Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Svangerskapet 17+1
(med to små i magen)

I går var vi i Stavanger å hadde en helt fantastisk dag med litt shopping til babyen å en 3 retters middag på egon med ett kjempe godt venneparr av oss:)
Var en tidlig feiring av bursdagen min som er om litt under ei uke :)

Desverre så lider bekkenet mitt i dag men jeg overlever :p

Har nå fått bekkenløsning for fult å kjenner at det sliter mye på hverdagen.. hemmer meg i å gjøre mye!
Får håpe osteopaten, eller mirakelmannen som jeg kaller han, klarer å holde det litt i sjakk ;)
Har heldigvis time med han på tirsdag! :D

Ellers så er jeg mye plaget med sure oppstøt som jeg nå går på medisiner for å så sliter jeg med hjertebank å høy puls når jeg skal legge meg på kvelden.. begynner å bli slitsomt men får høre hva legene sier når jeg kommer til kristiansand ;)

Ellers så er "livet" i magen "borte" men vet at de har det fint, fikk en snik titt på legekontoret da jeg var inne å tok blodprøver :p
sa jeg var bekymret å 1 min etterpå låg jeg på benken :p
godt å ha en slik lege ;)

Formen er opp å ned å de siste dagene har den vært mere opp enn ned ;)
 
Så bra at det går bra med deg❤️. Dumt at du sliter med bekkenet, håper du får hjelp på torsdag:). ❤️❤️
 
Jeg er generelt ikke glad i å feire bursdag å slikt.. hater oppmerksomhet men kjenner at i dag er det liksom heeelt greit :D
Skal kose meg i dag :D
Fikk en fantastisk bursdagsgave i går:D
To av mine aller beste venninner kom ned til meg på besøk å skal tilbringe helgen hær :D
De reiste i 12 timer for å besøke meg :D

Formen i dag er helt ok som de andre morgen denne uken.. å satser på at den blir like bra i eyymriddag som alle andre ettrmuddager denne uka ;)

I går fant jeg hjertelyden på begge gullene med doppler, for en fantastisk lyd <3
Å hele ettermiddagen i går var de helt baluba i magen :p
kjenner at redselen blir mindre å mindre å begynner å gå trua på at dette kommer til å gå helt fint :D
 
Gratulerer med dagen:)
Håper helgen blir fantastisk
 
Svangerskapet 18+5
Med to prinser i magen ♡

Da var OUL overstått å vi fikk vite at vi venter to perfekte eneggede tvillinggutter :D
Blir så spennende å få oppleve dette å vi gleder oss enormt mye!

Blir godt å endeli kunne planlegge litt mer nå å få handlet inn ting i andre farger enn hvit og grått :p

Begge guttene var helt perfekt å var fine å stor i str å tilsvarte menstermin dato :) så ingen forandring i termin dato, fortsatt 13 juli ;)

pga at de deler morkake så skal jeg inn oftere på kontroll å UL å neste er om 3 uker ;)

Enda en positiv nyhet var at morkaken har flytta seg så nå kan jeg føde naturlig å treng ikke bekymre meg mer for blødning ;)

For en fantastisk dag med bare gode nyheter :D
 
Svangerskapet 21+2
Med to prinsa i magen

Oi var vist ei stund siden jeg har oppdatert her inne :p

Ikke mye nytt egentlig :)
Er 5 mnd på vei å kan egentlig ikke klage på mye ;) Det eneste jeg er "plaget" med (ikke hver dag engang) er sure oppstøt :p
Ja å så er jeg litt mye bekymret for ting men satser på at alt det blir bedre når jeg bare begynner å kjenne skikkelige spark i magen hver dag :)

Bekkenet mitt har osteopaten helt under kontroll å er ikke plaget i det heletatt med :D
Energien er fult opp (men blir fort sliten da :p)
å humøret å tålmodighet er helt fantastisk ;)

Frykten min består mye i at jeg er redd for at det skal være noe galt med guttene.. spørsmålene som dukker opp i hodet hver dag er: hvorfor sparker de ikke så jeg kjenner det enda? er de svake i kroppen..? er de mindre enn normalt..?
Jeg har hørt hjertelyden hjemme på dopler så vet at de er der.. men skulle bare så inderlig ønske at jeg kunne få kjenne de hver dag ❤
Nå har det vært 4 dager med minimalt til null bevegelse.. å det jeg har trodd at har vært bevegelse kan jeg ikke med sikkerhet si at er det :/

