Skravletråd Juli 2015

Urin test, blodprøver om det ikke er tatt tidligere, kosthold, hva du tenker, blodtrykk, henvisning til oul sendes.
Skal ikke til henne før om 2mnd igjen, og i ca uke 20 blir det sukkertest.
ok:) har ikke bestilt meg time til jm enda jeg :p

det må vær en godt voksen dame som skal føde?
Ser sånn ut.
Over 30 ihvertfall :p hehe

Mannen smiler når hun har veer :p (de yngste) tror han gleder seg til babyen kommer?

TV'n min mått oppdateres... Så jeg kom meg ikke inn før nå! Hehe! Sååå typisk når jeg faktisk skal se litt på TV...

Må no vært nærmere 40? Haha:p vet ikke om min gleder seg heller! Han har no vært igjennom det før :p

Ho eldste var vel kanskje over 40 og? Yngste var ihvertfall over 30. Det sa ho;)

Tror min gruer seg litt jeg:p

Nei da.. Går så fint skal dere se :) husk hva som kommer etter 9 mnd gravid og fødselen :)

Jeg gleder meg jeg ;) hihi
Han syns nok det er skummelt med hele babyen :p
Bare en uke til den er et foster♡

Mannen i huset gleder seg også mye. Han har allerede i maaange uker kysset magen god morgen og god natt..

Blir en hektisk dag da ser det ut som.
Hvordan er formen din?
Kl halv 3 er jo midt på natta:p når går flyet?

Formen er opp å ned:) får i meg litt mat, men kvalmen kommer etter første bitene.. Men skal ikke klage:):):

Flyet går klokken 6:):) men må ha han litt tidlig opp så vi får.pakket siste rest:):)

Formen er opp å ned:) får i meg litt mat, men kvalmen kommer etter første bitene.. Men skal ikke klage:):):

Flyet går klokken 6:):) men må ha han litt tidlig opp så vi får.pakket siste rest:):)

Greit at kvalmen viser seg litt da ihvertfall; )
Hvor skal dere fly fra da? :)

Bergen:) så til København, så til Gdansk:-) hehe.. Med Sas:):) gleder meg sånn til å komme vekk fra regn og vekk fra stress og Bergen:-P

Blir sikkert veldig deilig :)

Vært på intervju enda eller? :)

Ja:):) gikk bra tror jeg:):) så får se! Men er så kjipt for er vikariat for svangerskapperm:-P så de har nok av det liksom.. Så kommer jeg til å komme i januar f.eks og si at jeg er gravid...:-P uff føler meg skikkelig dum..

Blir spennende å se da :)
Hehe, men det er jo sånt som kan skje det i fruktbar alder ;)

Back
Topp