Skravletråd :)

ikke så verst, vi tok likegodt sjokladeknuter (fra Trines matblogg) til lunjs, vi

God morgen, folkens.

Da er det 1. April allerde. Året gått så fort! Alt jeg skulle gjøre... Rekker jeg det?

Jeg rekker ikke få et barn til, i dag får jeg den mensen din bekrefter at det ikke ble desember heller.

Men rekker jeg lage nytt rom til eldste?

Får vi pussa om badet?
God dag:D
Lenge igjen av året...du rekker nok det meste!

Game on, bare å skravle seg opp til toppplassene for april, men unngå plass 6, 9 eller 11 eller 16

Ehh, tror ikke jeg kommer til å sikte så nøye, gitt. Havner der jeg havner.
Var så mange flotte premier blant topp5 så ikke så nøye hvor man havner heldigvis:D

Hei snuppa:D
Jeg har lungebetennelse og er alene med 3 små:p ingen god kombinasjon..
Mannen slutter på jobb kl 14 og da drar han og barna til svigers:)
Bra med deg?

Huff da, riktig god bedring til deg.
Ahh kjekt da. Blir det alenetid på deg, blir vel godt når du er syk?

Bare bra her:D

Mmm...hørtes godt ut:D

Hmm, lillesøster sier hun liker sjokoladen, men ikke bollen? Storebror har ikke akkurat slukt sin han heller.

Jeg må antakelig lage skikkelig lunsj likevel, jeg som håpte å slippe unna og bare gjøre det enkelt.

CD1 er kjip. Selve sorgen over at jeg ikke er gravid taklet jeg for rundt en uke siden, når jeg så det første tegnet av blod og skjønte hvilken vie det gikk. Men det er bare så ubehagelig hele denne dagen her

Var vel noen flotte premier der også??:D

Det var mye fine premier, jeg bare klarer ikke huske hva som var på de ulike plassene, jeg tror hjerna mi nekter å ta det innover seg. Fordi jeg havner helt sikkert på 13 eller 16 eller hva det var som ikke hadde premie ;)

Jeg hadde bestemt meg for å sove, men så ringte mamma og lurte på om jeg ville være med å gå tur :) så da blir det det isteden

Back
Topp