Skravletråd Juli 2015

Jeg overlevde også julebordene.. Men tror alle har skjønt.. Hvertfall på fredag for da drakk jeg cola og vann.. Så da skjønte nok alle vennene til mannen det.. Men men.. Jeg bryr meg ikke så mye:)

Jeg var også på julebord i går. Drakk alkoholfri rødvin til maten og cola i glass til festen. Kun ei venninne som skjønte det. Resten trodde jeg drakk alkohol. ;-) Formen var heldigvis fin hele kvelden! :-)

Jeg var også på julebord i går. Drakk alkoholfri rødvin til maten og cola i glass til festen. Kun ei venninne som skjønte det. Resten trodde jeg drakk alkohol. ;-) Formen var heldigvis fin hele kvelden! :-)

De har ikke hatt alkohol fri vin noen steder hvor vi var.. Drakk clausthaler igår.. Ikke så gærnt;-) men gikk tidlig igår, så tror de skjønte det de også;-) men men..

De har ikke hatt alkohol fri vin noen steder hvor vi var.. Drakk clausthaler igår.. Ikke så gærnt;-) men gikk tidlig igår, så tror de skjønte det de også;-) men men..

Munkholmen smaker bedre ;)

De hadde bare clausthaler..men liker disse andre alkohol frie.. Erdinger sin f.eks:-)
Den er kjempegod! Har drukket det mye i starten av amminga. Skal visst være bra for melkeproduksjonen :)

Bra det da:)
Fikk dere noe god mat da?
Fikk kjempe god mat, selvfølgelig pinnekjøtt ;)
Formen min var fin hele kvelden, men i dag henger kroppen etter. Nesten fristende å legge meg samtidig med sønnen vår :p

De hadde bare clausthaler..men liker disse andre alkohol frie.. Erdinger sin f.eks:-)

Den har jeg ikke smakt. Men er ikke det hvete øl? Er ikkr noe glad i det jeg..

Fikk kjempe god mat, selvfølgelig pinnekjøtt ;)
Formen min var fin hele kvelden, men i dag henger kroppen etter. Nesten fristende å legge meg samtidig med sønnen vår :p

Trenger ikke alkohol for å være fyllesyk ;) hehe

Der var den jo :D
Må få opp denne tråden litt så det kan bli litt liv her snart ;)

Skravla på jenter.
Hva skal alle i kveld da?

Hadde overnattingsbesøk i natt, så jeg har logget på sofaen noen timer nå... Blir mer sliten enn jeg tror på forhånd. Så nå skal jeg prøve å lage litt mat. ;-)

Hadde overnattingsbesøk i natt, så jeg har logget på sofaen noen timer nå... Blir mer sliten enn jeg tror på forhånd. Så nå skal jeg prøve å lage litt mat. ;-)

Sliten her og. Har baka brød og pepperkaker i dag og er helt utslitt :o

Hva skal dere ha til middag da?

Datra som som bestemt, hu villa ha lapskaus på boks!!! o_O Litt skuffende når æ har hjemmelaga i fryseren. Hehe! Men, enkelt da..

Flink du er som har baka! Håper jeg kan få en bakedag i morgen. :-)

Datra som som bestemt, hu villa ha lapskaus på boks!!! o_O Litt skuffende når æ har hjemmelaga i fryseren. Hehe! Men, enkelt da..

Hjemmelaget er jo mye bedre :o hehe
Men enkelt er det ja:)

Hvor gammel er dattera di da? :)

Hun er 10år. Helt enig i at hjemmelaget er mye bedre! ;-)

Back
Topp