Defintit. Tema varierer stadig. Ofte flere tema på en gang, for den delEr jo det som er så morsomt med skravle-tråder.
Man starter et sted, og vet aldri hvor man ender![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Defintit. Tema varierer stadig. Ofte flere tema på en gang, for den delEr jo det som er så morsomt med skravle-tråder.
Man starter et sted, og vet aldri hvor man ender![]()
Er ikke relgion som har blitt diskutert, men målføre og hvilke versjoner man foretrekker
Senk skuldrene, så krysser jeg fingre for disse to forsøkeneJa, det er det. Vi har virkelig lyst på en til. Så vi har ikke helt gitt opp enda, men tanken sniker seg innpå meg. Vi har to forsøke igjen med letrozol før vi må i tenkeboksen.
Ufattelig spennendevi får se. Hun trekker vel i løpet av noen timer, så ser vi hvem som evt vinner hva
Samme bruker viJeg bruker denne
Fader vår, du som er i himmelen!
Helliget vorde ditt navn;
komme ditt rike;
skje din vilje, som i himmelen, så og på jorden;
gi oss idag vårt daglige brød;
og forlat oss vår skyld, som vi og forlater våre skyldnere;
og led oss ikke inn i fristelse;
men fri oss fra det onde.
For ditt er riket og makten og æren i evighet. Amen
Jo, men det er stor forskjell på å si at man har en barnetro og si at man er bedre enn andre fordi man ha den, eller prøve å konvertere noen.vi var på et tidspunkt innom barnetro og sånn også![]()
Senk skuldrene, så krysser jeg fingre for disse to forsøkene![]()
Hihi...greit med en god start daHmm, noen som tror jeg kjeder meg?
innlegg hittil i april er flere enn alle andre.
Hmm...
Jo, men det er stor forskjell på å si at man har en barnetro og si at man er bedre enn andre fordi man ha den, eller prøve å konvertere noen.
Her ble det bare konstatert at noen her har en barnetro og ferdig med det.
Kan jo forsåvidt handle om hva som heldt disse skravletrådene![]()
Er jo det som gjør det så gøy herKan jo forsåvidt handle om hva som heldt disse skravletrådene![]()
Ikke noe annet å gjørevi krysser fingrene, det gjør vi. Så får vi bare se
Hihi...greit med en god start da![]()
Ikke noe annet å gjøre![]()
Ja, her kommer man inn på altKan jo forsåvidt handle om hva som heldt disse skravletrådene![]()
Ikke noe annet å gjøre![]()
Og ikke minst, ved tanke på at vi er en gjeng kvinner som i utgangspunktet egentlig ikke kjenner hverandre syns jeg man er overraskende flink til å holde en sivilisert tone, og det gjør det ganske hyggelig å være herJa, her kommer man inn på alt![]()
Synes du er en stor skravlehøne, jegJa, jeg er jo somregel på toppen i begynelsen, i alle fall dersom det er i ei helg (det er ikke helg i dag, jeg vet det, men jeg har påskeferie, hjemme med ungene og cd 1=gidder ikke gjøre det grann utover å sitte i sofaen egentig) men faller pent nedover ettersom dagene går
For jeg ER jo ikke sånn toppskravler, det bare er jeg ikke.
Ja, er ikke ofte man opplever negativ tone. Alle aksepterer at alle har sine meninger. Og sånn er det jo. Vi kan ikke alle mene det sammeOg ikke minst, ved tanke på at vi er en gjeng kvinner som i utgangspunktet egentlig ikke kjenner hverandre syns jeg man er overraskende flink til å holde en sivilisert tone, og det gjør det ganske hyggelig å være her![]()