Skravletråd :)

Ja, det er det. Vi har virkelig lyst på en til. Så vi har ikke helt gitt opp enda, men tanken sniker seg innpå meg. Vi har to forsøke igjen med letrozol før vi må i tenkeboksen.
Senk skuldrene, så krysser jeg fingre for disse to forsøkene:D

Jeg bruker denne

Fader vår, du som er i himmelen!
Helliget vorde ditt navn;
komme ditt rike;
skje din vilje, som i himmelen, så og på jorden;
gi oss idag vårt daglige brød;
og forlat oss vår skyld, som vi og forlater våre skyldnere;
og led oss ikke inn i fristelse;
men fri oss fra det onde.
For ditt er riket og makten og æren i evighet. Amen
Samme bruker vi:)

vi var på et tidspunkt innom barnetro og sånn også ;)
Jo, men det er stor forskjell på å si at man har en barnetro og si at man er bedre enn andre fordi man ha den, eller prøve å konvertere noen.
Her ble det bare konstatert at noen her har en barnetro og ferdig med det.

Jo, men det er stor forskjell på å si at man har en barnetro og si at man er bedre enn andre fordi man ha den, eller prøve å konvertere noen.
Her ble det bare konstatert at noen her har en barnetro og ferdig med det.

Ja, vi har på ingen måte forsøkt å konvertere noen, bare vagt vært innom religion.

Hihi...greit med en god start da:p

Ja, jeg er jo somregel på toppen i begynelsen, i alle fall dersom det er i ei helg (det er ikke helg i dag, jeg vet det, men jeg har påskeferie, hjemme med ungene og cd 1=gidder ikke gjøre det grann utover å sitte i sofaen egentig) men faller pent nedover ettersom dagene går

For jeg ER jo ikke sånn toppskravler, det bare er jeg ikke.

Ja, jeg er jo somregel på toppen i begynelsen, i alle fall dersom det er i ei helg (det er ikke helg i dag, jeg vet det, men jeg har påskeferie, hjemme med ungene og cd 1=gidder ikke gjøre det grann utover å sitte i sofaen egentig) men faller pent nedover ettersom dagene går

For jeg ER jo ikke sånn toppskravler, det bare er jeg ikke.
Synes du er en stor skravlehøne, jeg:p
Ser deg jo overalt:p

Og ikke minst, ved tanke på at vi er en gjeng kvinner som i utgangspunktet egentlig ikke kjenner hverandre syns jeg man er overraskende flink til å holde en sivilisert tone, og det gjør det ganske hyggelig å være her :)
Ja, er ikke ofte man opplever negativ tone. Alle aksepterer at alle har sine meninger. Og sånn er det jo. Vi kan ikke alle mene det samme :)

Back
Topp