Trillian87
Forelsket i forumet
Blir spennende å se da
Hehe, men det er jo sånt som kan skje det i fruktbar alder![]()
Hehe ja.. Jobber med talen min allerede nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se da
Blir spennende å se da
Ps.. Nå lukter huset mitt søppel!!
Ps.. Nå lukter huset mitt søppel!!
Hahaha, da er det bare å vaske daher har jeg heldigvis ikke merket noe på en stund
![]()
Hehe): orker ikke vaske.. Fikk mannen til å skylle biobøtten
![]()
Å herregud, tror jeg akkurat ble litt forelsket i han som tar privat UL her på Lillehammerringte i dag og håpet han skulle ha noen ledige timer til UL i morgen eller fredag, fordi samboeren min skal avgårde på jobb hele neste uke. Og han hadde dessverre ingen åpninger, MEN han kunne møte meg i kveld, etter han hadde vært på juleavslutning for å gi meg en undersøkelse
hvor utrolig snilt er ikke det? Så jeg skal da på UL kl 21.20
jeg er evig takknemlig nå altså! Han var jo bare helt fantastisk! Snakk om service!!! Måtte bare skryte litt av han
haha
Så fantastisk! Det er service det!!!Å herregud, tror jeg akkurat ble litt forelsket i han som tar privat UL her på Lillehammerringte i dag og håpet han skulle ha noen ledige timer til UL i morgen eller fredag, fordi samboeren min skal avgårde på jobb hele neste uke. Og han hadde dessverre ingen åpninger, MEN han kunne møte meg i kveld, etter han hadde vært på juleavslutning for å gi meg en undersøkelse
hvor utrolig snilt er ikke det? Så jeg skal da på UL kl 21.20
jeg er evig takknemlig nå altså! Han var jo bare helt fantastisk! Snakk om service!!! Måtte bare skryte litt av han
haha
Hadde et ubesvart anrop i dag, og med søk så jeg det var hin jeg skal på ul til i morgen som ringte! Ikke tok de tlf når jeg ringte opp igjen 10min før tlf skulle stenge... så redd for det ikke blir ul i morgen nå...
Hvordan går dether inne?
Håper det! Timen skal være 1450. Når jeg fikk den timen sa hun at egentlig er hun ferdig da, men kunne presse meg inn på slutten. Så håper ikke de ombestemmer seg nå...Håper du får tak i dem i morgen da og at det blir ul!
Når er timen?
Håper det! Timen skal være 1450. Når jeg fikk den timen sa hun at egentlig er hun ferdig da, men kunne presse meg inn på slutten. Så håper ikke de ombestemmer seg nå...
TakkKrysser fingrene for deg![]()
Takksitter med kryssede ben, tær og armer
![]()
Noe så veldig spesielt som å se bb :O haha!!! Ellers prøver jeg å gruble på hva vi skal kjøpe til gutten vår til jul, og hva som skjer i morgen!Krysse alt som krysses kan jahehe
Skjer det noe spennende hos deg i kveld da?
Noe så veldig spesielt som å se bb :O haha!!! Ellers prøver jeg å gruble på hva vi skal kjøpe til gutten vår til jul, og hva som skjer i morgen!
Skjer hos deg da?![]()
Skjer det noe spennende på bb da?
Mannen har satt på fotball på tv, og jeg vurderer å tvinge ham til en film istedet. Legen min kan ikle jobben sin, så i morra skal jeg prøve å få tak i jordmor istedet for å få fylt ut skjema for svangerskapspenger![]()