Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Vertfall 9 tvilling parr som mamma kom på å 3 sett med trillinger :p

Dobbel utfordring men også dobbel glede ;)

tror det kommer til å få helt fint, de to vi har er såpass store at man får hjelp fra de også ;)

Såpass ja. Hehe
Kjekt med hjelp fra større barn :)
 
Svangerskapet 8+1
(med to små i magen)

Formen virker til å være god annen hver dag :p
Natt til i går sov jeg 9 timer sammenhengende å hadde en kjempe god dag i går mens i natt har jeg vært oppe 5 ganger å tisset :p

Magen er blitt litt større men ikke gått opp i vekt ennu men er kjempe vanskelig å skjule magen, så må prøve å holde meg inne så mye som mulig før vi reiser hjem på juleferie :p

Nå på fredag skal jeg på første svangerskapskontroll å jeg har så mange spm at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne :p

Har fortalt en venninne at vi venter tvillinger ellers så har vi kunn fortalt foreldrene våre det fram til vi har vært på kontroll UL i midten av desember :)

Hun ble så gla at hun gråt i tlf å spurte om hun kunne komme ned til sommeren å besøke oss ;)
 
I dag er en tung dag..
Vår kjære hund, Amon, har vært syk i lang lang tid men vi har prøvd alt for å få han bedre, men psyken hannes ble bare verre, så i dag tok vi den tyngste avgjørelsen jeg noen gang har tatt å bestemte oss for at Amon har lidd nåkk å trenger hvile nå...
Hjerte mitt brister å alt føles så tomt..
Han ble bare 3 år , men er helt utruli hvor stor del av hjerte han har tatt allerede <3
Han hadde en enorm personlighet å en humor som var helt hysterisk morsom!

Livet blir aldri det samme å savnet er ubeskrivelig enormt!

Elske dæ hjerte mitt <3 en dag ses vi igjenn <3
 
Så utrolig trist med hunden deres :(
Man blir jo så fort glad i de og!♡
Klem til deg ♡
 
Så utrolig trist med hunden deres :(
Man blir jo så fort glad i de og!♡
Klem til deg ♡
Ja er helt utrulig hvor mye de betyr i hverdagen å hvor tomt det blir når de er borte :/
 
Da har man endelig fått time til vekstkontroll å UL på sykehuset :D
16 desember :D

Gleder meg til å få bilde av hjertene mine <3

Nå er magen såpass stor at den så vidt klarer å skjules.. :eek:
Prøver å gjømme meg inne så mye som mulig :p
 
Da har man endelig fått time til vekstkontroll å UL på sykehuset :D
16 desember :D

Gleder meg til å få bilde av hjertene mine <3

Nå er magen såpass stor at den så vidt klarer å skjules.. :eek:
Prøver å gjømme meg inne så mye som mulig :p
Spennende❤️
 
Svangerskapet 8+6
(med to små i magen)

I dag er første svangerskapskontroll å jeg gru gleder meg.. tenkte å spørre legen om hun bare kan ta en UL for å sjekke at begge hjertene ennå slår, har gått å bekymret meg sånn for det i det siste :/

Var på vekta i dag å av en eller merkelig grunn så har jeg gått ned 3.6 kilo siden jeg fant ut at jeg var gravid :O
hva er det som skjer her liksom?

Har maaange spørsmål til legen i dag..
Jeg hadde styrtfødsel sist å pluss at det er 2 times kjøring fra meg å til sykehuset hvor jeg kan føde så jeg skal be om å igangsettes eller planlagt keisersnitt :)
om jeg ikke får noen av delen kommer jeg til å være livredd for at fødselen skal gå i gang.. :(

Jeg har i tillegg ennå ikke gått noe særlig info i forhold til tvilling svangerskapet så er mye jeg lurer på der blant annet så vet jeg at jeg skal følges opp av lege å jordmor på sykehuset hvor jeg skal føde men er jo litt langt for meg å kjøre 2 timer for en svangerskapskontroll 1 gang i mnd de første mnd å så 2 gang i mnd de siste mnd :O

vell håper jeg finner ut av ting i dag så man kan planlegge litt.. HATER å ikke ha kontroll å få planlagt :p
 
