Skravletråd Juli 2015

Lurer på om jeg skal lage Serina kaker og ristopper. :-)

Hva er ristopper da? Er det samme som risboller? :)
Serinakaker syns jeg blir for tørt jeg da så det tror jeg ikke jeg gidder å lage.

Hva er ristopper da? Er det samme som risboller? :)
Serinakaker syns jeg blir for tørt jeg da så det tror jeg ikke jeg gidder å lage.

Ja risboller ja! :-) Jeg er ikke fan av det, men greit til ungene! Serinakaker er en av favorittene, sammen med Kolakaker. <3

Her har jeg vært sykt kvalm idag.. Så vært en sofa Dag.. Men klart å pakke for to til overraskelses turen til Gdansk med min kjære i helgen:):)

Ja risboller ja! :-) Jeg er ikke fan av det, men greit til ungene! Serinakaker er en av favorittene, sammen med Kolakaker. <3

Mamma pleide alltid å lage risboller til bursdagene våre :)
Har du lys eller mørk sjokolade?

Kolakaker har jeg ikke smakt enda, men vært mye snakk om dem ute på generelt skravla.

Her har jeg vært sykt kvalm idag.. Så vært en sofa Dag.. Men klart å pakke for to til overraskelses turen til Gdansk med min kjære i helgen:):)

Ah, han vet det ikke? Så gøy :)

Kjedelig med den kvalmen da:(
Håper det blir litt bedre og at dere får en fantastisk tur :)

Mamma pleide alltid å lage risboller til bursdagene våre :)
Har du lys eller mørk sjokolade?

Kolakaker har jeg ikke smakt enda, men vært mye snakk om dem ute på generelt skravla.

Tenkte å ta en blanding. :-)

Kolakaker smaker karamell! :-)

Så gøy! Overraskelseturen altså!
Håper formen blir fin i helga <3

Tenkte å ta en blanding. :-)

Kolakaker smaker karamell! :-)

Har du kaffe i? Mamme sin oppskrift er det noen dråper. Smaker ikke kaffe av de, men blir ikke den kvalmende rene sjokoladesmaken heller :)

Har du kaffe i? Mamme sin oppskrift er det noen dråper. Smaker ikke kaffe av de, men blir ikke den kvalmende rene sjokoladesmaken heller :)

Trur det er ca 3ss kaffe i oppskriften min! :-)

Han vet ingenting:):) hihi.. Eller han har skjønt at noe skjer.. Da han har fått to dager frl fra jobb..og min sammensvoren har røpt seg litt;-)

Jaja, men så lenge han ikke vet alt så er jo det bra :)
Blir sikkert veldig koselig. Har hørt mye positivt om gdansk :)

jeg sitter å ser julefilm :) datteren sover og hunden er gal :p enn du?
Så koselig! Sett mange julefilmer til nå selv :D elsker julen! Haha, hvilken rase? Har selv en border collie som kan være rimelig plagsom :p Akkurat nå ser jeg fødeavdelingen :)

Skravler, ser på tv og koser med vofsen :)
Du da?
Koselig med hund!:) alltid noen som er glad og fornøyde! Nå var fødeavdelingen akkurat ferdig og jeg vurderer å lage meg et rundstykke med ost selvom jeg egentlig er proppa mett :p

Back
Topp