La 2015 bli året:)

PP 14 - CD29
(6 dpo?)

El-testen var i d minste ikke feil da, for etter d jeg trodde først skulle tr kommet i dag...dvs at d bare er å stålsette seg for nøyaktig 1 uke med venting til, så kommer nok tr brakende! Blir helt tussete av hvor mye man kjenner (ikke bare denne pp, men alle 14) når man ikke har "bedre ting" å tenke på...med en gang d skjer noe, stikker på besøk, shopping, trening osv osv, kjennes overhodet ingen ting noen plass. HELT snålt!! Tenk å "tenke på seg symptomer" da, ska'kke være muuulig!!:wacky:

Tenker mer på at siden d ikke har skjedd til nå, hvorfor skulle d i alle dager klaffe plutselig...d dette vitner om for min del er at d faktisk er noe galt en eller annen plass i "baby-making" systemet:confused: Uvisst i hvilket ledd feilen ligger, og ønsker bare å finne ut av d asap!!
 
PP14 - CD31
(8 dpo?)

Dagene smyyyger seg avgårde, bare 8 dpo i dag. Skjer ikke så mye spennende heller, bare 5 dager til tanta kommer...
Kjenner d er litt ømt/mensmurring i nedre del av magen, men d har jeg hver mnd:wtf:
 
Last edited:
PP 14 - CD33
(10 dpo?)

Kjappa meg på do i mårrest slik at jeg ikke skulle få tid å teste, for nå maser testtøsa noe voldsomt...selv om jeg egentlig ikke har trua er d vanskelig å la være å teste. Nesten så jeg tror jeg blir mindre skuffa når tr kommer hvis jeg får negativ test en dag eller to i forkant:p Så vi får se om jeg ryker på en test i morgen tidlig, føles som jeg har gitt meg selv "lov til d" allerede:rolleyes:
 
PP 14 - CD34
(11 dpo?)

Ble ikke test i morges, men tok en midt på dagen i går (fikk en plutselig trang), den var selvsagt negativ. Føler liksom d ikke er håp i d hele tatt da, selv om man leser om mange som tester sent...
Tar en siste test i morgen tidlig, selv om d nok ikke er noen vits...men da er jeg hvertfall 100% forberedt på tr dagen etter:shifty:
 
PP 14 - CD34
(11 dpo?)

Ble ikke test i morges, men tok en midt på dagen i går (fikk en plutselig trang), den var selvsagt negativ. Føler liksom d ikke er håp i d hele tatt da, selv om man leser om mange som tester sent...
Tar en siste test i morgen tidlig, selv om d nok ikke er noen vits...men da er jeg hvertfall 100% forberedt på tr dagen etter:shifty:

Det er jo fortsatt tidlig da, slik jeg har forstått det er det veldig vanlig å ikke få positiv test så tidlig selv om man er gravid! :)
 
Det er jo fortsatt tidlig da, slik jeg har forstått det er det veldig vanlig å ikke få positiv test så tidlig selv om man er gravid! :)

Så hyggelig at du leser:) Joda, vet d jo egentlig, men d er så greit å heller bli positivt overrasket:p
Dog har jeg bare lutealfase på 12 dager, så hvis den er negativ i morgen er d hvertfall drastisk mindre sjans:meh: Men håper i d lengste, og forventer d "værste";)
 
Så hyggelig at du leser:) Joda, vet d jo egentlig, men d er så greit å heller bli positivt overrasket:p
Dog har jeg bare lutealfase på 12 dager, så hvis den er negativ i morgen er d hvertfall drastisk mindre sjans:meh: Men håper i d lengste, og forventer d "værste";)
Ja, det kan jeg jo være enig i :p bedre å bli positivt overrasket enn sykt skuffa ;) Bare ikke mist håpet helt enda :)
 
Ja, det kan jeg jo være enig i :p bedre å bli positivt overrasket enn sykt skuffa ;) Bare ikke mist håpet helt enda :)

D skal jeg ikke gjøre;) Tester i morgen tidlig, så får vi se:p
 
Lykke til med testing :D
 
Lykke til med testing :D

Takk takk, som skrevet over her har jeg ikke de store forventningene, men bedre med negativ test enn at dustetanta kommer med et brak:p
Har fulgt med inne hos deg (litt sånn sniker, skriver ikke så ofte:p), hærlig at el testene dine endelig er positive...håper med deg at d slipper asap:D
 
Takk takk, som skrevet over her har jeg ikke de store forventningene, men bedre med negativ test enn at dustetanta kommer med et brak:p
Har fulgt med inne hos deg (litt sånn sniker, skriver ikke så ofte:p), hærlig at el testene dine endelig er positive...håper med deg at d slipper asap:D
Ettermiddagstest er sjeldent noe tess når det er såpass tidlig (selv om IKM er rett rundt hjørnet siden du har litt kortere lutealfase), så jeg krysser fingrene for at det er to streker i morgen :D

Og takk, jeg håper virkelig jeg snart får være dpo igjen! :)
 
Ettermiddagstest er sjeldent noe tess når det er såpass tidlig (selv om IKM er rett rundt hjørnet siden du har litt kortere lutealfase), så jeg krysser fingrene for at det er to streker i morgen :D

Og takk, jeg håper virkelig jeg snart får være dpo igjen! :)

Så søt du er, håper du har rett:rolleyes: Ikke såå mange timer så vet jeg hvertfall svaret:wacky: Krysser fingrene for at egget ditt har sluppet til i morgen;)
 
PP 14 - CD34
(12 dpo?)

Møkkakropp som nekter å bli gravid!! For n'te gang er den pokkers testen negativ, eeeer så lei! Selv om d var forventa er d ikke til å legge skjul på at jeg ikke er overbegeistret for at selv om vi treffer på el HVER mnd er d ikke mulig å bli gravid:mad: Blir ikke noe ikm gruppe på meg neste pp, men vil alltids snike litt likevel.
 
Så kjedelig :( håper spiren plutselig sitter :)
Har du/dere vært til utredning?
 
Back
Topp