Skravletråd :)

Jeg hadde bestemt meg for å sove, men så ringte mamma og lurte på om jeg ville være med å gå tur :) så da blir det det isteden

Kos deg

Jeg er kjip mamma i dag, gidder liksom minst mulig. Smertestillende holder meg på funksjonsnivå, men ikke på "leke, går tur og finne på mye gøy-mamma" nivå på denne dagen. Fra og med i morgen er det bedre, da bare blør jeg, men det går greit.

Hmm, lillesøster sier hun liker sjokoladen, men ikke bollen? Storebror har ikke akkurat slukt sin han heller.

Jeg må antakelig lage skikkelig lunsj likevel, jeg som håpte å slippe unna og bare gjøre det enkelt.

CD1 er kjip. Selve sorgen over at jeg ikke er gravid taklet jeg for rundt en uke siden, når jeg så det første tegnet av blod og skjønte hvilken vie det gikk. Men det er bare så ubehagelig hele denne dagen her
Uff...kan ikke forestille meg hvor vond denne skuffelsen er hver måned:(
Stor klem til deg:)

Det var mye fine premier, jeg bare klarer ikke huske hva som var på de ulike plassene, jeg tror hjerna mi nekter å ta det innover seg. Fordi jeg havner helt sikkert på 13 eller 16 eller hva det var som ikke hadde premie ;)
Du må være optimistisk, søta:D
Krysser fingre for at du havner på en premieplass! Er faktisk din tur til å være heldig nå;)

Noe sånn ja, men jeg er jo aldri top 5 da, jeg er mer rundt 15 jeg
En gang må jo være den første.
Pleier ikke være på topp 5 jeg heller, mer plass 15-20 et sted...

Hei snuppa:D
Jeg har lungebetennelse og er alene med 3 små:p ingen god kombinasjon..
Mannen slutter på jobb kl 14 og da drar han og barna til svigers:)
Bra med deg?
Uff da.
Masse god bedring.
Syns må mannen din burde ha vært hjemme når du er syk og dere har 3 små.
Syktbarn dagene gjelder også ved barnepasser (i dette tilfellet deg) sin sykdom

Det var mye fine premier, jeg bare klarer ikke huske hva som var på de ulike plassene, jeg tror hjerna mi nekter å ta det innover seg. Fordi jeg havner helt sikkert på 13 eller 16 eller hva det var som ikke hadde premie ;)
Nå syns jeg faktisk det er din tur til å vinne.
Lykke til på trekningen i dag, på plasseringen nå i april

Kos deg

Jeg er kjip mamma i dag, gidder liksom minst mulig. Smertestillende holder meg på funksjonsnivå, men ikke på "leke, går tur og finne på mye gøy-mamma" nivå på denne dagen. Fra og med i morgen er det bedre, da bare blør jeg, men det går greit.
Uff. Men med slikt kjipt vær er det vel greit å være kun inne og kose seg:)

Uff...kan ikke forestille meg hvor vond denne skuffelsen er hver måned:(
Stor klem til deg:)
Skuffelsen begynner å gå over i tanken på at om det ikke blir. Vi har jo to, vi er heldige sånn. Veldig. Jeg, vi, har jo bare sett for oss og ønsket oss og prøvd på en til, for vi ville det.

Back
Topp