Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Svangerskapet 13+3

Da va man begynt å blø igjenn å enda mere enn sist :(

Mannen prøve å roe mæ ned me at så lenge det e bare blod så e det ikke farlig men æ klare ikke å slappe mere av av den grunn :/
Må ringe lægen i mårra om det ikke roe sæ :/

for en grusom dag :(
 
Liker ikke det jeg leser her, men heier på deg og de to små♡
Bra du har en mann som prøver å roe deg da :)
Håper det gir seg snart!
 
Uff da:(. Dette liker jeg ikke.. Du får få ul i morgen syns jeg.. Sender deg mange klemmer❤️❤️❤️
 
Uff da:(. Dette liker jeg ikke.. Du får få ul i morgen syns jeg.. Sender deg mange klemmer❤️❤️❤️
Tusen takk ❤❤❤
Ja tenkte æ værtfall skulle ringe fastlegen å så får vi se ka ho sir :)
 
Oppdatering:

Etter siste innlegg så har jeg blødd så mye at det føltes ut som at forstervannet gikk da jeg satt på toalettet (men bare blod)

Da ble jeg så bekymret at jeg bestemte meg for å ringe sykehuset bare for å høre hva de mente.. gynekologen ville ha meg inn så fort som mulig så da var det bare å hive seg i bilen å kjøre i en halvtime til sykehuset.. (var manne som kjørte da heldigvis )

På ultralyden ble det oppdaget at morkaken ligger helt forran livmor munnen å at det er morkaken som blør veldig..

Begge babyene har det kjempe fint å det ble i tillegg oppdaget skillevegg mellom de i dag :)

men det var den eneste gode nyheten i dag :(

Ble innlagt på sukehuset for observasjon på ubestemt tid.. om jeg fortsetter å blør å dette får konsekvenser for meg så må de i verstefall avslutte svangerskapet :(

Prøver å tenke positivt men med all slitet i det siste så er det vanskelig!
 
Så bra de tok deg inn og at alt er bra med de små :)

Krysser alt jeg har for dere at det skal gå bra hele veien, så tvillingene får se utsiden av mammaen sin♡
 
Så bra at de små har det bra. Det er kjempe bra at du ble innlagt på sykehuset, så de kan ha deg under observasjon:). Det er veldig vanlig at man kan blø når morkaken ligger der nede, håper den flytter seg og at du kan bære fram de to små❤️❤️❤️. Betyr det at det er 2 egget, pga skilleveggen?

Sender deg en stor klem❤️. Dette kommer til å gå bra❤️❤️
 
Så bra at de små har det bra. Det er kjempe bra at du ble innlagt på sykehuset, så de kan ha deg under observasjon:). Det er veldig vanlig at man kan blø når morkaken ligger der nede, håper den flytter seg og at du kan bære fram de to små❤️❤️❤️. Betyr det at det er 2 egget, pga skilleveggen?

Sender deg en stor klem❤️. Dette kommer til å gå bra❤️❤️

Tusen takk ♡♡
Nei det skilleveggen i seg selv betyr ikke at de er 2 egget.. eneste som er helt sikkert er om de ser kjønn, at det er en av hver.. ;)
Men om det er to av samme kjønn så er det fortsatt vanskelig å finne ut av det før etter fødsel å veldig ofte da må det en DNA test til for å fastslå det :)
 
Tusen takk ♡♡
Nei det skilleveggen i seg selv betyr ikke at de er 2 egget.. eneste som er helt sikkert er om de ser kjønn, at det er en av hver.. ;)
Men om det er to av samme kjønn så er det fortsatt vanskelig å finne ut av det før etter fødsel å veldig ofte da må det en DNA test til for å fastslå det :)
Å ja, skjønner:)
 
Hei❤️. Hvordan går det med deg?
Koselig at du tenker på meg ♡♡
Her går det virkelig ikke bra.. har begynt å kaste opp mye.. kastet så mye at jeg ikke får i meg noe særlig mat eller drikke de siste 4 dagene så må kontakte fastlege på mandag for å spørre om noe kan gjøres.. i natt ble det bare 3 timers søvn pga konstant oppkast på tom mage :(
hadde en ny liten blødning her om dagen men den gikk heldigvis over etter bare noen timer :)

Gråter mye for tiden, rett å slett fordi jeg er helt utmattet å klarer nesten ikke stå eller gå lenger..
Håper så inderlig at den kvalmen forsvinner snart så man kansje kan nyte svangerskapet litt i stede for :)
 
Koselig at du tenker på meg ♡♡
Her går det virkelig ikke bra.. har begynt å kaste opp mye.. kastet så mye at jeg ikke får i meg noe særlig mat eller drikke de siste 4 dagene så må kontakte fastlege på mandag for å spørre om noe kan gjøres.. i natt ble det bare 3 timers søvn pga konstant oppkast på tom mage :(
hadde en ny liten blødning her om dagen men den gikk heldigvis over etter bare noen timer :)

Gråter mye for tiden, rett å slett fordi jeg er helt utmattet å klarer nesten ikke stå eller gå lenger..
Håper så inderlig at den kvalmen forsvinner snart så man kansje kan nyte svangerskapet litt i stede for :)
Uff da:(. Høres nesten ut som du har ekstrem kvalme? Så du er hjemme fra sykehuset da.. Håper virkelig det går bedre med deg snart og de små vokser seg store❤️❤️.

Jeg tenker på deg vettu❤️. Stor klem❤️
 
Uff da:(. Høres nesten ut som du har ekstrem kvalme? Så du er hjemme fra sykehuset da.. Håper virkelig det går bedre med deg snart og de små vokser seg store❤️❤️.

Jeg tenker på deg vettu❤️. Stor klem❤️
Ja virker som kvalmen bare blir verre å verre :/
takk for det ❤❤ klem
 
Hvordan går det med deg? ♡
 
Hvordan går det med deg? ♡
Kjempe koselig at du tenker på meg ♡♡
Det går opp å ned :) noen tidspunkt på dagen er bedre enn andre men ennå ikke oppkast frie dager så er slitsomt :/
Har begynt på postafen nå (selv om jeg ikke liker å ta tabletter under svangerskapet), var det eller innleggelse :/ så om dette ikke funker snart å jeg får ikke meg noe mat så må jeg inn på sykehuset.. gått ned 3 kilo på 3 dager..
men var inne på kontroll med babyene å begge er friske, sterke å perfekt :)
 
Ska oppdatere men må bare finne styrken til det :) mye som har skjedd i det siste..
er ganske svak for tiden :/
 
Kjempe koselig at du tenker på meg ♡♡
Det går opp å ned :) noen tidspunkt på dagen er bedre enn andre men ennå ikke oppkast frie dager så er slitsomt :/
Har begynt på postafen nå (selv om jeg ikke liker å ta tabletter under svangerskapet), var det eller innleggelse :/ så om dette ikke funker snart å jeg får ikke meg noe mat så må jeg inn på sykehuset.. gått ned 3 kilo på 3 dager..
men var inne på kontroll med babyene å begge er friske, sterke å perfekt :)

Håper du slipper unna sykehus senga da, og at kvalmen gir seg snart. 3 kg på 3 dager er mye :( men godt å høre at det går bra med tvillingene.
Oppdateringer får du ta når du har ork og lyst. Viktigste er at du tar vare på deg og dine ♡
 
Back
Topp