Skravletråd :)

God morgen :)
Det snør masse!
God morgen :) Her skinner sola, frøkna snorker og katta er kosesyk :) en stille og rolig morgen som nytes til det fulle :D
God morgen! Våknet klokken halv syv i dag, men klarte å sovne igjen etter en times tid! Deilig :) i dag blir det nok påskeegg jakt her ;) poden får ett egg av oss i dag. For han får av svigermor på lørdag :p

Game on, bare å skravle seg opp til toppplassene for april, men unngå plass 6, 9 eller 11 eller 16

Ehh, tror ikke jeg kommer til å sikte så nøye, gitt. Havner der jeg havner.

Må få tak i gåsunger (seljekvister) først! Må få sendt ut mann og barn på leting tror jeg :)

Det skal ikke vi ha inn i alle fall, fo pollenallergikere her. Salixpollen (selje) begynner sin soredning i dag iflkge pollenvarslinga.

Det skal ikke vi ha inn i alle fall, fo pollenallergikere her. Salixpollen (selje) begynner sin soredning i dag iflkge pollenvarslinga.

Tenkte ikke på at man kan være allergisk mot selje..

D hører liksom til i påska til oss, henger malte påskeegg i kvistene :)

Tenkte ikke på at man kan være allergisk mot selje..

D hører liksom til i påska til oss, henger malte påskeegg i kvistene :)

Ingen av mine er vel påvist salix så vist jeg husker, guttungen er Hassel, Or og Bjørk, mannen er Gress, men jeg vet ikke om han reagerer på mer også, jeg tror det, for han har begynt på medisin (hvilket han normalt ikke gjør før et prar uker etter han burde, når plagene blir for merkbare) og gresset kommer ikke før til sommeren.

Back
Topp