T
Tankedrøm
Guest
Tror jeg kommer til å være dårlig hele svangerskapet jeg. Heldigvis har jeg en tablett som funker bra nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff, hold ut! Har en kollega som har hatt det tre ganger, det ga seg i andre trimester, føler sann dere som har vært kvalme! Vet hvor grusomt det er å være kvalm, kam bare tenke meg å ha det sann kontinuerlig :/[/QUOTE][QUO TE="Tankedrøm, post: 18459926, member: 101601"]Tror jeg kommer til å være dårlig hele svangerskapet jeg. Heldigvis har jeg en tablett som funker bra nå![]()
For ei helg, vært utrolig morro men litt sliten nå! Begynte fredag da jeg ble spurt om å jobbe overtid, sluttet klokken 22 og møtte en venninne etter det siden hun var i byen kun til søndag, lørdag jobbet jeg og fikk tantebarn på overnattingbesøk på kvelden ,idag har jeg holdt babyshower. Sto opp tidlig baket rundstykker, pastasalat , pyntet stua klar og vært vertinnegame over, klager ikke, det har vært veldig hyggelig, bare litt sliten kjenner jeg
![]()
Takk, døde litt på sofaen nåSå flink du har vært! Sleng deg på sofaen og nyt det![]()
Leeei av å vente på oulEr så spent på om dette er en prinsesse, som jeg er helt sikker på at det er
![]()
Er det lenge til du får muligheten til å hilse på nurket?
6.januar. Men da er jeg i uke 20, skulle jo helst hilst på før![]()
Syk og gravid er en dritt kombi! Jeg fikk lungebetennelse når jeg var høygravid i 2010.. Det var forferdeligMå sutre litt. Tror jeg har fått influensa :-( Føler meg dårlig! Fikk influensavaksine for 1,5 uke siden, håper den kan hjelpe litt. Liker ikke å være sjuk!
huff det er ikke noe godt! *god bedrings klem*Har måka snø på fortauet med barnevogna idag, så nå er bekkenet mitt verre enn noen gangstikker og verker, og orker svært få bevegelser
![]()
![]()
Må sutre litt. Tror jeg har fått influensa :-( Føler meg dårlig! Fikk influensavaksine for 1,5 uke siden, håper den kan hjelpe litt. Liker ikke å være sjuk!
Har måka snø på fortauet med barnevogna idag, så nå er bekkenet mitt verre enn noen gangstikker og verker, og orker svært få bevegelser
![]()
![]()