Skravletråd :)

Skuffelsen begynner å gå over i tanken på at om det ikke blir. Vi har jo to, vi er heldige sånn. Veldig. Jeg, vi, har jo bare sett for oss og ønsket oss og prøvd på en til, for vi ville det.
Ja, heldigvis har dere allerede to:)
Men er jo trist når dere virkelig har lyst på et barn til..

Hmm

Skulle ønske jeg ikke likte boller
Er alt for glad i gjærbakst. Går ned på høykant :p

Jeg er også glad i boller, og i alle fall eldstemann har da blitt overtalt til å like det, det trodde jeg yngste også var, derfor skulle jo vi bake både vanlige, rosin, kanal og sjokaoladeboller i påska, men jeg et ikke om jeg gidder når de ikke liker.... Vi får se

Hæ? Pcn tror den er jesus?:p

Ja, for i går var den død, og hun skulle på elkjøp når de åpnet i dag for å kjlpe n for å legge ut april og trekke mars. Ga den en siste sjangs i dag, og da levde den igjen.

Ja, heldigvis har dere allerede to:)
Men er jo trist når dere virkelig har lyst på et barn til..

Ja, det er det. Vi har virkelig lyst på en til. Så vi har ikke helt gitt opp enda, men tanken sniker seg innpå meg. Vi har to forsøke igjen med letrozol før vi må i tenkeboksen.

Da hun bekreftet at pc'n hennes tror den er jesus, sa hun "trekning i løpet av dagen", så jeg synes det bør være i løpet av dagen, ja.
Jippi, så spennende :)
Gleder meg

Ja, for i går var den død, og hun skulle på elkjøp når de åpnet i dag for å kjlpe n for å legge ut april og trekke mars. Ga den en siste sjangs i dag, og da levde den igjen.
Isåfall var den PC'n der en rask Jesus, er det ikke først 3. dagen han skal gjennoppstå fra de døde :P

Her ser vi hvor god jeg er på bibelhistoriene :eek: haha

Litt å på få der ja

Eu trur på jesus kristus, guds einbådne sån, vår herre, som vart avla ved Den heilage ande,fødd av Maria møy,
pint under Pontius Pilatus,vart krossfest, døydde og vart gravlagt,fór ned til dødsriket,stod opp frå dei døde tredje dagen, fór opp til himmelen, osv

Venta ikke helt til pinse nei, det er jo lenge til

Litt å på få der ja

Eu trur på jesus kristus, guds einbådne sån, vår herre, som vart avla ved Den heilage ande,fødd av Maria møy,
pint under Pontius Pilatus,vart krossfest, døydde og vart gravlagt,fór ned til dødsriket,stod opp frå dei døde tredje dagen, fór opp til himmelen, osv

Venta ikke helt til pinse nei, det er jo lenge til
Får friske opp igjen når mini skal på søndagsskolen:)

Får friske opp igjen når mini skal på søndagsskolen:)

Du får gjøre det. Ingen av mine går på søndagsskule da faktisk, men vi er innom krika av og til for sånn fireårsbok og seksårsbok og sånn, og får jo med reklame for søndagsskule da, sp eldste har veldig lyst, det har bare ikke passet/vi glemmer det ut når han ikke fortsetter å etterspørre det...

Back
Topp