Carros sin dagbok

Oioioi, det kan se ut som det er din tur Carros!!!! Ser tydelig streker her! Jeg tror du er preggers!
Jaaaaa :D :D Nå fikk jeg grøsninger, haha. Jeg lurer meg til å hviske et gratulerer. Du er gravid!!! <3
Åhh jeg ser jeg ser, fikk helt tårer i øynene her.
Gratulerer så masse, du er gravid Carros <3 :D

Dere er så flne!❤️jeg får helt tårer i øynene selv. Jeg drister meg til å hviske et svakt takk! :) Herregud jeg kan ikke tro det. Mine første positive tester, noensinne!! :D Nå må mini bare klore seg fast, og holde seg der de neste 8 mnd!

:D :D :D Hurraaa!! Det er håp for alle :D Knis.

Jippi!!!!!!!! Gleder meg til bilder av disse testene når de er tørre. :D :D

GRATULERER!!! Du er gravid. ♥♥♥♥

Og jeg måtte redigere jeg og. :oops: Håper det går greit.

Vis vedlegget 103209

Vis vedlegget 103210

Bare å redigere, så fine de ble da! :D Huff, dette er helt uvirkelig altså. Tenk at pp 17 var vår lykke pp? Men jeg må ha en positiv digital før jeg slipper jubelen helt løs! :p

:D :D :D Hurraaa!! Det er håp for alle :D Knis.

Nå er du nestemann, BASTA!!! :D ❤️ og ja, det er håp for oss alle! Det har tatt 17 pp'er, nesten to år og 4 pergokurer. Men håp er det!

Termin blir 29. Oktober (herregud så sykt å skrive!!) så kan ikke du flytte til november, så henger jeg der med deg? :D Går helt sikkert noen dager over! :p

Nå er du nestemann, BASTA!!! :D ❤️ og ja, det er håp for oss alle! Det har tatt 17 pp'er, nesten to år og 4 pergokurer. Men håp er det!

Termin blir 29. Oktober (herregud så sykt å skrive!!) så kan ikke du flytte til november, så henger jeg der med deg? :D Går helt sikkert noen dager over! :p
Åå, jeg kunne så ønske det!! Vi får se hva kroppen har tenkt til å finne på ;) Det skal ikke stå på ønsket i alle fall. Herreguuuud, du er gravid, kjære Carros. Fantastisk, fantastisk, fantastisk. Blir helt rørt :D <3

Åå, jeg kunne så ønske det!! Vi får se hva kroppen har tenkt til å finne på ;) Det skal ikke stå på ønsket i alle fall. Herreguuuud, du er gravid, kjære Carros. Fantastisk, fantastisk, fantastisk. Blir helt rørt :D <3

Åh, det er helt uvirkelig altså! Og alle de fine meldingene fra dere! Så glad for at dere hjelper meg å se, det gjør det hele litt mer reelt!❤️

Last edited:
PP17, 10 DPO forts.

Vel, nå har jeg vært inne å drømt meg helt bort med termin og alt. Dersom dette går veien nå har jeg termin 29. oktober, og jeg er 3+3 i dag. Jeg kjenner at frykten for at det skal gå galt er veldig sterk, siden det har tatt oss SÅ lang tid å i det hele tatt komme til en positiv test. Men jeg ønsker å ha et positivt fokus, så prøver å skyve det unna. ❤️Kjære lille, klor deg fast!❤️

Et lite skår i gleden i dag er at jeg våknet med feber. Så jeg holder sengen og blir nok her en stund! Fordelen er at jeg kan ta tørket-bilder nå, jeg må ikke pine meg gjennom en lang dag på jobb hvor jeg tenker på testene :p De er ikke så mye sterkere tørre, men det gjør ikke'no, for det er mine første ekte streker!! :D

ImageUploadedByBV Forum1423733584.398221.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423733601.662235.jpg

De er helt perfekte :D Masse god bedring, snupp! <3

Fiiiiiiine tester! Hurra!!! Gratulerer!!

