Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Er det meningen jeg skal vinne så gjør jeg nok detJepp, derfor bare skravler jeg. Det er greit det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det meningen jeg skal vinne så gjør jeg nok detJepp, derfor bare skravler jeg. Det er greit det
Er det meningen jeg skal vinne så gjør jeg nok det![]()
God morgen! Våknet klokken halv syv i dag, men klarte å sovne igjen etter en times tid! Deiligi dag blir det nok påskeegg jakt her
poden får ett egg av oss i dag. For han får av svigermor på lørdag
![]()
Nå må jeg nesten opp å se ut vinduet her. Blir jo så nyskjerrig når du skriver sliktJeg kjenner at jeg har ikke det minste lyst å gå tur med hunden i dag.
Hunden har ikke det minste lyst til å gå tur heller. Det snør. Sludder, rettere sagt. Det er snø i lufta og sludd/slaps på bakken. Kjipt og vått og kaldt. Dra med meg to unger og en hund ut på tur i det? Når ingen av oss har lyst? (Hunden er allerede luftet i hagen, så hun har ikke prekære behov. Men tur er jo bra for henne da)
Nå må jeg nesten opp å se ut vinduet her. Blir jo så nyskjerrig når du skriver slikt
Hun sovnet til etter frokost-puppen, så da sovnet jeg og gittLigger du enda, du?
Vi har kjørt tre (korte, hhv sport, ull og ull) vaskemaskiner, spist frokost, spilt junior monopol og ungene leker diverse annet nå, vi.
Takk for detJa det er ganske deiligKos dere med påskeegg jakt i dag
![]()
Hun sovnet til etter frokost-puppen, så da sovnet jeg og gitt
Ull må vaskes her i dag ogkun hennes bodyer og heldresser da
Meg og sambo bruker lite ull. Men mini bruker masse. Heldresser fra Janus er favorittene. Har 4stkHar vasket ull til hele familien jeg. longs, trøyer, sokker og bukser.
Heihei jenter![]()
Er det bra med dere?
Hei heitja skal ikke klage, været er fint, jeg har fri og frøkna er hjemme
Hvordan går det med deg?
Meg og sambo bruker lite ull. Men mini bruker masse. Heldresser fra Janus er favorittene. Har 4stk
Åja da skjønner jegJa vi er på fjellet,ikke så rart det snør![]()
JadaHeihei jenter![]()
Er det bra med dere?
Trøtt?:SJadadupper litt av, men ellers greit
Ja vi er på fjellet,ikke så rart det snør![]()