Er oppvokst i en kristen familie, og har fremdeles min barnetroHer ser vi hvor god jeg er på bibelhistorienehaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er oppvokst i en kristen familie, og har fremdeles min barnetroHer ser vi hvor god jeg er på bibelhistorienehaha
Er oppvokst i en kristen familie, og har fremdeles min barnetro![]()
Litt å på få der ja
Eu trur på jesus kristus, guds einbådne sån, vår herre, som vart avla ved Den heilage ande,fødd av Maria møy,
pint under Pontius Pilatus,vart krossfest, døydde og vart gravlagt,fór ned til dødsriket,stod opp frå dei døde tredje dagen, fór opp til himmelen, osv
Venta ikke helt til pinse nei, det er jo lenge til

Barn har lett for det dersom det er noe de tror på selv.Jeg har også min, selv om jeg ikke er vokst opp i en familie som mer enn., vel, har sin den også. Men jeg har en sønn som utfordrer meg på dette stadig, han tror nemlig absolutt på jesus, og forventer at det gjør resten av verden også.
Husker jeg synes søndagsskole var sååå kjekt!Du får gjøre det. Ingen av mine går på søndagsskule da faktisk, men vi er innom krika av og til for sånn fireårsbok og seksårsbok og sånn, og får jo med reklame for søndagsskule da, sp eldste har veldig lyst, det har bare ikke passet/vi glemmer det ut når han ikke fortsetter å etterspørre det...
Husker jeg synes søndagsskole var sååå kjekt!så det vil jeg hun og skal få lov å gå på
![]()
Det er jeg og. Derfor det er viktig for meg med dåp feks, og søndagsskole. Sambo er ikke dette no viktig forEr oppvokst i en kristen familie, og har fremdeles min barnetro![]()
Barn har lett for det dersom det er noe de tror på selv.
.
Finnes det slike barnehager her oppe? Ikke hørt omDet har egentlig jeg også tenkt, så vi får se om vi ikke får det til etterhvert. Det har bare ikke blitt.
Guttungen gikk to år i bhg med utvidet paragraf, menighetsbarenhage, så det ble vel lagt et grunnlag der.
Trosbekjennelsen på dialekt, så fantastisk.
Elsker bruken av ord som "avla" og "møy"
Pinsen er 60 dager etter påsken, og var da disiplene mottok den hellige ånd.
40 dager etter påsken er Kristi himmelfartsdag som var da Jesus dro tilbake til himmelen.
Finnes det slike barnehager her oppe? Ikke hørt om
Også vokst opp med nynorsk. Fader Vår på noe annet enn nynorsk blir helt feil for megpå NYNORSK, ikke dialekt
Den dagen jeg skriver dialekt, skyt meg.
Beklager, på nynorsk.på NYNORSK, ikke dialekt
Den dagen jeg skriver dialekt, skyt meg.
Beklager, på nynorsk.
Syns fremdeles ordbruken var helt fantastisk![]()
Også vokst opp med nynorsk. Fader Vår på noe annet enn nynorsk blir helt feil for meg![]()
Jeg vil helst ha den gamle versjonen av Fader Vår, jeg.Også vokst opp med nynorsk. Fader Vår på noe annet enn nynorsk blir helt feil for meg![]()
Jeg vil helst ha den gamle versjonen av Fader Vår, jeg.
Den pappa brukte
Den er ny den, på nynorsk også. Første linja, det heter "gud vår far" eller noe sånn.Dette er den jeg kan:
Fader vår, du som er i himmelen.
Lat namnet ditt helgast.
Lat riket ditt koma.
Lat viljen din råda på jorda så som i himmelen.
Gjev oss i dag vårt daglege brød.
Forlat oss vår skuld, som vi òg forlèt våre skuldmenn.
Før oss ikkje ut i freisting,
men frels oss frå det vonde.
For riket er ditt, og makta og æra i all æve.
Amen.
Jeg bruker denneDette er den jeg kan:
Fader vår, du som er i himmelen.
Lat namnet ditt helgast.
Lat riket ditt koma.
Lat viljen din råda på jorda så som i himmelen.
Gjev oss i dag vårt daglege brød.
Forlat oss vår skuld, som vi òg forlèt våre skuldmenn.
Før oss ikkje ut i freisting,
men frels oss frå det vonde.
For riket er ditt, og makta og æra i all æve.
Amen.
Kommet en ny etterpå ja. Men jeg liker denneDen er ny den, på nynorsk også. Første linja, det heter "gud vår far" eller noe sånn.