Skravletråd Juli 2015

Koselig med hund!:) alltid noen som er glad og fornøyde! Nå var fødeavdelingen akkurat ferdig og jeg vurderer å lage meg et rundstykke med ost selvom jeg egentlig er proppa mett :p

Ikke alltid men..haha. han har klaga fælt i kveld:p
Men nå ligger han under pleddet mitt :)

Spiser godteri jeg fant i skapet jeg :o

Ikke alltid men..haha. han har klaga fælt i kveld:p
Men nå ligger han under pleddet mitt :)

Spiser godteri jeg fant i skapet jeg :eek:
Haha, er jo skjønt! Hvilken hund? Åh nam! Så godt!! Jeg tror jeg må roe meg på alt som kan puttes i munnen generelt :p farlig farlig!

Haha, er jo skjønt! Hvilken hund? Åh nam! Så godt!! Jeg tror jeg må roe meg på alt som kan puttes i munnen generelt :p farlig farlig!

Liten blanding på 6.5kg. Profilbildet mitt, ganske lite men ;)
Lyst på noe hele tiden jeg og:o var ikke mye igjen da. Bare litt i bunn av posen som måtte spises opp :o haha

Last edited:
Første jm time i dag, og var en koselig dame :)
Pga bmi og at min mor fikk diabetes 2 i godt voksen alder, skal jeg ta slik sukkertest eller hva det heter om ca.2mnd. Jeg må tenke enda mer på hva jeg putter i meg også...
Men ellers ee alt ok. Nå gledes det til ul på torsdag og da er jeg 8+1 ♡ håper på nytt herlig bilde da :)

Så koselig! Sett mange julefilmer til nå selv :D elsker julen! Haha, hvilken rase? Har selv en border collie som kan være rimelig plagsom :p Akkurat nå ser jeg fødeavdelingen :)

Elsker julefilmer :) har en staffordshire bull terrier jeg! Den var helt gal i dag. Aner ikke hva som gikk av han! Glemte å se det jeg :(

Første jm time i dag, og var en koselig dame :)
Pga bmi og at min mor fikk diabetes 2 i godt voksen alder, skal jeg ta slik sukkertest eller hva det heter om ca.2mnd. Jeg må tenke enda mer på hva jeg putter i meg også...
Men ellers ee alt ok. Nå gledes det til ul på torsdag og da er jeg 8+1 ♡ håper på nytt herlig bilde da :)

Hva gjorde dere på første timen? Det går fort til torsdag nå :)

Liten blanding på 6.5kg. Profilbildet mitt, ganske lite men ;)
Lyst på noe hele tiden jeg og:eek: var ikke mye igjen da. Bare litt i bunn av posen som måtte spises opp :eek: haha
Burde vel sagt seg selv? Har jo selv bilde av min :p din trives godt under teppe eller? :p er fælt å alltid ha lyst på noe... Jaja, takk Gud for at vi i alle fall kan spise ca 300 kal ekstra daglig:p

Idag skal jeg en liten tur på jobb, så jobbintervju, deretter middag og show med jobben.. Blir en travel dag!:) i tillegg til at vi skal opp klokken halv 3 inatt for å reise til Gdansk!:-P

Burde vel sagt seg selv? Har jo selv bilde av min :p din trives godt under teppe eller? :p er fælt å alltid ha lyst på noe... Jaja, takk Gud for at vi i alle fall kan spise ca 300 kal ekstra daglig:p

Han eeeelsker å ligge under pleddet og gjerne trykka helt inntil meg ;) hehe
Lille vakringen min♡

Ja, vi skal jo spise for to:p haha
Kaloriene gidder jeg ikke sjekke, men spiser ihvertfall mer enn vanlig :)

Idag skal jeg en liten tur på jobb, så jobbintervju, deretter middag og show med jobben.. Blir en travel dag!:) i tillegg til at vi skal opp klokken halv 3 inatt for å reise til Gdansk!:-P

Blir en hektisk dag da ser det ut som.
Hvordan er formen din?
Kl halv 3 er jo midt på natta:p når går flyet?

Han eeeelsker å ligge under pleddet og gjerne trykka helt inntil meg ;) hehe
Lille vakringen min♡

Ja, vi skal jo spise for to:p haha
Kaloriene gidder jeg ikke sjekke, men spiser ihvertfall mer enn vanlig :)
Veldig fin!

Haha ja, i grunn spiser vi jo faktisk for to! Tenker heller ikke på kalorier, men merker det blir mye mer mat for tiden, og ikke klarer jeg alltid å spise spesielt sunt heller... Frister alltid med mat med mye fett i :p bacon, pølser, pizza, burger!

Hva gjorde dere på første timen? Det går fort til torsdag nå :)
Urin test, blodprøver om det ikke er tatt tidligere, kosthold, hva du tenker, blodtrykk, henvisning til oul sendes.
Skal ikke til henne før om 2mnd igjen, og i ca uke 20 blir det sukkertest.

Veldig fin!

Haha ja, i grunn spiser vi jo faktisk for to! Tenker heller ikke på kalorier, men merker det blir mye mer mat for tiden, og ikke klarer jeg alltid å spise spesielt sunt heller... Frister alltid med mat med mye fett i :p bacon, pølser, pizza, burger!

Kjekt med den unnskyldningen. Mannen ler av meg:p

Bacon er alltid snadder :D haha
Bare det er spiselig så er det greit for meg:p

Urin test, blodprøver om det ikke er tatt tidligere, kosthold, hva du tenker, blodtrykk, henvisning til oul sendes.
Skal ikke til henne før om 2mnd igjen, og i ca uke 20 blir det sukkertest.

Min jordmor gadd ikke søke hun...men det har vel med at jeg skal til legen i da, så det blir vel gjort der :)

Back
Topp