Skravletråd :)

Nei, det skulle tatt seg ut:p

Det hadde ikke vært veldog produktivt i alle fall.

Nå skal jeg knaske letrozol fra lørdag, håpe at overtiden til mannen faktisk er over etter påske, sånn at han kommer hjem før jeg sovner resten av april, og håpe på en gledelig start på mai

Det hadde ikke vært veldog produktivt i alle fall.

Nå skal jeg knaske letrozol fra lørdag, håpe at overtiden til mannen faktisk er over etter påske, sånn at han kommer hjem før jeg sovner resten av april, og håpe på en gledelig start på mai
Blir en spennende tid dette:D mannen har å holde seg hjemme:p

Det gjør nesten ikke jeg heller:( blitt laber aktivitet der desverre..

Jeg er bare på FS sitt, og det bruker jeg bare til at jeg har dagbok der. Fordi det ble for utleverende å ha den åpent over tid. Pga kjentfolk på BV, og dessuten, vel litt for mange "gode råd fra nybegynnere" som jeg ikke orket akkurat i dagboka mi.

Blir en spennende tid dette:D mannen har å holde seg hjemme:p

Han KOM faktisk hjem allerede klokka tre i dag da. Han skal jobbe torsdag og fredag, muligens ikke helga, og hele neste uke inkl mandag men håp om at han kan komme hjem til middag, i stedet for sånn "til å legge ungene? eller har du nøkkel, så låser jeg når jeg legger meg" liskom.

Av erfaring gjør man mest av det i begynnelsen og slutten av måneden :p
Kan ha noe med konkurransen å gjøre..

Mistenker det, ja.

Det var jo mye mer liv her i dag enn jeg har sett de siste dagene, synes jeg. (altså, jeg har sett det er noe liv i felles 2015, men der er jeg ikke lenger, og felles 2016 orker jeg ikke helt enda, og ikke er der liv heller. Men titter innom felles 2015 av og til, digget listen din med fet skrift på de som er på premieplasser da, for jeg synes disse permieplassene ble slitsomme å huske

Mistenker det, ja.

Det var jo mye mer liv her i dag enn jeg har sett de siste dagene, synes jeg. (altså, jeg har sett det er noe liv i felles 2015, men der er jeg ikke lenger, og felles 2016 orker jeg ikke helt enda, og ikke er der liv heller. Men titter innom felles 2015 av og til, digget listen din med fet skrift på de som er på premieplasser da, for jeg synes disse permieplassene ble slitsomme å huske
Så bra du likte det.
Det var den eneste måten jeg kom på for å få det fram i listen

Back
Topp