God morgensnø ???
Her er det også sol![]()
Ja du bor jo ikke så langt unna, så det syntes jeg du og skal ha i dag
Hvordan går det med deg? Er formen fin eller er du fortsatt ikke helt i slag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgensnø ???
Her er det også sol![]()
Håper ikke det gjør det her. Har ikke stått opp så vet ikke hvordan været erGod morgen
Det snør masse!
Ja formen er greiJa du bor jo ikke så langt unna, så det syntes jeg du og skal ha i dag
Hvordan går det med deg? Er formen fin eller er du fortsatt ikke helt i slag?
Ja formen er greisov i vertfall i natt
![]()
JaSå braDu må jo være litt uthvilt når du kommer til fødsel
![]()
Jamen har ikke planer om noe før neste uke i vertfall, hvis hun ikke kommer i natt da
ellers får hun vente
JeppHaha jeg skjønner![]()
Ja vi er på fjellet,ikke så rart det snørGod morgensnø ???
Her er det også sol![]()
Håper ikke det gjør det her. Har ikke stått opp så vet ikke hvordan været er
Her kom litt snø. Men det ligger ikke egentlig.Håper ikke det gjør det her. Har ikke stått opp så vet ikke hvordan været er
Godt å høre!Her kom litt snø. Men det ligger ikke egentlig.
Men det snør enda, gradene har sunket fra fire til to. Guffent værGodt å høre!ikke klar for snø igjen
God morgen
Det snør masse!
God morgen! Våknet klokken halv syv i dag, men klarte å sovne igjen etter en times tid! DeiligGod morgenHer skinner sola, frøkna snorker og katta er kosesyk
en stille og rolig morgen som nytes til det fulle
![]()
Kun pyntet med guttas hjemmelagede pynt![]()
Må få tak i gåsunger (seljekvister) først! Må få sendt ut mann og barn på leting tror jeg![]()
Det skal ikke vi ha inn i alle fall, fo pollenallergikere her. Salixpollen (selje) begynner sin soredning i dag iflkge pollenvarslinga.
Tenkte ikke på at man kan være allergisk mot selje..
D hører liksom til i påska til oss, henger malte påskeegg i kvistene![]()
Umulig å planlegge hvor man havnerGame on, bare å skravle seg opp til toppplassene for april, men unngå plass 6, 9 eller 11 eller 16
Ehh, tror ikke jeg kommer til å sikte så nøye, gitt. Havner der jeg havner.
Jepp, derfor bare skravler jeg. Det er greit detUmulig å planlegge hvor man havner![]()