Sutretråd

Tror jeg kommer til å være dårlig hele svangerskapet jeg. Heldigvis har jeg en tablett som funker bra nå :p

[QUO TE="Tankedrøm, post: 18459926, member: 101601"]Tror jeg kommer til å være dårlig hele svangerskapet jeg. Heldigvis har jeg en tablett som funker bra nå :p[/QUOTE] huff, hold ut! Har en kollega som har hatt det tre ganger, det ga seg i andre trimester, føler sann dere som har vært kvalme! Vet hvor grusomt det er å være kvalm, kam bare tenke meg å ha det sann kontinuerlig :/

[QUO TE="Tankedrøm, post: 18459926, member: 101601"]Tror jeg kommer til å være dårlig hele svangerskapet jeg. Heldigvis har jeg en tablett som funker bra nå :p
huff, hold ut! Har en kollega som har hatt det tre ganger, det ga seg i andre trimester, føler sann dere som har vært kvalme! Vet hvor grusomt det er å være kvalm, kam bare tenke meg å ha det sann kontinuerlig :/[/QUOTE]

Bare glad noe endelig funker jeg. Går lett på denne tabletten, uansett hvor trekant den er, hele svangerskapet om det hjelper :) Heldigvis er det mange her inne som slipper å ha så mange plager :)

For ei helg, vært utrolig morro men litt sliten nå! Begynte fredag da jeg ble spurt om å jobbe overtid, sluttet klokken 22 og møtte en venninne etter det siden hun var i byen kun til søndag, lørdag jobbet jeg og fikk tantebarn på overnattingbesøk på kvelden ,idag har jeg holdt babyshower. Sto opp tidlig baket rundstykker, pastasalat , pyntet stua klar og vært vertinne :) game over, klager ikke, det har vært veldig hyggelig, bare litt sliten kjenner jeg :)

For ei helg, vært utrolig morro men litt sliten nå! Begynte fredag da jeg ble spurt om å jobbe overtid, sluttet klokken 22 og møtte en venninne etter det siden hun var i byen kun til søndag, lørdag jobbet jeg og fikk tantebarn på overnattingbesøk på kvelden ,idag har jeg holdt babyshower. Sto opp tidlig baket rundstykker, pastasalat , pyntet stua klar og vært vertinne :) game over, klager ikke, det har vært veldig hyggelig, bare litt sliten kjenner jeg :)

Så flink du har vært! Sleng deg på sofaen og nyt det ;)

I dag er jeg 15+0 og starter dagen med brekninger og oppkast av magesyre.. Trodde dette var over nå jeg...

Leeei av å vente på oul ;) Er så spent på om dette er en prinsesse, som jeg er helt sikker på at det er :p

Bekkenløsning! Men etter en halv arbeidsdag og over en time i sbøen er det ikke annet å ventr ;-)

6.januar. Men da er jeg i uke 20, skulle jo helst hilst på før ;)

Skjønner den! Jula lager vel litt kaos for den delen av helsevesenet også ;) Jeg har ikke før 20. januar - så det blir første gangen jeg (forhåpentligvis) får noen livstegn fra nurket... Det er fryktelig lenge til, så jeg håper egentlig bare at jeg greier å la være å frike ut før den tid :P

Må bare klage lit over de ømme puppene mine! Hater det!

Må sutre litt. Tror jeg har fått influensa :-( Føler meg dårlig! Fikk influensavaksine for 1,5 uke siden, håper den kan hjelpe litt. Liker ikke å være sjuk!

Må sutre litt. Tror jeg har fått influensa :-( Føler meg dårlig! Fikk influensavaksine for 1,5 uke siden, håper den kan hjelpe litt. Liker ikke å være sjuk!
Syk og gravid er en dritt kombi! Jeg fikk lungebetennelse når jeg var høygravid i 2010.. Det var forferdelig :P

Har måka snø på fortauet med barnevogna idag, så nå er bekkenet mitt verre enn noen gang :( stikker og verker, og orker svært få bevegelser:( :(

Hørter om mange dom får influensasymptomer av vaksine å da. Så krysser fingrene for at det er d

Har måka snø på fortauet med barnevogna idag, så nå er bekkenet mitt verre enn noen gang :( stikker og verker, og orker svært få bevegelser:( :(

Sånne bekkensmerter er no dritt :( sier god bedring.. Enkelte dager kjenner jeg faktisk lite. Mens andre totalt sengeliggende..

Back
Topp