Lillefrø15
Forumet er livet
Nå er det natta
. Sov godt
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var filmen bra?Hjemme fra kinonå rett i seng!
Nå er det natta. Sov godt
.
God natt skal sove her også nå.Hjemme fra kinonå rett i seng!
Huff da!God morgen og hurra for 2 timer med søvn i natt
Klarte ikke å sovne før rundt kl 04:30Huff da!
God morgenGod morgen og hurra for 2 timer med søvn i natt
God morgenGod morgen.
Tror jeg er bedre. For bra til å være hjemme i alle fall.
Vi får se. Ikke helt i toppslag, så jeg dropper svømming, desverre.
Liker at det er tett i bunnen nå, gjør det enklere for meg som ikke er på lista engang å komme meg oppDet er veldig tett i bunn, kanskje du klarer å komme opp på 75. plass i løpet av kvelden![]()
Om man virkelig vil, så klarer man det. Å få 3-400 innlegg på en dag krever litt innsats, men det går fort unna om det er litt livDu klarer det om du vil, tenker jegBAre oppsøk tråder med liv
Ja, vi har denne vi kan sparke liv i. Svar på spørsmpl på underforum, på generell, på ps, på økonomi, på hva npå enn alle heter. Et her og et der, og vips![]()
JaVar filmen bra?
God morgen. Går fint herGod morgen jenterda setter jeg inn støtet så kanskje jeg kommer meg inn på topp 100 nå i november
hvordan går det med alle her inne? Tror jeg har vært her 1-2 dager denne mnd, litt mye som har skjedd... Men nå er jeg her ihvertfall frem til torsdag, så ett par hundre innlegg bør jeg få til
![]()
Du har ikke gått glipp av no, vært stille heile mnd herGod morgenhvordan går det med dere? Jeg har hatt litt skravlefri denne mnd, kost meg med å sette opp ting til barnerommet og vasket babytøy
![]()
Det er bare det at det ER IKKE mye liv å finneOm man virkelig vil, så klarer man det. Å få 3-400 innlegg på en dag krever litt innsats, men det går fort unna om det er litt liv![]()
Hehe, bra jeg ikke har det daDu har ikke gått glipp av no, vært stille heile mnd her![]()