Men på onsdag skal jeg inne til ny kontroll UL å skal få snakke med jordmor også :) føler at jeg sitter som et spm tegn.. har fått lite info generelt om tvilling svangerskap å hva som er normalt å vanlig ;)

Ellers sett bort fra bekymringene så er alt bare supert å klarer nesten ikke vente til å få møte de to små ❤
 
Ja å så er jeg 5 mnd på vei å fortsatt 4 kilo under startvekt :D :D
 
Begynne å bli litt forskjell nu :p
 

Vedlegg

  • 1425383723443.jpg
    1425383723443.jpg
    99,3 KB · Visninger: 23
Svangerskapet 21+6
(med to prinsa i magen)

Var på UL kontroll i Kristiansand igjenn i går å alt ser helt supert å perfekt ut å guttene koser seg masse :)

Har nå fått alle kontroll timene fram til jeg er uke 31, blir annen hver uke fram til da å så blir det hver uke fra 31 til jeg blir satt i gang senest i uke 37 (om jeg ikke går igang av meg selv før det, som vi virkelig ikke håper, vi ha de inne så lenge som mulig ;) )

Gikk opp for meg at det bare er 15 uker (maks) igjenn til vi får se babyene våre :D

Formen min for tiden er helt super å ikke en ting å klage på annen enn at det er tungt :p
 
Tvillingsvangerskap med to gutter ❤ uke 30+3 ❤

Er vist blitt ei stund siden sist oppdatering :p
Er lite inne på nette å desverre mest på Facebook :/

De siste 2 mnd har vært ganske tung men de siste ukene har vært helt grusom :p
Sliter med åndenød, hjertebank, sure oppstøt, halsbrann, vondt bekken, veldig tung mage å kvalme :/ sover dårlig om natten å får ikke til å sove på dagtid :/

Nå er jeg regnet som å være like stor som en som venter en baby i uke 40 så ikke rart det er tungt nå :p

12 juni blir jeg satt i gang, da er jeg uke 36+0, 39 dager igjenn å kan nesten ikke vente :D

Det er vanvittig med bevegelse i magen, akkurat nå ligger begge med hodet ned å sparker oppover så ribbeina på venstre side får virkelig gjennomgå :p

Alt av utstyr er handlet inn å alt er gjort klart så nå prøver jeg å slappe av så mye jeg kan :)

Har vært på kontroll ca annen hver uke å neste kontroll er 13 mai.. Etter dette er det kontroll hver uke for å passe på vekt på babyene å for å sjekke livmorhalsen :)

5bd0ef15fbb54ef8ca53060b46849533


Magen begynner å bli stor men er kjempe stolt over den <3
 
Voksen mage du har fått der. Kjempefin:) ♡♡♡
39 dager er jo veeeldig snart. Tenk at du får møte nurkene dine snart:)
 
Voksen mage du har fått der. Kjempefin:) ♡♡♡
39 dager er jo veeeldig snart. Tenk at du får møte nurkene dine snart:)
Tusen takk ♡♡♡
Hehe ja den voks som bare det å større skal den bli :p
tiden har gått veldig fort siden vi fant ut vi var gravid 1 november men den siste uken kjenner jeg at dagene bare går tregere å tregere så håper ikke det fortsetter slik :p
 
Tusen takk :)
Følge så spent med u dagboken din lillefrø15 :) Håper virkelig det er deres mnd snart! Hvordan går det med deg?
Takk for det søte deg:). Det går bra med meg:). Har mye fokus på mat og trening jeg nå da:). Håper virkelig det blir vår tur snart❤️. Venter på brev fra riksen ivf, vi er godkjente, så blir vel samtale etter sommeren:).
 
Takk for det søte deg:). Det går bra med meg:). Har mye fokus på mat og trening jeg nå da:). Håper virkelig det blir vår tur snart❤️. Venter på brev fra riksen ivf, vi er godkjente, så blir vel samtale etter sommeren:).
Du er knall flink :)
Så spennende da :D
håper dere klarer det på egenhånd før det men hvis ikke så håper jeg at det sitter på førte forsøk med ivf ;)
Heier som bare det på deg ❤❤
 
Du er knall flink :)
Så spennende da :D
håper dere klarer det på egenhånd før det men hvis ikke så håper jeg at det sitter på førte forsøk med ivf ;)
Heier som bare det på deg ❤❤
Takk for det søte deg❤️
 
Back
Topp