Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig da! Hvor bor du?
sør-trøndelag..
men temp.ute har gått opp til 17 nå da! men regner å jeg har ikke tak på verandaen![]()
De er helt sykt ! Jeg vurderte det i øs pøs, men tørte ikkeHørte av samboeren at et foreldrepar i Drammen lot toåringen sitte igjen i bilen mens de skulle handle... Trodde folk var litt mer opplyste nå enn å la ungen sitte i en bakerovn..
De er helt sykt ! Jeg vurderte det i øs pøs, men tørte ikke
Eg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gåUff, nei, jeg tør ikke babyen sitte alene uansett vær. Tar ikke sjansen på at han kommer til å hylskrike i fem minutter. :/
I slik varme som nå bør man ikke la tanken streife seg engang!
Eg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gå![]()
Jepp, det er det jeg gjør også. Kan gå fra han i bilen når vi er hjemme fra handling og går inn med poser om han sover, men da med døra åpenEg har kun latt ho sitte aleine mens eg går å sitter på plass handlevogna. Sist eg gjorde det var det varmt ute så turte ikkje å lukke bildøra etter meg, heldigvis berre eit par meter å gå![]()
Nei er du galUff, nei, jeg tør ikke babyen sitte alene uansett vær. Tar ikke sjansen på at han kommer til å hylskrike i fem minutter. :/
I slik varme som nå bør man ikke la tanken streife seg engang!
Nei skal eg være borte i meir enn 30 sek tar eg ho med meg!Ja, det har jeg også.Men går ikke og handler liksom. :/
Word !Nei skal eg være borte i meir enn 30 sek tar eg ho med meg!![]()
Nei skal eg være borte i meir enn 30 sek tar eg ho med meg!![]()
Men folk må roe seg ned litt.Hørte av samboeren at et foreldrepar i Drammen lot toåringen sitte igjen i bilen mens de skulle handle... Trodde folk var litt mer opplyste nå enn å la ungen sitte i en bakerovn..
Men folk må roe seg ned litt.
Jeg har hørt at ruta ble knust mens moren var for og trekke parkeringsbillett![]()
Har kjøpt ute møbler og ny stellekommodeHei hei.
Hva har dere gjort på idag?
Har kjøpt ute møbler og ny stellekommode![]()
Kan legge ved bildet når de er ferdig skrudd oppHvilke utemøbler?må ha det vi og