den er ikke den verste jeg har sett - men nå liker jeg å se skrekkfilmer da
hahahah.. skjønner det blir trening ja
Hei jenter hva skjer idag? Må bare dele - mini ligger og sover i lekegrinda rett ved kjøkkenet og jeg holdt på ute i gangen.. vi har tørketrommelen stående på kjøkkenet nå mens vi pusser opp nede. han begynte å våkne opp, og vaskemaskina var ferdig, så jeg satte på tørketrommelen.. hvem tror dere sovnet igjen ;-) ?
Ja, merker det.. støvsugern funker også ;-)Hehe, så herlig. De liker tydeligvis litt bakgrunnsstøy.
Her skal vi ikke ha dåp før den 23. August. Da er mini 4,5 mnd. Men måtte vente til ettet ferien, så sånn ble det. Synd du ikke fikk ønsket kirke. Er det stor pågang eller hadde du få datoer å velge mellom?Nå er datoen for dåpen satt! Endelig! Men ble ikke i den kirken jeg ønsket... Men sånn er det. Blir dåp 9. august. Litt sent, men datoen i juli passet ikke.
Så bra vi har 16 aug ! Fordi gidder ikke å ta det midt i ferienNå er datoen for dåpen satt! Endelig! Men ble ikke i den kirken jeg ønsket... Men sånn er det. Blir dåp 9. august. Litt sent, men datoen i juli passet ikke.
Her skal vi ikke ha dåp før den 23. August. Da er mini 4,5 mnd. Men måtte vente til ettet ferien, så sånn ble det. Synd du ikke fikk ønsket kirke. Er det stor pågang eller hadde du få datoer å velge mellom?
Så bra vi har 16 aug ! Fordi gidder ikke å ta det midt i ferien