Svangerskapet 17+1 (med to små i magen) I går var vi i Stavanger å hadde en helt fantastisk dag med litt shopping til babyen å en 3 retters middag på egon med ett kjempe godt venneparr av oss Var en tidlig feiring av bursdagen min som er om litt under ei uke Desverre så lider bekkenet mitt i dag men jeg overlever Har nå fått bekkenløsning for fult å kjenner at det sliter mye på hverdagen.. hemmer meg i å gjøre mye! Får håpe osteopaten, eller mirakelmannen som jeg kaller han, klarer å holde det litt i sjakk Har heldigvis time med han på tirsdag! Ellers så er jeg mye plaget med sure oppstøt som jeg nå går på medisiner for å så sliter jeg med hjertebank å høy puls når jeg skal legge meg på kvelden.. begynner å bli slitsomt men får høre hva legene sier når jeg kommer til kristiansand Ellers så er "livet" i magen "borte" men vet at de har det fint, fikk en snik titt på legekontoret da jeg var inne å tok blodprøver sa jeg var bekymret å 1 min etterpå låg jeg på benken godt å ha en slik lege Formen er opp å ned å de siste dagene har den vært mere opp enn ned
Jeg er generelt ikke glad i å feire bursdag å slikt.. hater oppmerksomhet men kjenner at i dag er det liksom heeelt greit Skal kose meg i dag Fikk en fantastisk bursdagsgave i går To av mine aller beste venninner kom ned til meg på besøk å skal tilbringe helgen hær De reiste i 12 timer for å besøke meg Formen i dag er helt ok som de andre morgen denne uken.. å satser på at den blir like bra i eyymriddag som alle andre ettrmuddager denne uka I går fant jeg hjertelyden på begge gullene med doppler, for en fantastisk lyd <3 Å hele ettermiddagen i går var de helt baluba i magen kjenner at redselen blir mindre å mindre å begynner å gå trua på at dette kommer til å gå helt fint
Svangerskapet 18+5 Med to prinser i magen ♡ Da var OUL overstått å vi fikk vite at vi venter to perfekte eneggede tvillinggutter Blir så spennende å få oppleve dette å vi gleder oss enormt mye! Blir godt å endeli kunne planlegge litt mer nå å få handlet inn ting i andre farger enn hvit og grått Begge guttene var helt perfekt å var fine å stor i str å tilsvarte menstermin dato så ingen forandring i termin dato, fortsatt 13 juli pga at de deler morkake så skal jeg inn oftere på kontroll å UL å neste er om 3 uker Enda en positiv nyhet var at morkaken har flytta seg så nå kan jeg føde naturlig å treng ikke bekymre meg mer for blødning For en fantastisk dag med bare gode nyheter
Svangerskapet 21+2 Med to prinsa i magen Oi var vist ei stund siden jeg har oppdatert her inne Ikke mye nytt egentlig Er 5 mnd på vei å kan egentlig ikke klage på mye Det eneste jeg er "plaget" med (ikke hver dag engang) er sure oppstøt Ja å så er jeg litt mye bekymret for ting men satser på at alt det blir bedre når jeg bare begynner å kjenne skikkelige spark i magen hver dag Bekkenet mitt har osteopaten helt under kontroll å er ikke plaget i det heletatt med Energien er fult opp (men blir fort sliten da ) å humøret å tålmodighet er helt fantastisk Frykten min består mye i at jeg er redd for at det skal være noe galt med guttene.. spørsmålene som dukker opp i hodet hver dag er: hvorfor sparker de ikke så jeg kjenner det enda? er de svake i kroppen..? er de mindre enn normalt..? Jeg har hørt hjertelyden hjemme på dopler så vet at de er der.. men skulle bare så inderlig ønske at jeg kunne få kjenne de hver dag ❤ Nå har det vært 4 dager med minimalt til null bevegelse.. å det jeg har trodd at har vært bevegelse kan jeg ikke med sikkerhet si at er det :/ Men på onsdag skal jeg inne til ny kontroll UL å skal få snakke med jordmor også føler at jeg sitter som et spm tegn.. har fått lite info generelt om tvilling svangerskap å hva som er normalt å vanlig Ellers sett bort fra bekymringene så er alt bare supert å klarer nesten ikke vente til å få møte de to små ❤
Svangerskapet 21+6 (med to prinsa i magen) Var på UL kontroll i Kristiansand igjenn i går å alt ser helt supert å perfekt ut å guttene koser seg masse Har nå fått alle kontroll timene fram til jeg er uke 31, blir annen hver uke fram til da å så blir det hver uke fra 31 til jeg blir satt i gang senest i uke 37 (om jeg ikke går igang av meg selv før det, som vi virkelig ikke håper, vi ha de inne så lenge som mulig ) Gikk opp for meg at det bare er 15 uker (maks) igjenn til vi får se babyene våre Formen min for tiden er helt super å ikke en ting å klage på annen enn at det er tungt
Tvillingsvangerskap med to gutter ❤ uke 30+3 ❤ Er vist blitt ei stund siden sist oppdatering Er lite inne på nette å desverre mest på Facebook :/ De siste 2 mnd har vært ganske tung men de siste ukene har vært helt grusom Sliter med åndenød, hjertebank, sure oppstøt, halsbrann, vondt bekken, veldig tung mage å kvalme :/ sover dårlig om natten å får ikke til å sove på dagtid :/ Nå er jeg regnet som å være like stor som en som venter en baby i uke 40 så ikke rart det er tungt nå 12 juni blir jeg satt i gang, da er jeg uke 36+0, 39 dager igjenn å kan nesten ikke vente Det er vanvittig med bevegelse i magen, akkurat nå ligger begge med hodet ned å sparker oppover så ribbeina på venstre side får virkelig gjennomgå Alt av utstyr er handlet inn å alt er gjort klart så nå prøver jeg å slappe av så mye jeg kan Har vært på kontroll ca annen hver uke å neste kontroll er 13 mai.. Etter dette er det kontroll hver uke for å passe på vekt på babyene å for å sjekke livmorhalsen Magen begynner å bli stor men er kjempe stolt over den <3
Voksen mage du har fått der. Kjempefin ♡♡♡ 39 dager er jo veeeldig snart. Tenk at du får møte nurkene dine snart
Tusen takk ♡♡♡ Hehe ja den voks som bare det å større skal den bli tiden har gått veldig fort siden vi fant ut vi var gravid 1 november men den siste uken kjenner jeg at dagene bare går tregere å tregere så håper ikke det fortsetter slik
Tusen takk ❤ Følge så spent med u dagboken din lillefrø15 Håper virkelig det er deres mnd snart! Hvordan går det med deg?
Takk for det søte deg. Det går bra med meg. Har mye fokus på mat og trening jeg nå da. Håper virkelig det blir vår tur snart❤️. Venter på brev fra riksen ivf, vi er godkjente, så blir vel samtale etter sommeren.
Du er knall flink Så spennende da håper dere klarer det på egenhånd før det men hvis ikke så håper jeg at det sitter på førte forsøk med ivf Heier som bare det på deg ❤❤