Lykke til hos legen i dag :)
 
Utrolig kjipt når du skal inn til det du tror er første svangerskapskontroll men så har timen din plutselig blitt byttet om til akutt time hos en annen lege enn fastlegen fordi fastlegen er hjemme med sykt barn.. kommer inn å hun hadde verken tid til å snakke om ting jeg lurer på eller fylle ut svangerskaps skjemaet..
jeg blir bare sendt til å ta masse blodprøver å urinprøve..

fastlegen skulle egentlig ta en lite kontroll UL i dag men det hadde ikke denne legen tid til å jeg fikk klar beskjed om at om at hvis den ene babyen er dø så er den dø, ingenting hun kan gjøre med det... å ja jeg er enig i det men for en måte å si det på.. i tillegg sa hun at det var lite vits å bekymre seg så tidlig i ett svangerskap.. bortkastede tanker sa hun :O

huff enkelte mennesker skulle ikke vært helsepersonell.. :/

vell da va det å vente til ny svangerskapskontroll den 15 å kontroll UL på sykehuset den 16 desember :)
 
Herregud er det mulig:eek:. Noen skulle ikke jobbet med mennesker.. At legen kan si sant.. Helt sjokkert.. Da får du glede deg til den 15:). Skal du til fin lege da?
 
Hjelpes:eek: går jo an å være litt hyggeligere da!!!

Heldigvis ikke så lenge til den 15. da :)
 
Herregud er det mulig:eek:. Noen skulle ikke jobbet med mennesker.. At legen kan si sant.. Helt sjokkert.. Da får du glede deg til den 15:). Skal du til fin lege da?
Ja er helt utrolig..
Ja skal til fastlegen min (som er verdens snilleste å mest omtenksomme man kan finne av lega ;))
 
Hjelpes:eek: går jo an å være litt hyggeligere da!!!

Heldigvis ikke så lenge til den 15. da :)
Ja men noen bare klarer ikke å se mennesket desverre å mange leger utdanner seg pga status å penger :/

heldigvis så er min fastlege fantastisk å omtenksom :)

nei er ikke lenge til men tiden går sååå tregt :p
 
Svangerskapet 10+1
(med to små i magen)

I morgen er endelig første svangerskapskontroll (med mindre de bytter om igjenn) å gleder med som fy :p
Det blir liksom litt mere virkelig når du får papirer på at du er gravid :D

På tirsdag skal jeg på UL å vekstkontroll for å se at de to små hjertene vokser som de skal <3 da får vi også vite om tvillingene er en egget eller to egget ;)
Det blir også første gang min kjære får se de to små å han gleder seg som et barn til julaften ;)

Blir noen spennende dager nå å krysser bare fingrene for at alt står bra til å at begge hjertene banker sterkt <3

Kvalmen er tilbake for fult...
Spiser normalt men sunnere men har til nå ikke gått opp ett eneste gram i vekt :p
Har gått ned 4 kilo siden jeg ble gravid :p

bare håper ikke det har noe å si for de i magen ;)
 
Sitter her med klump i halsen å tårer i øynene å føler meg så sykt dårlig behandlet av helsepersonell i flekkefjord... Er greit at leger kan være syk men å avlyse 3 ganger på rad tar på mitt humør..
Da jeg fikk time på vekstkontroll å UL på sykehuset så fikk jeg klar beskjed om at jeg var nødt til å ha første svangerskapskontroll før jeg fikk komme dit.. UL har jeg i morgen å siste sjanse var i dag ( legen har avlyst time i 3 uker nå) å så fikk jeg mld jeg fryktet... legen må avlyse pga sykdom (igjenn)...

Ringte til legekontoret å sa min mening.. de var fullstendig klar over at jeg var nødt til å timen i dag.. så etter mye diskusjon fikk jeg ny time hos en annen lege...

Man føler seg ikke mye spesiell som gravid å dette er mitt 3 svangerskap å til nå det svangerskapet som er værst oppfølging å nå venter jeg ennå tvillinger :eek:

jeg sitter med uendelig mange spm men ingen som har tid til å besvare de..
 
Back
Topp