Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Uff da:(. Sender deg en stor klem

Edit: sendt litt raskt her. Syns du kanskje skal si noe om det på sykehuset i morgen med tanke på jordmor oppfølging. Håper legen du kommer til er mer forståelsesfull enn den du var hos sist❤️❤️. Masse lykke til❤️
 
Uff da:(. Sender deg en stor klem

Edit: sendt litt raskt her. Syns du kanskje skal si noe om det på sykehuset i morgen med tanke på jordmor oppfølging. Håper legen du kommer til er mer forståelsesfull enn den du var hos sist❤️❤️. Masse lykke til❤️

Tusen takk for klemmen <3
når jeg snakket med de på tlf nå så ba jeg om å ikke få hun jeg var hos sist for som gravid så har du ekstra behov for noen som er litt mere empatisk å forståelsesfull!

Jeg får ikke jordmor oppfølging her pga at jeg er gravid med tvillinger.. jeg må helt inn til Kristiansand for oppfølging i svangerskapet nå :eek:
var hvertfall det de sa da jeg var på sykehuset sist men var fått så utruli lite info så derfor jeg også er litt ekstra nedfor..
 
Tusen takk for klemmen <3
når jeg snakket med de på tlf nå så ba jeg om å ikke få hun jeg var hos sist for som gravid så har du ekstra behov for noen som er litt mere empatisk å forståelsesfull!

Jeg får ikke jordmor oppfølging her pga at jeg er gravid med tvillinger.. jeg må helt inn til Kristiansand for oppfølging i svangerskapet nå :eek:
var hvertfall det de sa da jeg var på sykehuset sist men var fått så utruli lite info så derfor jeg også er litt ekstra nedfor..
Uff da. Håper du sitter med en god følelse etterpå❤️
 
Hjemme igjenn etter første svangerskapskontroll å kom hjem med en god følelse :)
Legen i dag var mye bedre enn legen jeg hadde sist! Hun tok seg god tid å lyttet virkelig til meg! Hun beklaget for at jeg hadde falt ut av systemet å synes at det var forkastelig at den ennå ikke var sendt henvisning til sykehuset i Kristiansand noe som skulle vært gjort dagen etter de fant ut at det var to i magen :O
Hun sa at hun skulle ordne henvisningen til sykehuset i tillegg til OUL :)

Hun svarte meg på alle spm som hun kunne svare på (resten må sykehuset svare på) :D

I morgen blir det UL å DEN timen kan de ikke avlyse ;) gleder oss stort til å få se de to små å til å finne ut om hva det blir ;)
Legen sa at hvis det var en flink lege som tok UL så kunne hun kanske se hvilket kjønn det blir (krysser fingrene for det ;) ) :p
 
Spennende å høre i morgen:). Og fint at du fikk en pos opplevelse i dag❤️
 
Da va dagen kommet for UL å vekstkontroll :) kjenner at jeg helt ærlig gruer meg veldig (samtidig som jeg er super spent)... har nesten ikke sovet hele natten pga bekymringer..
er så utrolig redd for at vi bare får se ett hjerte i dag.. legene jeg har vært hos har skremt meg mye med akkurat det så går hele tiden å tenker på det! Krysser alt som kan krysses for at alt ser fint ut <3

har time 12.30 så må bare holde meg opptatt til da ;)
 
Da va dagen kommet for UL å vekstkontroll :) kjenner at jeg helt ærlig gruer meg veldig (samtidig som jeg er super spent)... har nesten ikke sovet hele natten pga bekymringer..
er så utrolig redd for at vi bare får se ett hjerte i dag.. legene jeg har vært hos har skremt meg mye med akkurat det så går hele tiden å tenker på det! Krysser alt som kan krysses for at alt ser fint ut <3

har time 12.30 så må bare holde meg opptatt til da ;)
Gleder meg til å høre oppdatering:)
 
Da var UL overstått å vi fikk se to sterke hjerter å to små krabater som var spinnville i magen :p
De vokser godt å str tilsvarer uken jeg er i nå (altså uke 10):D
han klarte ikke å finne noe skillevegg mellom de så ser ut som de deler fostersekk, noe som øker risikoen i svangerskapet noe men får ekstra oppfølging både her i flekkefjord å i Kristiansand ;)

Skal inn på ny UL den 13 januar å da får vi kansje vite kjønnet :D

Skal også til kontroll i Kristiansand etter nyttår ;)

Bilde er av den ene av tvillingene å bilde ble ikke super bra siden ingen av de ville ligge i ro for å bli tatt bilde av :p
 

