Felles skravle 2015

God morgen.

Tror jeg er bedre. For bra til å være hjemme i alle fall.

Vi får se. Ikke helt i toppslag, så jeg dropper svømming, desverre.

God morgen.

Tror jeg er bedre. For bra til å være hjemme i alle fall.

Vi får se. Ikke helt i toppslag, så jeg dropper svømming, desverre.
God morgen:) svømmingen kan være greit å stå over når man ikke er i fin form:) ha en flott dag:)

God morgen jenter :) da setter jeg inn støtet så kanskje jeg kommer meg inn på topp 100 nå i november ;) hvordan går det med alle her inne? Tror jeg har vært her 1-2 dager denne mnd, litt mye som har skjedd... Men nå er jeg her ihvertfall frem til torsdag, så ett par hundre innlegg bør jeg få til :)

Du klarer det om du vil, tenker jeg :) BAre oppsøk tråder med liv

Ja, vi har denne vi kan sparke liv i. Svar på spørsmpl på underforum, på generell, på ps, på økonomi, på hva npå enn alle heter. Et her og et der, og vips :)
Om man virkelig vil, så klarer man det. Å få 3-400 innlegg på en dag krever litt innsats, men det går fort unna om det er litt liv :)

God morgen :) hvordan går det med dere? Jeg har hatt litt skravlefri denne mnd, kost meg med å sette opp ting til barnerommet og vasket babytøy :)

God morgen jenter :) da setter jeg inn støtet så kanskje jeg kommer meg inn på topp 100 nå i november ;) hvordan går det med alle her inne? Tror jeg har vært her 1-2 dager denne mnd, litt mye som har skjedd... Men nå er jeg her ihvertfall frem til torsdag, så ett par hundre innlegg bør jeg få til :)
God morgen. Går fint her :) på jobb i dag. Skal prøve på topp 30 her, men vi får se om jeg får nok innlegg...

Om man virkelig vil, så klarer man det. Å få 3-400 innlegg på en dag krever litt innsats, men det går fort unna om det er litt liv :)
Det er bare det at det ER IKKE mye liv å finne

Back
Topp