Skravletråd :)

God morgen! Våknet klokken halv syv i dag, men klarte å sovne igjen etter en times tid! Deilig :) i dag blir det nok påskeegg jakt her ;) poden får ett egg av oss i dag. For han får av svigermor på lørdag :p

Ja det er ganske deilig :) Kos dere med påskeegg jakt i dag :)

Jeg kjenner at jeg har ikke det minste lyst å gå tur med hunden i dag.

Hunden har ikke det minste lyst til å gå tur heller. Det snør. Sludder, rettere sagt. Det er snø i lufta og sludd/slaps på bakken. Kjipt og vått og kaldt. Dra med meg to unger og en hund ut på tur i det? Når ingen av oss har lyst? (Hunden er allerede luftet i hagen, så hun har ikke prekære behov. Men tur er jo bra for henne da)

Jeg kjenner at jeg har ikke det minste lyst å gå tur med hunden i dag.

Hunden har ikke det minste lyst til å gå tur heller. Det snør. Sludder, rettere sagt. Det er snø i lufta og sludd/slaps på bakken. Kjipt og vått og kaldt. Dra med meg to unger og en hund ut på tur i det? Når ingen av oss har lyst? (Hunden er allerede luftet i hagen, så hun har ikke prekære behov. Men tur er jo bra for henne da)
Nå må jeg nesten opp å se ut vinduet her. Blir jo så nyskjerrig når du skriver slikt

Nå må jeg nesten opp å se ut vinduet her. Blir jo så nyskjerrig når du skriver slikt

Ligger du enda, du?

Vi har kjørt tre (korte, hhv sport, ull og ull) vaskemaskiner, spist frokost, spilt junior monopol og ungene leker diverse annet nå, vi.

Ligger du enda, du?

Vi har kjørt tre (korte, hhv sport, ull og ull) vaskemaskiner, spist frokost, spilt junior monopol og ungene leker diverse annet nå, vi.
Hun sovnet til etter frokost-puppen, så da sovnet jeg og gitt :p

Ull må vaskes her i dag og:) kun hennes bodyer og heldresser da

Hun sovnet til etter frokost-puppen, så da sovnet jeg og gitt :p

Ull må vaskes her i dag og:) kun hennes bodyer og heldresser da

Har vasket ull til hele familien jeg. longs, trøyer, sokker og bukser.

Her ligger vi på sofaen og venter på at pappa og storesøster skal komme hjem, så skal vi dra og handle. Enn du?

Meg og sambo bruker lite ull. Men mini bruker masse. Heldresser fra Janus er favorittene. Har 4stk

Mannen bruker i alle fall trøye og noen ganger longs på fotballtrening under drakta når det er våt og kaldt. Jeg har ulltrøye i dag, rett og slett fordi jeg fryser og har vondt i magen og liker å ha det varmt.

Ungene har mange sett, Knerten bruker både longs og trøye, og joggebukse i ull, men lillesøster synes ull er "for vajmt, mamma" og vil helst ha minst muiig, helst bare tskjorte og shorts, for det har Dora the explorer. Men hun har både ullkjole og ulljoggebukse og trøyer og strømpebukser og longs hun også da altså.

Back
Topp