Vedlegg

  • 1418744040701.jpg
    1418744040701.jpg
    42,3 KB · Visninger: 32
Da var UL overstått å vi fikk se to sterke hjerter å to små krabater som var spinnville i magen :p
De vokser godt å str tilsvarer uken jeg er i nå (altså uke 10):D
han klarte ikke å finne noe skillevegg mellom de så ser ut som de deler fostersekk, noe som øker risikoen i svangerskapet noe men får ekstra oppfølging både her i flekkefjord å i Kristiansand ;)

Skal inn på ny UL den 13 januar å da får vi kansje vite kjønnet :D

Skal også til kontroll i Kristiansand etter nyttår ;)

Bilde er av den ene av tvillingene å bilde ble ikke super bra siden ingen av de ville ligge i ro for å bli tatt bilde av :p
Så herlig :D
 
Da var UL overstått å vi fikk se to sterke hjerter å to små krabater som var spinnville i magen :p
De vokser godt å str tilsvarer uken jeg er i nå (altså uke 10):D
han klarte ikke å finne noe skillevegg mellom de så ser ut som de deler fostersekk, noe som øker risikoen i svangerskapet noe men får ekstra oppfølging både her i flekkefjord å i Kristiansand ;)

Skal inn på ny UL den 13 januar å da får vi kansje vite kjønnet :D

Skal også til kontroll i Kristiansand etter nyttår ;)

Bilde er av den ene av tvillingene å bilde ble ikke super bra siden ingen av de ville ligge i ro for å bli tatt bilde av :p

så herlig :D blir spennede da..
 
Åååååh dør av kvalme snart :O
veldig veldig slitsomt å være kvalm fra man står opp til man legger seg å i tillegg våkne om natten av at man er kvalm :/

Håper virkelig dette blir bedre om noen uker men er forberedt på det værste :p
har ei venninne som har tvillinger å da hun gikk gravid med de så var hun kvalm i 8 mnd å 24/7 :O
 
Svangerskapet 11+2
(med to små i magen)

Magen er blitt såpass stor nå at jeg har vært nødt til å kjøpe meg mammaklær :p

Kvalmen har ikke blitt bedre men sover mere på natten nå så det er deilig, føler meg mere uthvilt å takler da kvalmen bedre ;)

Pga at det er umulig å skjule magen nå å vi har fått utallige spm så bestemte vi oss for å dele den STORE nyheten på Facebook :p

Jeg la kun ut ett bilde å tagget mannen min men gratulasjonene var enorme :D

Er en så deilig nyhet å kunne dele at vi venter to små mirakler ♡♡

Nå er vi på juleferie hos familien min i Tromsø å stor koser oss :D

Ha en riktig god jul alle sammen å kos dere masse! :)
 

Vedlegg

  • 1419273505151.jpg
    1419273505151.jpg
    87,4 KB · Visninger: 28
Svangerskapet 11+4
(Med to små i magen)

Kvalmen er vell på sitt værste nå, ihvertfall værre enn det noen gang har vært..:/
Satser på at det er fordi jeg er sliten etter mye jule styr :)

Bare 2 dager til de magiske 12 uken å vi gleder oss veldig til å ha lagt bak oss 1/3 del av svangerskapet allerede :) selv om jeg har vært veldig mye dårlig å sliten så har disse ukene gått helt utrolig fort å satser på at de neste 12 uken går like fort ;)

19 dager til ny UL i flekkefjord å vekstkontroll på mine to små ♡♡
Elsker å gå gravid med tvillinger (sett bort fra kvalmen :p) ♡♡♡
 
Svangerskapet 12+0
(med to små i magen)

ENDELIII er jeg kommet til uke 12 å utrulig nok så har kvalmen vært borte hele dagen (foruten om når det har gått litt for lenge siden sist jeg spiste :p) :D

Siste dagen med folat også i dag så det er litt deilig, har litt problemer med å ta småe tabletter :p

Har i tillegg gått ned 1 kilo til i jula så det er jo helt sykt i forhold til alle andre som går opp :p skylder på at jeg har ikke super matlyst (spiser passe) å i har i tillegg to i magen som suger energi :p
 
Da satt man her på legevakta..

Starta med sterke Mens murringer tidligere i formiddag..
Da jeg gikk på do for en time siden kom det rikelig med blod :(

Er så redd nå... :(
 
Da satt man her på legevakta..

Starta med sterke Mens murringer tidligere i formiddag..
Da jeg gikk på do for en time siden kom det rikelig med blod :(

Er så redd nå... :(
Uff da:(. Dette liker jeg ikke!! Hold meg oppdatert, sender en stor klem og håper alt er bra med de 2 små❤️❤️
 
Back
Topp