sååååå finVis vedlegget 93216
Ferdig meg mariusdress til tantejenta mi! Første gang jeg strikker med to farger, så litt rusk i mønsteret er det, men jeg er fornøyd!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sååååå finVis vedlegget 93216
Ferdig meg mariusdress til tantejenta mi! Første gang jeg strikker med to farger, så litt rusk i mønsteret er det, men jeg er fornøyd!![]()
Den var kjempefinVis vedlegget 93216
Blir nok kjempe fintKjøpt boka Myk Start
Skal strikke denne tunikaen i rosa med beige striper.
http://farm8.staticflickr.com/7065/6971837329_8f6a288ebe_z.jpg
Nydelig!Kjøpt boka Myk Start
Skal strikke denne tunikaen i rosa med beige striper.
http://farm8.staticflickr.com/7065/6971837329_8f6a288ebe_z.jpg
Så søt den var
Den var fin
Ræser på å strikke du
Når jeg er motivert går det fort jaRæser på å strikke du![]()
Skulle ønske jeg kunne strikkeNår jeg er motivert går det fort jaNå skal jeg strikke skilpaddebukse til Lillegullet, må bare finne oppskrifta først
![]()
Lærte meg det før jeg fikk min første jeg, kunne ingenting før jeg lagde et lappeteppe til guttungen. Så det går an å lære i voksen alderSkulle ønske jeg kunne strikke![]()
Hvordan lærte du?Lærte meg det før jeg fikk min første jeg, kunne ingenting før jeg lagde et lappeteppe til guttungen. Så det går an å lære i voksen alder![]()
Litt fra et søskenbarn, mest fra YouTube! Trikset er å starte med noe enkelt, feks noe som skal toves (sitteunderlag, tøfler) eller lapper til lappeteppe, oppvaskkluter e.l. Kan godt hjelpe deg med å forklare dersom du hiver deg over et prosjektHvordan lærte du?
Skal si ifra om jeg tørr og prøveLitt fra et søskenbarn, mest fra YouTube! Trikset er å starte med noe enkelt, feks noe som skal toves (sitteunderlag, tøfler) eller lapper til lappeteppe, oppvaskkluter e.l. Kan godt hjelpe deg med å forklare dersom du hiver deg over et prosjekt![]()
Superfin! Er veldig gode de der. Strikket en sist som jeg håper jeg kan bruke nå også
Bare på engelsk så vidt jeg vet ja.Er søt den buksen der. Har lyst til å strikke den selv, men er oppskriften bare på engelsk? Har ikke prøvd meg på engelske oppskrifter enda..