Sove nå da?Jamå ta igjen litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove nå da?Jamå ta igjen litt
![]()
Nei ikke enda, må se Ellen degeneres førstSove nå da?![]()
Helt enigFår jo håpe den virker fort, for det er bedre å jobbe enn å være syk![]()
Hørtes godt utikke så verst, vi tok likegodt sjokladeknuter (fra Trines matblogg) til lunjs, vi
Beste og flotteste pynten som finnesSå koseligIngenting som den pynten.
God dagGod morgen, folkens.
Da er det 1. April allerde. Året gått så fort! Alt jeg skulle gjøre... Rekker jeg det?
Jeg rekker ikke få et barn til, i dag får jeg den mensen din bekrefter at det ikke ble desember heller.
Men rekker jeg lage nytt rom til eldste?
Får vi pussa om badet?
Var så mange flotte premier blant topp5 så ikke så nøye hvor man havner heldigvisGame on, bare å skravle seg opp til toppplassene for april, men unngå plass 6, 9 eller 11 eller 16
Ehh, tror ikke jeg kommer til å sikte så nøye, gitt. Havner der jeg havner.
God dag
Lenge igjen av året...du rekker nok det meste!
Det kom eldste hjem med fra SFOMå få tak i gåsunger (seljekvister) først! Må få sendt ut mann og barn på leting tror jeg![]()
Var så mange flotte premier blant topp5 så ikke så nøye hvor man havner heldigvis![]()
Hei snuppaHeihei jenter![]()
Er det bra med dere?
Mmm...hørtes godt utikke så verst, vi tok likegodt sjokladeknuter (fra Trines matblogg) til lunjs, vi
Jeg vet tiden flyr...Det har jo gått så FORT. Jeg er sannelig ikke sikker, snart er det på tide å pynt til jul..
Var vel noen flotte premier der også??Noe sånn ja, men jeg er jo aldri top 5 da, jeg er mer rundt 15 jeg
Hei snuppa
Jeg har lungebetennelse og er alene med 3 småingen god kombinasjon..
Mannen slutter på jobb kl 14 og da drar han og barna til svigers
Bra med deg?
Mmm...hørtes godt ut![]()
Var vel noen flotte premier der også??![]()
Uff så kjipt'Hei snuppa
Jeg har lungebetennelse og er alene med 3 småingen god kombinasjon..
Mannen slutter på jobb kl 14 og da drar han og barna til svigers
Bra med deg?