Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Håper alt er bra med de to små♡
Klemmer til deg
 
Kom hjem sent i natt etter flere lange undersøkelser.. måtte ta en haug med blodprøver, ultralyder å GU'er..

Heldigvis så slo begge hjertene å begge babyene beveget på seg ♡♡

De klarte ikke finne årsaken på blødningen.. :/
Legen så på UL at morkaken lå helt nede med livmor munnen så kunne være den som hadde fått en rift.. men ingenting var sikkert.. jeg må følge med de neste dagene at blødningen avtar å at smertene blir mindre..

Jeg fik også klar beskjed om å holde meg i ro i noen dager :/

Da jeg sto opp nå i morges så blødde jeg ennå å er veldig øm i livmoren.. Venter nå på tlf fra sykehuset om jeg må inn å sette sprøyte pga at jeg er rhesus negativ :/

Det positive (på en måte) er at jeg er ennå veldig kvalm å føler med ennå veldig gravid :)

Nå er det bare å krysse fingrene for at alt er fint framover å at jeg slipper å få flere slike skremmere :)
 
Høres ut som en tøff natt for deg, men så godt å høre at begge hjertene fortsatt slår♡

Ta vare på deg selv nå så de to sterke små vokser seg store og friske♡
 
Så bra at de små har det bra❤️. Ikke bra at du fortsatt blør og føler deg øm. Du bør nok ta det med ro ja❤️. Du må følges opp godt om morkaka ligger foran livmoråpningen, dette mest på tanke om keisersnitt.. Masse lykke til og ta det med ro❤️❤️
 
Så bra at alt er bra med de to i magen <3 fryktelig når sånt skjer plutselig!
 
Godt nyttår❤️. Hvordan går det med deg?:)
Tusen takk å godt nytt år til deg også ♡♡ formen blir bedre å bedre å er ikke så øm lenger å nå kommer det kun gammelt blod ut :)

Får vite på UL 12 januar om alt ennå er bra :)
Føler meg ennå mega gravid å magen vokser (måler med målebånd annen hver uke :))

Kvalmen er opp å ned å blir for det meste kvalm etter jeg har spist :p
 
Tusen takk å godt nytt år til deg også ♡♡ formen blir bedre å bedre å er ikke så øm lenger å nå kommer det kun gammelt blod ut :)

Får vite på UL 12 januar om alt ennå er bra :)
Føler meg ennå mega gravid å magen vokser (måler med målebånd annen hver uke :))

Kvalmen er opp å ned å blir for det meste kvalm etter jeg har spist :p
Krysser fingrer for at det er 2 fightere det❤️❤️.
 
Svangerskapet 12+5
(med to små i magen)

Endeli er ømheten i magen begynt å gå gradvis bort å blør ikke lenger (kun gammel som kommer ut) :)

Føler meg mere gravid enn før å magen vokser :p
Kvalmen kommer å går men kommer som oftest etter jeg har spist men ikke etter hver gang jeg spiser :p snodig kropp :p

Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem i morgen til min egen seng (har speil madrass pga skjevhet i ryggen) å sofaen som jeg kan ligge som ett slakt på når jeg måtte ønske ;)

Har vært en koselig jul med familien men har vært tungt.. de er ikke folk som viser mye forståelse for meg å at jeg ikke er helt i slaget for tiden..

Mamma sa klart i fra at jeg var nødt til å ta meg sammen å hjelpe til med det som trengs..
Om jeg gikk å la meg pga ekstrem kvalme å fordi jeg var trøtt så ble det sett veldig ned på å at jeg var sytete..

Fikk høre av brorn min at å gå gravid ikke var en sykdom å at jeg var nødt til å være litt sterkere..

Så man kan vell si at jeg har ikke hatt den helt enkelt..:/
Men har vært koselig de dagene de ikke har hakket på meg :p

Heldigvis så har mannen min stått opp for meg å støttet meg på absolutt alt :) ♡♡

Ellers så går det helt ok ;)
 
Uff da, så kjedelig med då lite forståelse! Godt du snart kan reise hjem❤️
 
Uff da, så kjedelig med då lite forståelse! Godt du snart kan reise hjem❤️
Ja er ikke enkelt men så forstår de ikke helt det at når man venter tvillinger så kan det faktisk skje at man blir dobbel så dårlig også, noe jeg desverre har fått smake på i forhold til de to andre svangerskapene :/

Men skal bli herlig å komme hjem :D
 
Ja er ikke enkelt men så forstår de ikke helt det at når man venter tvillinger så kan det faktisk skje at man blir dobbel så dårlig også, noe jeg desverre har fått smake på i forhold til de to andre svangerskapene :/

Men skal bli herlig å komme hjem :D
Sender deg en klem❤️. Jeg fortsår deg veldig godt:)
 
Så kjedelig å ikke føle seg forstått!! Sånn er det delvis her også... Min stefar som kommenterer at jeg er slapp og må komme meg opp av sofaen! Det er så lite gøy å høre :p
 
Så kjedelig å ikke føle seg forstått!! Sånn er det delvis her også... Min stefar som kommenterer at jeg er slapp og må komme meg opp av sofaen! Det er så lite gøy å høre :p
finnes ikke gøy men nå er vi hjemme å nå blir det avslapping på meget høyt nivå...
 
Søndag å en uke siden vi fikk en skikkelig skremmer.. kjenner at jeg er egentlig litt nervøs å går ofte på toalettet for å sjekke at jeg ikke blør igjenn..

i morges så kom det litt farget utflod å kjente at jeg fikk litt hjerte bank :/

Formen er ellers opp å ned.. noen dager klarer jeg sitte oppreist å kansje stelle meg litt mens andre dager ligger jeg kun på sofaen.. har gått ned ennå mer i vekt å syns kansje faktisk at 5.9 kilo på litt under 8 uker er veldig mye :O
men kansje kroppen var fått en syk forbrenning med tvillinger i magen :p
Spiser normalt å ikke mindre enn før men forskjellen er jo at jeg takler ikke usunne ting å går mye i Smoothie nå med den nye Smoothie maskinen jeg fikk til jul :D (Smoothie 2 go)
skal ringe legen i morgen å avtale ny kontroll så får høre da om det er noe å bekymre seg over med tanke på vekta :)
 
Uff da:(. Du skal på ul om en uke? Håper du legger på deg litt fremover, font du spiser Sundt da:). Fint for de små❤️
 
Så lenge du spiser normalt så er jo det veldig bra :)

Bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. De to små skal vokse seg store og sterke ♡
 
Uff da:(. Du skal på ul om en uke? Håper du legger på deg litt fremover, font du spiser Sundt da:). Fint for de små❤️
Så lenge du spiser normalt så er jo det veldig bra :)

Bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. De to små skal vokse seg store og sterke ♡
Ja spiser veldig sunt men også veldig variert :)
skal den 13 januar på vekstkontroll så vi får se da :)
Da jeg var på UL i Tromsø (pga blødningen) så var det veldig fin str å da hadde jeg tatt av men neste 4 kilo :)
så tror å håper det ikke går utover de :)
Jeg er jo allerede overvektig så for min del så er jo dette super, kansje man ikke blir så ødelagt i ryggen denne gang om jeg ikke går opp så mye ;)
 
Back
Topp