Hva skal dere i dag?

Idag har jeg vært på dnt trilletur:) Og så kom vi oss hjem igjen ikke altfor sent, det var deilig. Hun leker så fint på gulvet, så da får jeg slappet av også.

I dag har vi vært en tur på helsestasjonen. Jeg hadde lyst til å se hvordan det lå an med vekta siden han spiser så lite fast føde og har blitt mye mer aktiv. Men jeg trengte visst ikke å bekymre meg der, gått opp 450g på en mnd.
Resten av dagen og kvelden går i oppgaveskriving. Gleder meg sånn til juleferie.

Utrolig at de ikke kan ha et skikkelig system som kan registrere sånt. Det kan jo ikke være første gangen noen har spurt om å holde av en bil.
Ikke så på det som et problem, han hørtes jo ikke helt klok ut. Å kjøpe bil er jo ikke akkurat det samme som å kjøpe middag. Man legger mye mer tanke og vurderinger inn i et bilkjøp.
Så enig med deg. Fikk kjøpt oss en annen og mye bedre bil heldigvis. Litt dyrere, men heller det enn useriøse forhandlere. Så da skal vi hente bil til lørdag

Så enig med deg. Fikk kjøpt oss en annen og mye bedre bil heldigvis. Litt dyrere, men heller det enn useriøse forhandlere. Så da skal vi hente bil til lørdag
Hos en annen forhandler da?
Gratulerer så masse med bilkjøpet. :)

I dag skal jeg avgårde for å gjøre intervjuer til oppgaven min. I mellomtiden skal min bestemor passe lillegullet på et lite lekeland i nabobygget. Kjenner at jeg gruer meg litt, jeg har aldri skrevet en sånn oppgave alene før.

Puhh...har gjort i stand til vi får besøk i helga. Ordna og styra.
Så har jeg shoppa litt på Black friday, Joha votter, luffer, ullbody, tykk bavaclava og ny badebukse til babysvømmingen.

Idag har vi gjort lite. Sov lenge, deilig altså!
Føler meg litt slapp og svimmel, så har ikke hatt ork til å gjøre så mye.
Anna sov fra 12-14.45(!) så da passet det jo heller ikke å dra noen steder.
Måtte ut og lufte bikkja istad bare for å komme meg litt ut og få luft.

Idag skal vi male mer på barnerommet!

Julebord i går! Hjemme alene med barna i dag, dårlig kombinasjon :-) men heldigvis er formen grei

Jeg må vel fortsette å skrive på oppgaven. Er ikke akkurat det kjekkeste å gjøre på en lørdag. :p

Ble julemarked istedenfor maling:) Kjempekoselig!
Kjøpte ingenting, men fikk tatt bilder av frøkna. Den lokale kameraklubben hadde satt opp et ministudio.
Spent på å se resultatet, håper det ble bra!

Skal snart bake pepperkaker! :) Og senere i dag er det julegateåpning i Gamlebyen, så vi skal møte et vennepar og dra bort å kikke :) Barna våre leker så fint sammen, så Oliver gleder seg veldig. Men jeg er så ufattelig trøtt.! Kommer til å trenge mye kaffe kjenner jeg..

bakt to slag småkaker :-) venter på at vesla våkner så skal vi på julemessa

Middag hos svigerfar. Jeg låner kontoret mens vi er her sånn at jeg kan fortsette på oppgaven, så får de andre være sosiale imens. Jeg stikker bare ut hodet for mat. :p

Back
Topp