De var tydeligere tørre, kjempefine testene. Dette er helt fantastisk! ♥ Jeg er så glad for at du endelig fikk positiv test. Det her skal gå bra hele veien til oktober. ♡

Jeg pleier å vente med den digitale til streken kan skimtes allerede etter 1 minutt. Det blir nok i morgen eller i overimorgen for deg. :D

Jeg hadde ikke klart å holde på hemmeligheten, men det hadde vært gøy om du klarte det. :p

De var tydeligere tørre, kjempefine testene. Dette er helt fantastisk! ♥ Jeg er så glad for at du endelig fikk positiv test. Det her skal gå bra hele veien til oktober. ♡

Jeg pleier å vente med den digitale til streken kan skimtes allerede etter 1 minutt. Det blir nok i morgen eller i overimorgen for deg. :D

Jeg hadde ikke klart å holde på hemmeligheten, men det hadde vært gøy om du klarte det. :p

Takk kjære deg! Nå håper jeg virkelig du får november-mirakelet ditt, tenk for en flott historie!❤️
Streken på cb+ kom faktisk rimelig umiddelbart i dag! Den ble faktisk tydeligere før bt, selv om jeg dyppet bt først. Den digitale sparer jeg til lørdag tenker jeg, så er jeg helt sikker!

Eller, jeg har sagt det til legesekretæren hos legen min, har bestilt time på mandag. Jeg går på medisiner som må økes med mellom 50% og 100% i svangerskapet, så må komme i gang med det så fort som mulig :) Det var helt surrealistisk å si høyt "altså, jeg (tror jeg) er gravid og må snakke litt med legen!" :p jeg tror fortsatt ikke på det altså! Må få et par dager til med positive tester før jeg gjør det!

Last edited:
Takk kjære deg! Nå håper jeg virkelig du får november-mirakelet ditt, tenk for en flott historie!❤️
Streken på cb+ kom faktisk rimelig umiddelbart i dag! Den ble faktisk tydeligere før bt, selv om jeg dyppet bt først. Den digitale sparer jeg til lørdag tenker jeg, så er jeg helt sikker!

Det blir uendelig vanskelig å holde det hemmelig, men jeg har så lyst til å se ansiktet hans når jeg sier det. Han har ønsket dette i mange mange år lengre enn meg! Mulig jeg tar det på Skype hvis jeg ikke klarer å holde meg. Så glad for dere her inne, jeg vil ikke si det til noen andre før han, så heldigvis kan jeg snakke med dere i mellomtiden!❤️
Eller, jeg har sagt det til legesekretæren hos legen min, har bestilt time på mandag. Jeg går på medisiner som må økes med mellom 50% og 100% i svangerskapet, så må komme i gang med det så fort som mulig :) Det var helt surrealistisk å si høyt "altså, jeg (tror jeg) er gravid og må snakke litt med legen!" :p jeg tror fortsatt ikke på det altså! Må få et par dager til med positive tester før jeg gjør det!

Det hadde vært fint å følge like etter deg på november. ♡

CB+ kommer ofte kjappere ja! :D Da får du nok helt sikkert GRAVID på lørdag.

Skype høres ut som en god løsning om du ikke klarer å holde deg. Skjønner godt at du vil se reaksjonen hans når dette har vært ønsket så lenge.

Jeg vet alt om å ikke stole på de positive testene i starten, men nyt det allikevel. Du har positiv test og er gravid nå (du tror ikke at du er gravid, akkurat nå ER du gravid, så må spiren bare klore seg fast - for du skal fortsette å være gravid ganske lenge nå.) :D

Jeg hadde garantert ikke klart å holde meg;) men så gøy om du klarer!

Jeg tror 99% sikkert du får utslag på cbd i morra jeg altså, for din bt er hakket kvassere enn min var dagen før cbd slo ut når jeg var gravid sist.

Jeg hadde garantert ikke klart å holde meg;) men så gøy om du klarer!

Jeg tror 99% sikkert du får utslag på cbd i morra jeg altså, for din bt er hakket kvassere enn min var dagen før cbd slo ut når jeg var gravid sist.

Tror kanskje det jeg og altså :p Får se om jeg klarer å motstå det i morgen, mulig jeg bare tar den altså! Hehe!

Jeg tenker kanskje Skype på lørdag med en (forhåpentligvis) positiv digitaltest. Men aller helst vil jeg vente til mandag! :D lyst til å gi mannen min en klem når han får vite at han skal bli pappa!❤️

Ingen kveldstest altså?? O:-)

Back
Topp