Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioioi, det kan se ut som det er din tur Carros!!!! Ser tydelig streker her! Jeg tror du er preggers!
Jaaaaa![]()
Nå fikk jeg grøsninger, haha. Jeg lurer meg til å hviske et gratulerer. Du er gravid!!! <3
Åhh jeg ser jeg ser, fikk helt tårer i øynene her.
Gratulerer så masse, du er gravid Carros <3![]()
Jippi!!!!!!!! Gleder meg til bilder av disse testene når de er tørre.![]()
GRATULERER!!! Du er gravid. ♥♥♥♥
Og jeg måtte redigere jeg og.Håper det går greit.
Vis vedlegget 103209
Vis vedlegget 103210
![]()
![]()
Hurraaa!! Det er håp for alle
Knis.
Åå, jeg kunne så ønske det!! Vi får se hva kroppen har tenkt til å finne påNå er du nestemann, BASTA!!!![]()
og ja, det er håp for oss alle! Det har tatt 17 pp'er, nesten to år og 4 pergokurer. Men håp er det!
Termin blir 29. Oktober (herregud så sykt å skrive!!) så kan ikke du flytte til november, så henger jeg der med deg?Går helt sikkert noen dager over!
![]()
Åå, jeg kunne så ønske det!! Vi får se hva kroppen har tenkt til å finne påDet skal ikke stå på ønsket i alle fall. Herreguuuud, du er gravid, kjære Carros. Fantastisk, fantastisk, fantastisk. Blir helt rørt
<3

De var tydeligere tørre, kjempefine testene. Dette er helt fantastisk! ♥ Jeg er så glad for at du endelig fikk positiv test. Det her skal gå bra hele veien til oktober. ♡
Jeg pleier å vente med den digitale til streken kan skimtes allerede etter 1 minutt. Det blir nok i morgen eller i overimorgen for deg.![]()
Jeg hadde ikke klart å holde på hemmeligheten, men det hadde vært gøy om du klarte det.![]()
Takk kjære deg! Nå håper jeg virkelig du får november-mirakelet ditt, tenk for en flott historie!![]()
Streken på cb+ kom faktisk rimelig umiddelbart i dag! Den ble faktisk tydeligere før bt, selv om jeg dyppet bt først. Den digitale sparer jeg til lørdag tenker jeg, så er jeg helt sikker!
Det blir uendelig vanskelig å holde det hemmelig, men jeg har så lyst til å se ansiktet hans når jeg sier det. Han har ønsket dette i mange mange år lengre enn meg! Mulig jeg tar det på Skype hvis jeg ikke klarer å holde meg. Så glad for dere her inne, jeg vil ikke si det til noen andre før han, så heldigvis kan jeg snakke med dere i mellomtiden!
Eller, jeg har sagt det til legesekretæren hos legen min, har bestilt time på mandag. Jeg går på medisiner som må økes med mellom 50% og 100% i svangerskapet, så må komme i gang med det så fort som muligDet var helt surrealistisk å si høyt "altså, jeg (tror jeg) er gravid og må snakke litt med legen!"
jeg tror fortsatt ikke på det altså! Må få et par dager til med positive tester før jeg gjør det!
Jeg hadde garantert ikke klart å holde megmen så gøy om du klarer!
Jeg tror 99% sikkert du får utslag på cbd i morra jeg altså, for din bt er hakket kvassere enn min var dagen før cbd slo ut når jeg var gravid sist.
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Lolo-og-veien-til-tredjeskatten.1712037/#post-18263162
Se så svak min bt var med positiv digital!!
Gratulerer så masse Carros!!Du er gravid jo!
Så stas.
![]()