Som nå, åpenbart å skravle om hva man kan skravle omJa, her kommer man inn på alt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som nå, åpenbart å skravle om hva man kan skravle omJa, her kommer man inn på alt![]()
Nei, det skulle tatt seg utDet er jo ikke det.
Bare unngå å krysse beina![]()
Synes du er en stor skravlehøne, jeg
Ser deg jo overalt![]()
Nei, det får du ikke lov til...Det er jo ikke det.
Bare unngå å krysse beina![]()
Nei, det skulle tatt seg ut![]()
Haha! Ja, ikke santSom nå, åpenbart å skravle om hva man kan skravle om
Haha! Ja, ikke sant![]()
Det gjør nesten ikke jeg hellerJeg skravler ikke på noen skjulte forum da![]()
Nei, det må du ikke finne på å gjøreOg åpenbart om at jeg ikke skal krysse beina.
Blir en spennende tid detteDet hadde ikke vært veldog produktivt i alle fall.
Nå skal jeg knaske letrozol fra lørdag, håpe at overtiden til mannen faktisk er over etter påske, sånn at han kommer hjem før jeg sovner resten av april, og håpe på en gledelig start på mai
Det gjør nesten ikke jeg hellerblitt laber aktivitet der desverre..
Av erfaring gjør man mest av det i begynnelsen og slutten av månedenSom nå, åpenbart å skravle om hva man kan skravle om
Blir en spennende tid dettemannen har å holde seg hjemme
![]()
Av erfaring gjør man mest av det i begynnelsen og slutten av måneden
Kan ha noe med konkurransen å gjøre..
Nei, da må jeg forlate dere.
Skal lage middag
Ble bare en kort tur ut på kjøkkenet.Snille mannen min sier han kan lage mat til oss![]()
Jammen, jammen, skulle ikke du føde på bursdagen minHjemme fra tur, kanskje det får fortgang i sakene![]()
Så bra du likte det.Mistenker det, ja.
Det var jo mye mer liv her i dag enn jeg har sett de siste dagene, synes jeg. (altså, jeg har sett det er noe liv i felles 2015, men der er jeg ikke lenger, og felles 2016 orker jeg ikke helt enda, og ikke er der liv heller. Men titter innom felles 2015 av og til, digget listen din med fet skrift på de som er på premieplasser da, for jeg synes disse permieplassene ble slitsomme å huske