Ja de er nok det. Håper det retter seg etterhvert. Har vært borte i helgen så da er leggerutinene ødelagtDe er sta noen ganger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er nok det. Håper det retter seg etterhvert. Har vært borte i helgen så da er leggerutinene ødelagtDe er sta noen ganger![]()
Ja litt aktivitet er det i dag. Mer enn det har vært tidligere denne mndUt fra hva men har kalt mye aktivitet tidligere, så er det egentlig ganske rolig her i dag.
Man kan liksom gå på do uten at dere har skravler 5 sider videre![]()
Ja, skjønnerJa de er nok det. Håper det retter seg etterhvert. Har vært borte i helgen så da er leggerutinene ødelagt
Det er det.Ja litt aktivitet er det i dag. Mer enn det har vært tidligere denne mnd![]()
Nei. En kveld ødelegger 1 uke for å fikse.. derfor vi skjelden er borte.Ja, skjønner. Tar ikke mang tid før den blir ødelagt og må bygges opp igjen
![]()
Nei.. syns det er passe i dag. Ikke morro når app ikke greier å henge med.Det er det.
Jeg klager ikke over tempoet, hadde ikke orket det super raske tempoet som har vært her enkelte ganger
Ja, ikke santNei. En kveld ødelegger 1 uke for å fikse.. derfor vi skjelden er borte.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i morgen.
Må være hjemme siden frøkna ikke kan gå i barnehagen på grunn av smittefaren med øyebetendelsen.
Har en type astma som gjør at jeg veldig lett utvikler bronkitt av en vanlig forkjølelse.
Vurderer å ta meg en tur til legen i morgen.
Tror egentlig legen min nesten forventer det da hun reagerte på hosten min når jeg var inne med frøkna før i dag
Nå sitter jeg riktignok ikke på app'en, men er enig med deg.Nei.. syns det er passe i dag. Ikke morro når app ikke greier å henge med.
Ut fra hva men har kalt mye aktivitet tidligere, så er det egentlig ganske rolig her i dag.
Man kan liksom gå på do uten at dere har skravler 5 sider videre![]()
ar det på... 21 eller 27 eller hva det enn var jeg hadde hele tall med 100? JEg har ca 1100 nå tenker jeg.Nå sitter jeg riktignok ikke på app'en, men er enig med deg.
Vet du om du har klart å komme over 1.000?
Hun har aldri sovet noe serlig. Håper det blir bedre.Ja, ikke sant. Hjelper når hun blir større
.
Vet ikke helt enda. Vil vise seg iløpet av kveldenNå sitter jeg riktignok ikke på app'en, men er enig med deg.
Vet du om du har klart å komme over 1.000?
De kan da gå i bhg med øyebetennelse.
For det første, de kan ikke pålegge deg å holde henne hjemme med øyebetennelse med mindre det går på almenntilstanden. For det andre,hun har jo påbegynt behandling, og da er det jo selv hos de bhg som går mot nasjonale retningslinjer og det FHI sier og krever at barnet behandles, lov å gå i bhg.
Üngen leveres sammen med medisin, du må forvente å derved måtte fylle ut medisinskjema så beregn god tid ved levering, og vips, så slipper du passe barn mens du er syk. Gitt at almenntilstadnen til barnet er ok da, altså
Så kjedelig daJa de er nok det. Håper det retter seg etterhvert. Har vært borte i helgen så da er leggerutinene ødelagt
27+4, altså 31V
ar det på... 21 eller 27 eller hva det enn var jeg hadde hele tall med 100? JEg har ca 1100 nå tenker jeg.
Skjønner det. Greit å la kroppen hvile den trenger å komme segOg jeg føler for å legge meg.
JEg tror mannen har sovnet på barnerommet, ser jeg av klokka...
Syns det er litt koselig, jegHer er rolig, men for november å være, unormalt aktivt
Ja veldig. Hater å komme hjem når vi har vært borteSå kjedelig da